Ankieta 2014 (PL text only)

Mili moi! Dziękuję Wam za tak pozytywny odzew w ankietowej sprawie. Stworzyłam krótki kwestionariusz, który jest dostępny TUTAJ - pomoże mi on w dalszym rozwoju bloga. W podzięce narysowałam Wam kotka, którego widzicie powyżej, bo i Modenfer jest moim kotkiem, którego dopieszczam i dokarmiam, a który wraz z biegiem czasu stał się moim oczkiem w głowie. Chciałabym, aby odwiedzanie bloga było dla Was równie przyjemne jak dla mnie jego tworzenie.

Dziękuję Wam za czas poświęcony na wypełnienie ankiety!

Miłego weekendu, uściski!

15 commentaires

  1. done <3 dla mnie Twoj blog jest idealny :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Awww <3 Raszunia, dziękuję :* za wypełnienie ankiety i komplement :D

      Supprimer
  2. Zrobione! Nie wiedziałam, że tutaj mieszka Kotek! Syn mnie tak nazywał, gdy był mały:)))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Tara! :* Ale Cię ślicznie nazywał <3 Nie ma nic słodszego od Kotków :-)))))

      Supprimer
  3. Kwestionariusz wypełniony ;) Chociaż jak dla mnie to wszystko jest w jak najlepszym porządeczku, z wielką przyjemnością tutaj do Ciebie zawsze zaglądam <3
    Ściskam mocno :*

    RépondreSupprimer
  4. Uroczy kociak! Zabieram się za wypełnienie.

    RépondreSupprimer
  5. Martusiu, wypełniłam, napisz czy dobrze...pozdrawiam....

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Basiu! Sprawdzałam, doszło bez problemu :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  6. Już zerkam do ankiety! Jestem tu pierwszy raz i powiem Ci szczerze, że sprawia mi przyjemność przeglądanie Twojego bloga, także myślę, że jesteś na dobrej drodze! :) Ściskam!

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !