DIY Monday: Geometric nails

Long time ago I came across a picture showing two-coloured nails painted in such precise and perfect way that I just didn't believe I could recreate this look at home. But I got the idea to use the sellotape... I hope you'll like my little tutorial :-)


Dawno temu zobaczyłam gdzieś zdjęcie paznokci pomalowanych dwoma kolorami lakieru tak dokładnie i precyzyjnie, że nie sądziłam, aby kiedykolwiek udało mi się odtworzyć ten sam perfekcyjny efekt. Ale wpadłam na pomysł by zamiast starać się odręcznie stworzyć idealną granicę dwóch kolorów, wystarczy trochę taśmy klejącej... Zresztą zobaczcie sami :-)


Il y a longtemps j'ai vu une photo montrant des ongles bicolores, tellement parfaits que je ne pensais pas être capable de reproduire le même effet à la maison. Mais j'ai eu l'idée d'utiliser du scotch... C'est si simple :-)





All you need are two nail polishes (one of them must be nicely opaque!), top coat and some sellotape.



Dwa lakiery do paznokci (jeden musi być mocno kryjący!), lakier nawierzchniowy i taśma klejąca to wszystko, czego nam potrzeba.



Vous n'avez besoin de rien de plus que de deux vernis (dont un bien opaque !), un top-coat et un peu de ruban adhèsif.



Apply the first colour and let it dry. Then protect half of each nail with the sellotape.



Malujemy paznokcie na wybrany kolor, czekamy aż lakier porządnie wyschnie i zabezpieczamy część paznokcia taśmą klejącą. 



Une fois la couleur de base bien sèche, on colle du "scotch" sur la moitié de chaque ongle.



Cover the rest of your nail with the second nail polish.



Niezabezpieczoną część malujemy drugim kolorem.



On recouvre la partie non-protégée des ongles avec la deuxième couleur.



Wait until it's completely dry and remove the tape.



Czekamy, aż lakier całkiem wyschnie i odklejamy taśmę.



Assurez-vous que le vernis est complètement sec puis enlevez le "scotch".



Apply the top coat and enjoy your geometric nails!

Will you try this technique?



Malujemy paznokcie bezbarwnym lakierem i cieszymy się geometrycznymi pazurkami.

Spróbujecie?



La seule chose qu'il nous reste à faire est d'appliquer le top-coat et voilà ! Le tour est joué :-)

Essaierez-vous cette technique ?






17 commentaires

  1. I like this post so much: your manicure is so nicee!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a camouflage tee-shirt!

    RépondreSupprimer
  2. Wygląda to bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :P

    RépondreSupprimer
  3. Dobry pomysł :) Ja właśnie "tworzę" coś nowego na moich paznokciach :) Podpatrzyłam to na Fb u znajomej, zobaczymy co z tego wyjdzie :) Fotorelacja już niebawem (może jeszcze dziś dodam zdjęcia do posta o lakierach :)) I moja droga, zdradziłabyś swe imię, nigdzie nie mogę znaleźć u Ciebie na blogu :)
    P.S. Jak zakupy? :)
    Pozdrawiam :)

    Sylwia :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Swietnie :-) Widzialam posta u Ciebie, najprostsze dekoracje sa zawsze najlepsze :-)

      Supprimer
  4. Nigdy nie próbowałam tego patentu. O ile ułatwiłaś mi życie! Haha!

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !