I'm baaaaaack!

*Modenfer i muzealny Umarlak mają taką samą fryzurkę <3*

Zgadnijcie, kto wczoraj wrócił z Polski! :-) Wreszcie jestem, szczęśliwa i padnięta, z głową pełną pięknych wspomnień i jednocześnie łapami pełnymi pracy, która bez wcześniejszych zapowiedzi spadła mi na różową głowę. Stęskniłam się za Wami straszliwie!

Jako urodzona szczęściara, trafiłam na tydzień pięknej, upalnej pogody, która pozwoliła nam na zwiedzanie i korzystanie z życia bez żadnych ograniczeń! Komary objadły mnie prawie do samych kości, spotkałam megapozytywnych ludzi, obżarłam się polskimi truskawkami i majonezem. I zrobiłam masę zdjęć i zakupów - tym wszystkim podzielę się z Wami w notkach już niebawem!

Gdy już wszystko uporządkuję, zrobię sobie rundkę po Waszych blogach i nadrobię zaległości! Napiszcie mi proszę, co tam u Was, bo bardzo mnie to ciekawi!

Tymczasem lecę pracować! Buziaki :-)))


Guess who's back! :-) Yesterday we took a plane and we're finally back home. I missed you all so badly! I'm so tired and happy, with my head full of nice images and at the same time my hands full of work! Yep, no time to rest, need to work hard on some new professional projects. 

I'm a really lucky gal, those ten days in Poland were awesome with almost no rain and we were able to visit a lot of places and just to have fun every single day! I met some great people, took photos, went shopping, ate a whole load of yummy Polish strawberries... I will tell you more about all this in my next blog posts!

Please tell me how was your week, I'm so curious!

Now I'm off to work. Hugs! :-)))


Ach, a tuż przed powrotem do Francji wreszcie zdecydowałam się na grzywkę (blond!), która chodziła za mną już od bardzo dawna. Uwielbiam ją!


Aaaah, and I finally got my blond fringe I've been dreaming about for ages! I adore it :-)

39 commentaires

  1. W nowej fryzurze wyglądasz pięknie! (Zresztą jak zawsze :P) :*

    RépondreSupprimer
  2. wyglądasz super w blondzie. Miejmy nadzieję, że będziesz częściej w Polsce :) :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :* Staram się bywać jak najczęściej :-)

      Supprimer
  3. Śliczne zdjęcia :) Miło Cię widzieć szczęśliwą po urlopie :) Będę czekać na zdjęcia :) Pozdrawiam

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Aniu! :-) Nic tak nie ładuje akumulatorów jak urlop i piękne słoneczko! Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Supprimer
  4. Grzywa superaśna! Pięknie Ci w niej:)

    RépondreSupprimer
  5. świetnie Ci w grzywce, czekam na nowe wpisy z nowymi ciuszkami, szkoda, że nie udało mi się Ciebie wypatrzeć...pozdrawiam...buziaki...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Pani Basiu, musimy się następnym razem po prostu umówić na kawę - byłoby świetnie się spotkać! Pozdrawiam cieplutko! :-)

      Supprimer
  6. No w końcu ;) Hehe Smutno tu było bez Ciebie ;) Cieszę się, że wypoczęłaś! A zdjęcia z nową grzywką mega klimatyczne <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ooo Aniu :*** Dziękuję! :-) Teraz jestem i zostanę :D

      Supprimer
  7. Modefnerowa czekam teraz na post z cud outfitem z tą cud słodziuchną grzywką ;D ;D ;D ♥ :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Zdjęć z outfitem niestety nie ma, bo tuż po tych kilku fotkach sukience oberwało się rosołem :-((( Aaaale grzywka na pewno się pojawi :D :***

      Supprimer
  8. świetnie ci w blond włosach! aż się nie spodziewałam, że tak super możesz wyglądać <3 <3 :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję kochana Angeliko! :* Ja też się nie spodziewałam :D

      Supprimer
  9. Pięknie Ci w tej nowej fryzurze! <3

    RépondreSupprimer
  10. aaaaa jaka cudowna ta grzywka <3 ja miło czytać że jesteś szczęśliwa i naładowana pozytywną energią :)))

    buziaki !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ale i tak nie tak cudowna jak Twoja <3 Tęskniłam!!!

      Supprimer
  11. aaaaa jestes jestes choc dalej to blizej bo na blogu- ciesze sie zes szczesliwa a i pogoda fakt byla zacna teraz duu..a :) hihihi a grzyweczka pierwsza klasa genialnie ci w niej ale taka buzka to we wszystkim piekna <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Jeeestem jestem i już póki co zostaję <3 <3 <3 Buziaki Raszenia :***

      Supprimer
  12. Wow wyglądasz zupełnie inaczej z ta grzywka :)))

    RépondreSupprimer
  13. Kochana, bardzo ciekawa grzywka, wyglądasz tak diabelnie słodko ala lata 50. Retro i ja to kocham, kocham Ciebie :***

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję za komplement Kamilko :* Ja też szaleję za retro, aaaa!! :*********

      Supprimer
  14. Aaaaaaaaa Martolinka!!! <3 :) Jak super, że jesteś :**8
    Chociaż ja i tak noszę żałobę, że nie mogłyśmy się spotkać ;(
    Ale co się odwlecze... :)
    A grzywunia suuper :D Hehe to tak na serio, czy znowu nas w maliny wpuszczasz?? :P
    buziaki :***

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Następnym razem musimy, bo bendem ryczeć!!!!!

      :***

      Aaale wcześniej jeszcze telefonicznie się trzeba spiknąć :D

      Supprimer
  15. jesteś!!!! jak wspaniale!!!!! mega fajnie wyglądasz
    ♥ całusy:* OLA

    RépondreSupprimer
  16. Łaaaaaa jaka grzywa fantastyczna!!!! <333
    Jest moc!:*

    RépondreSupprimer
  17. Martusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    RépondreSupprimer
  18. Fajnie ,że jesteś!!!
    Grzywka !!!!
    No R E W E L A C J A

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !