Fashion Wednesday on Sunday: It's spring again!



Hej hej! O rany, mamy wiosnę. Nareszcie! W tym roku szara zima naprawdę dała mi popalić i cieszę się, że już jest za nami :-)


Nie wiem, czy to dzięki słońcu, czy kwiatom, ale mam ostatnio tysiąc pomysłów na minutę i masę energii do ich realizacji. Mam nadzieję, że na wszystko starczy mi czasu ;-) Jeśli chcielibyście być na bieżąco z moimi szaleństwami, to na Instagramie znajdziecie mnie o wiele częściej. 


Ślę Wam moc wiosennych uścisków!
Hello hello! Oh my, it's spring again! I'm so glad that this grey, sad winter is finally over! :-)


I don't know if it's because of the sunshine or all the flowers, but I have thousands of nice, cool ideas and loads of energy to try to make them work. I just hope to have enough time to take care of them :-) If you would like to stay up to date with all my plans and projects, you can follow me on Instagram, it would be great!


Have a wonderful evening! :-)
Salut salut ! Enfin, c'est le printemps ! Je suis tellement contente que cet hiver interminable, gris et tristounet soit enfin terminé ! :-)


Je ne sais pas si c'est grâce au soleil ou aux fleurs, mais j'ai en ce moment des milliers d'idées créatives et en plus pas mal de motivation pour les réaliser. J'espère juste avoir également assez de temps pour m'en occuper ;-) Si vous souhaitez rester bien à jour avec toutes mes aventures, vous pouvez me suivre sur Instagram - merci ! :-)


Je vous souhaite une excellente soirée ! Bises :-)



Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

shoes - Dr. Martens,  backpack - Kipling Firefly Up,  pleather dress & turtleneck jumper - gifts (sh),  coat - sh + DIY





1 commentaire

  1. Ojej! Bardziej niebieska niż różowa Martusia, ale wciąż śliczna i niepowtarzalna!!!
    Buziaki kochana!!!

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !