Fashion Wednesday: City Pink



Hej hej! Podczas szykowania zeszłotygodniowego wpisu z La Défense zorientowałam się, że Olivier również zrobił mi w tym dniu kilka zdjęć :D 


Nie jest to jakaś specjalnie wyszukana stylówka i raczej nie powinna pojawić się na blogu, ale korzystam z okazji, żeby pokazać Wam moje letnie portki, bo pewnie następnym razem wyciągnę je z szafy za kilka dobrych miesięcy ;-) To wiskozowe spodnie z H&M, bardzo dobre na upalne dni. Ich największą zaletą są kieszenie :-) Niestety musiałam uszyć i doszyć do nich szlufki, bo nie da się ich nosić bez paska, ale było warto. 

Natomiast główną wymówką do wrzucenia tych kilku zdjęć jest chęć pochwalenia się moim ukochanym plecakiem! To najbardziej różowy pod słońcem Kipling :-) Straciłam na jego punkcie głowę, wybaczcie więc, jeśli będzie się tu często pojawiał ;-) Mam go na razie od dwóch miesięcy i spisuje się świetnie, czekam jednak na nasze pół roku razem by napisać Wam jego porządną recenzję. Powiedzcie, czyż nie jest przeuroczy? :D


Ślę Wam moc uścisków! :-)
Hello hello! While preparing last week's blog post about La Défense, I realized that Olivier snapped some pics of me on this precise day :D


Well, it's not a fancy outfit, but it surely is my last opportunity this year to show you my new summer trousers. They are made of viscose and I bought them at H&M. They're perfect for hot weather! I love the fact that they have pockets :-) Unfortunately, I had to add some belt loops to them, because it was impossible for me to wear them without a belt. And now they're perfect ;-)

However, the main excuse to post these few photos today is to show you my beloved backpack! It's an ultra pink Kipling backpack! I absolutely adore it and I wear it all the time. I bought it a little more than two months ago and it's just pure perfection, but I will wait till I've used it for at least six months before to write a decent review of it. Say, isn't it beautiful? :D


Have a wonderful day! :-)
Salut salut ! En préparant l'article de la semaine dernière avec les photos de La Défense, je me suis rendue compte qu'Olivier a également pris quelques photos de moi ce jour là :D


Oui, ce n'est pas un look très recherché, mais c'est sûrement ma dernière occasion cette année de vous montrer mon nouveau pantalon d'été. Il est en viscose, de chez H&M. J'adore le fait qu'il a des poches :-) Malheureusement, j'ai dû y coudre moi-même quelques passants pour la ceinture, car il n'était pas portable sans. Mais maintenant il est parfait :-)

Cependant, ma principale excuse pour publier ces quelques photos est de vous montrer mon sac à dos ! C'est un sac Kipling le plus rose du monde ! Je l'adore et je le porte tout le temps. Je l'ai depuis un peu plus de deux mois et j'en suis trop contente, mais j'attendrai encore quelques temps avant de vous faire un review complet à son sujet. Mais dites, n'est-il pas beau ? :D


Je vous souhaite une très belle journée ! :-)



Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Casio watch & Félicie Aussi necklace - gifts,  shoes & trousers - H&M,  tee - Primark,  City Pack backpack - Kipling





Aucun commentaire

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !