Fashion Wednesday: Hello everyone!



Hello! It's today, on 15th of August 2012, that I decided to create my own fashion blog :-) I've been interested in fashion since I can remember, but it took me a long while to get ready to start my own blog... I hope you will have some good time browsing this site, since I'd like to post not only fashion photos but also some of my DIY projects and drawings! :-)

I start with a simple OOTD I had while having a walk at Montmartre. What do you think about it? With this black headband I felt like Alice... in the Safety Pins Land ;-)



Cześć! Właśnie dzisiaj, 15 sierpnia 2012, postanowiłam rozpocząć moją przygodę z modowym blogowaniem :-) Modą interesuję się od zawsze, ale zrobienie tego pierwszego kroku i przełamanie się by otworzyć własnego bloga zajęło mi wiele czasu... Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas, bo mam zamiar zamieszczać nie tylko zdjęcia, ale i pomysły DIY oraz rysunki! 
Wasze komentarze będą dla mnie bardzo cenne :-)

Zaczynam od prostego zestawu z ostatniego spaceru po Montmartre. Co o nim sądzicie? Z czarną opaską we włosach czuję się zawsze trochę jak Alicja... w Krainie Agrafek ;-)



Salut ! C'est aujourd'hui, le 15 Août 2012, que j'ai décidé d'ouvrir mon propre blog de mode :-) L'univers de la mode m'intéresse depuis toujours, mais c'est seulement maintenant que j'ai eu assez de courage d'ouvrir mon blog... J'espère que vous passerez de chouettes moments ici, car je ne veux pas me limiter à ne poster que des photos, mais aussi plein d'idées DIY et des dessins !

Je commence avec un look simple, parfait pour une petite balade à Montmartre. Qu'en pensez-vous ? Avec un serre-tête noir je me sens toujours comme Alice... au Pays des Epingles à Nourrice ;-)









Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer



T-shirt & bag - H&M,   skirt - gift,   shoes - LaHalleAuxChaussures,   belt - Allegro+DIY,   headband - Pimkie,   necklace - own design/handmade,   earrings - random + DIY (pink one: Swarovski: Rivoli),   bracelet with a ribbon - H&M kids

2 commentaires

  1. O rajuśku!!!! <3 Ale czad!!! Kurcze!! Wyglądasz tak, że normalnie ooo ;D Niesamowicie mi się podoba! Ubrałabym się tak z chęcią!!! <3

    RépondreSupprimer
  2. Jest kobieco, ale z ogromniastym pazurem. Energia bucha.Super.

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !