Fashion Wednesday: Le bouquet de printemps

Nie wiem, czy to przez zastrzyk słonecznej energii, ale ostatnio bardziej przypominam wiewiórkę z ADHD niż leniwego kota. Sfrustrowaną wiewiórkę, muszę dodać, ponieważ doba złośliwie oferuje tylko 24 godziny, a ręce wciąż mam dwie. W głowie kotłuje się milion pomysłów, a kiedy realizuję jeden, kolejne pojawiają się na horyzoncie. Niekończąca się historia.

Konsekwentnie staram się również wykreślać pozycje z mojej wishlisty. Mimo miłości do ubrań dziwnych i dziwniejszych, wciąż wzbogacam szafę o klasyczne, podstawowe elementy. W październiku zeszłego roku udało mi się wreszcie uplować spódnicę, która figurowała na mojej liście życzeń od bardzo dawna. Uwiodło mnie połączenie grzecznej formy i zdecydowanie niegrzecznego materiału (skóra naturalna!). Dzisiaj spódnica sprawdziła się idealnie w zestawie z bluzą od Mr. Gugu & Miss Go. Bardzo podoba mi się to połączenie :-) 

Zostawiam Was ze zdjęciami i śmigam dalej! Buziaki!

There are so many things I want to do! I recently feel like if my head was ready to explose with millions of ideas that I have. Sometimes I wish I had a third arm to be able to do more things at the same time :-)

One thing I keep doing everytime I can is looking for basic clothes for my wardrobe, just like this leather skirt. I wanted one for ages and I finally found it last October. It's simple yet elegant and quite rebel at the same time. I matched it with my new floral sweatshirt from Mr. Gugu & Miss Go :-) I love how these two pieces look together!

I leave you with the photos and I'm off to work. Hugs!

Il y a tellement de choses que je voudrais faire et jamais je n'ai assez de temps ! Récemment je me sens comme si ma tête était prête à exploser à cause des millions d'idées que j'ai chaque jour. Parfois, je voudrais avoir un troisième bras pour pouvoir faire plus de choses :-)

Une chose que je continue à faire régulièrement est de chercher des vêtements basiques et de bonne qualité. Comme, par exemple, cette jupe en cuir ! J'en voulais une depuis très longtemps et j'ai finalement trouvé mon bonheur au mois d'Octobre dernier. Elle est classique par sa coupe et rebelle grâce au cuir naturel. Aujourd'hui j'ai décidé de l'assortir avec un sweat-shirt fleuri qui m'a été envoyé par Mr. Gugu & Miss Go :-) J'adore cette association de styles !

Je file et je vous laisse avec les photos ! Bisous !

Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground creepers & watch & earrings - gifts,  bag & leather skirt - sh,  studded bracelet - my Boyfriend's,  headband - no name,  *sweatshirt - Mr. Gugu & Miss Go


29 commentaires

  1. Mnie tez podoba się to połączenie. Perfekcyjnie dobrane tez dodatki. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Krysiu! Miło mi :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  2. Martunia pięknie :*** promieniejesz na wiosnę :*** świetna skórzana spódnica, idealnie gra z butami :)

    RépondreSupprimer
  3. Bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam. :)

    RépondreSupprimer
  4. Bardzo lubię osoby, które mają swój styl i wiedzą czego chcą, Ty Martusiu to masz, i styl, i wiesz czego chcesz. Spódniczka świetna, bardzo ciekawa torebka i super w opasce. Pięknie witasz wiosnę i jak piszesz, wulkan energii z Ciebie, ja jeszcze trochę ospała jak niedźwiedź ha!ha! Budzę się ze snu zimowego bardzo wolno...pozdrawiam Cię serdecznie...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Pani Basiu, bardzo dziękuję za przemiłe słowa...! Trafiają prosto do mojego serca. Myślę, że czas hibernacji szybko przeminie, kiedy tylko pogoda się ustabilizuje i stanie się w pełni wiosenna :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Supprimer
  5. Aaaaaale mega! <3 bardzo mi się podoba! :) I w ogóle wyglądasz tak, tak... promiennie? :D :* kurcze, to weź mi zapodaj trochę tego adhd, bo u mnie totalna masakra ostatnio :( Najbardziej demotywuje mnie fakt, że od miesiąca nie jem wcale słodyczy, dieta też w miarę spoko, i jazda na rowerze się pojawiła i ZERO rezultatów :(( to takie demotywujące... Ale no nie będę Cię tu swoim duperelami zawracać, Tyś gwiazdą dzisiejszego dnia! :) I te butki Twe :D aż uśmiech na twarzy się pojawia, takie są pozytywne :) buziaków sto :*****

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ajjj Ineczko dziękuję :*** Chętnie podeślę Ci przynajmniej pół tony tej energii, bo mnie rozrywa :D Wiesz, jestem pewna, że powoli wszystko ruszy - to i tak lepiej niż kilka kilo w dół na początku, a potem zastój albo jojo. Dasz sobie radę, mocna babka jesteś i wierzę w Ciebie bardzo :*** !

      Supprimer
  6. Super!!! Marta petarda!:)
    Znalazłam te zdjęcie na Modnej Polce i od razu przeniosłam się na twojego bloga!!
    Cudowne energetyczne zestawienie

    pozdrawiam:* Ola

    RépondreSupprimer
  7. Nie no Martusia dobrałaś wszystko idealnie!!!!
    Wszystko pasuje do siebie w najmniejszym nawet detalu i do tego ta seksowna spódniczka!
    Pięknie <3
    Buziaki kochana!!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kasieńko dziękuję <3 Hihi spódniczka byłaby też dobra do przebrania w stylu "sexy sekretarka" :D Buziole ogromne!! :***

      Supprimer
  8. cudne połączenie
    spódnica idealnie pasuje do tej bluzy, a buty dopełniają całość - wyglądasz super

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    RépondreSupprimer
  9. Marta to zdecydowanie moja/Twoja ulubiona stylizacja :) wszystko idealnie dobrane, przemyślane, jest po prostu super! :) pozdrawiam! :)

    RépondreSupprimer
  10. oj tak spódnica zagrała z tą bluzą idealnie ...do tego buty i torba - mieszanka doskonała <3 radują się moje oczka tu u Ciebie <3 ...aaaa Martuś sfrustrowane wiewiórki rulez <3 !

    buziole :***

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha dziękuję Daggi :D Awww :**** !!! Buziakiii :*** !

      Supprimer
  11. Ta bluza jest świetna!! Bardzo fajnie połączyłaś ją z ołówkową spódnicą, a buty super komponują się z kwiatami na bluzie :) Bardzo mi się podoba ten zestaw!

    RépondreSupprimer
  12. te Twoje szalone buty do wszystkiego pasują! fajna stylizacja ślicznie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  13. Masz wyczucie...bo te klasyczne elementy doskonale podkreślają te nietypowe:D
    I wychodzi takie cudeńko, w którym dodatkowo rzuca się w oczy warkocz Zakręconej:))))
    Ja jestem niestety jak ten leniwy kot....nic mi się nie chce przy takiej pogodzie;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihi dziękuję Tara :*** :D Echhh, ale bycie kotem też ma swoje dobre strony! Wiewiórkowe latanie w kółko bez większego sensu jest strasznie męczące :D

      Supprimer
    2. Jedna z moich sióstr jest taką wiewiórką, więc znam ten typ;)))
      Buziole:***

      Supprimer
  14. Jesteś tak charakterystyczna i oryginalna, a przy tym pozostajesz piękna, że podziwiam Cię po prostu;)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !