Illustration Friday: A girl in Purple



Just another drawing of a beauty with short hair today! I can't imagine to cut my long hair so I can just dream about this kind of look, but who knows, one day, maybe...?

And you, what is the hair length you like the most?


Kolejna krótkowłosa piękność do kolekcji! Nie chcąc ścinać moich długich włosów mogę tylko marzyć o takich krótkich fryzurkach, ale kto wie, może kiedyś...?

A Wam jaka długość włosów podoba się najbardziej?


Et encore une fille aux cheveux courts pour ma collection ! Perso, je ne peux même pas imaginer couper mes cheveux longs, même si les coupes courtes me font rêver de temps en temps... qui sait, un jour, peut-être...?

Et vous, quelle est votre longueur des cheveux préférée ?




8 commentaires

  1. Dziękuję za komentarz na moim blogu sissly.blogspot.com

    Pod Twoim komentarzem o podkładach udzieliłam odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie.

    Pozdrawiam :)

    RépondreSupprimer
  2. Ależ Ty jesteś utalentowana!
    Obserwuję! <3

    RépondreSupprimer
  3. Zawsze podobały mi się krótkie włosy, ale teraz jestem bardziej za długimi :) Dlatego cały czas je zapuszczam....
    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bo kobiecie jest zawsze najpiekniej z dlugimi wlosami :-) Tylko to zapuszczanie...!

      Ale raz na jakis czas zdarza mi sie natknac na piekne zdjecia dziewczyn z krotkimi fryzurkami, i taka chlopieca zadziornosc bardzo mi sie podoba - poki co jednak sie nie skusze na pewno ;-)

      Supprimer
  4. A ja uwielbiam długie i twoje włosy bardzo mi się podobają. A i stylizacje bardzo ciekawe, bardzo odważne i takie ciekawe kolorystycznie. pozdrawiam cieplutko

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !