Ankieta 2014 - podsumowanie (PL text only)

Drodzy moi Modenferowcy! Trwająca do 31. marca ankieta dobiegła końca i spieszę do Was z jej podsumowaniem. Ale najpierw chciałabym Wam wszystkim gorąco podziękować za udział! Cieszę się z każdej odpowiedzi, bo dzięki nim blog będzie kontynuował swoją ewolucję :-) 

MERCI!

A teraz lecimy z podsumowaniem :-)

Tak jak podejrzewałam, nasza modenferowa rodzina składa się głównie z kobiet . Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, ale statystyki jasno obrazują maksymalne stężenie girl power :-) 

Większość z Was to nastolatki i osoby dwudziestokilkuletnie, ale nie tylko. Duży rozrzut wieku Czytelników bardzo mnie ucieszył :-)

Tak natomiast prezentuje się podział na Czytelników mieszkających w i poza Polską :-)

Zdecydowanej większości z Was odpowiada obecna częstotliwość notek, czyli 2-4 tygodniowo. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ lubię pisać do Was regularnie, a jednocześnie nie chcę zamęczać Was zbyt częstymi postami.

W kolejnym pytaniu chciałam poznać Wasz ulubiony typ postów. Można było wybrać kilka odpowiedzi - na grafice przedstawiłam ilość głosów, nie podział procentowy. O ile największa popularność notek związanych z modą zupełnie mnie nie zdziwiła - spodziewałam się tego, ponieważ są to jedne z najczęściej komentowanych przez Was postów - o tyle bardzo przyjemnie zaskoczyła mnie Wasza sympatia do wpisów o tematyce DIY. Posty urodowe były przez Was najrzadziej wybierane, co jest zupełnie zrozumiałe: Modenfer to nie blog kosmetyczny. Nie omieszkam jednak od czasu do czasu napisać kilku słów o ulubionych produktach, tak jak do tej pory :-)

Następnie spytałam Was o Wasze najmniej ulubione posty. Większości z Was odpowiadają wszystkie typy notek lub nie mieliście zdania na ten temat. Najmniej "znielubianymi" postami zostały wpisy DIY, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że warto poświęcić im więcej miejsca na blogu :-)

Z innych rodzajów postów najchętniej zobaczylibyście wpisy dotyczące Francji oraz notki kulturalne, chociaż wszystkie propozycje cieszyły się porównywalną popularnością. Cieszę się, że jesteście otwarci na różnorodne tematy!

Było mi również bardzo miło, kiedy okazało się, że wchodząc na bloga przeważająca większość z Was zarówno ogląda zdjęcia lub rysunki jak i czyta treść postów :-) Fakt, że bardzo często czytacie również komentarze motywuje mnie do tego aby, jak do tej pory, zawsze starać się na nie odpisywać.

Kolejne pytanie dotyczyło wielkości czcionki, którą pisane są notki. Na wykresie, tak jak na pozostałych słupkowych, uwzględniłam ilość odpowiedzi, nie stosunek procentowy. W pierwszych dniach trwania ankiety pojawiły się głosy o zbyt małej czcionce, w związku z czym postanowiłam ją zwiększyć. Kolejne odpowiedzi sygnalizowały już, że obecny jej rozmiar jest "w sam raz", czyli było to dobre wyjście :-) Opcje, że czcionka jest "zbyt mała", "zbyt jasna" lub "zbyt ciemna" nie były przez Was wybierane.

Następnie spytałam Was o to, skąd dowiadujecie się o nowych notkach. Było to pytanie z możliwością wielokrotnego wyboru. Facebook, pomimo nieustannego ograniczania zasięgu widoczności postów, wysunął się na prowadzenie. Miło zaskoczył mnie jednak fakt, że wchodzicie również regularnie na bloga, aby szukać nowości :-)

Większość z Was nie wiedziała o filmikach ukrytych pod podpisem "Modenfer" w każdej notce. Przypominam więc o nich :-) Ucieszyłam się za to bardzo, że nikt z Was nie zadeklarował nielubienia słodkich zwierzątek :D

W ostatnim pytaniu zamkniętym spytałam o to, jak trafiliście na mojego bloga. Tu zaskoczył mnie fakt, że moje gadulstwo i komentowanie u innych przyciągnęło sporą część z Was :-)

W części otwartej zostawiliście mi wiele cudownych komentarzy. Motywują mnie do działania! Okazało się również, że część z Was przybyła do mnie oglądając filmiki na Youtube. Wznowienie kręcenia filmików to jeden z moich głównych celów na nadchodzące tygodnie :-)

Ściskam Was mocno i gratuluję, jeśli dotrwaliście do końca :-) Słonecznego weekendu!

A pod tym podpisem kryją się pieski i kaczuszki. 


17 commentaires

  1. Nic, tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że to miejsce jest idealne i jak już tutaj ktoś zajrzy, to zostaje na dłużej ;) Buziaki słodziaku :*

    RépondreSupprimer
  2. Świetny post. Lubię tego bloga :-)

    RépondreSupprimer
  3. ale fajnie że zrobiłaś tą ankietę i takie mega podsumowanie :) ...tak , tak Twoje gadulstwo Martuś popłaca hehe sama trafiłam do Ciebie z komentarza u Rasz ;) zresztą ja tak często mam że po nitce do kłębka że tak to ujmę :P

    cudownego weekendu ! :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha noooo!! To jeśli właśnie to gadulstwo pozwoliło, że się poznałyśmy, to już nie dam nikomu mi mówić, że za dużo gadam :D hihi :D Buziaki ogromne ślę Daggiś!!

      Supprimer
  4. Kurcze, świetnie przedstawiłaś wyniki tej ankiety, ja się zastanawiam and zrobieniem podobnej na rocznicę bloga, zawsze to fajnie sobie poczytać co inni myślą o Twoim blogu i poznać lepiej preferencje czytelników :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Nuneczko! Tak, zrób koniecznie, bo to naprawdę pomocne. I ankiety są dużo bardziej poręczne niż standardowe sondy blogspota, gdzie jest tylko jedno pytanie :-)

      Supprimer
  5. Aż sama mam ochotę na przeprowadzenie podobnej akcji :))

    RépondreSupprimer
  6. Cieszę się, że troszeczkę pomogłam! O tych filmikach nie wiedziałam:))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Tara :*** O filmikach pisałam sto lat temu na blogu, więc dużo osób nie widziało tamtej notki :D Ale są w każdym poście :D

      Supprimer
  7. Ja też się ciesze, że pomogłam Martusiu...pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Basiu! Ściskam mocno :-)))

      Supprimer
  8. a ja jestem gapa bo ankiete ominełam ale to przez wiele za wiele obowiązków odciągających mnie od blogowania,
    ale już nadrabiam czytanie poprzednich postów

    pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  9. Świetna była ta ankieta Kochana :) Musiałaś nad tym wszystkim trochę posiedzieć :) Też chętnie bym się dowiedziała paru rzeczy o moim blożku itp, ale chyba to nie dla mnie :P Może kiedyś... :P

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !