Illustration Friday: A girl in Neon Green




Neon green is one of those colours that I love seeing on others, but when I try it on myself it just does not look well. Maybe I just need more time to adapt myself ;-) For now I just enjoy drawing it!
What is your favourite neon colour? Green, pink, orange...?



Neonowa zieleń to jeden z tych kolorów, które uwielbiam na innych, a sama mam z nim pewien problem - może muszę się po prostu przełamać ;-) Póki co, rysunek musi mi wystarczyć!
Jaki jest Wasz ulubiony neonowy odcień? Zieleń, róż, pomarańcz...?



Vert fluorescent est une des couleurs que j'adore voir sur les autres, mais sur moi ça ne donne pas grand chose. Peut-être j'ai juste besoin de plus de courage ;-) Pour l'instant je me contente de m'en servir pour mes dessins !
Quel est votre couleur néon préférée ? Vert, rose, orange...?






1 commentaire

  1. Ooooooooo zielony neon pod okiem, to jest to!:D Dzięki za pomysł na jutro:p
    Ja jeszcze uwielbiam pomarańcze i żółcie:D

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !