WTF Sunday: Zits! And company

On Jola's face a zit has appeared / that's how she looks like / that's how she thinks she looks like

Co tu dużo mówić - wydaje mi się, że każda (i każdy!) z nas jest czasem taką Jolą.  Z własnego doświadczenia wiem, że w przypadku kompleksów przynajmniej 50% z nich znajduje się tylko w głowie... a większość znajomych jak i nieznajomych osób naszych wyolbrzymionych przez wyobraźnię problemów nie dostrzega - bo one nie istnieją!

Nasz nos jest zawsze większy i bardziej garbaty, nogi krótsze i masywniejsze, a usta niewystarczająco pełne... w naszym mniemaniu. Czasem wydaje mi się, że nawet najporządniejsze lustra potrafią sprawić, że ujrzymy w nich potwora, jeśli oczywiście same będziemy się go doszukiwać!

Niedzielne zadanie dla Was jak i dla mnie: bądźmy dla siebie bardziej wyrozumiali!

Buziaki kochani!



Well I think that we all feel like this from time to time. But from my own experience I can say that half of our complexes are just inside of our heads and most of people we see every day will not even notice our little zit or dark undereye circles. 

Our nose will always be too big and legs too short... in our own opinion. Sometimes I think that for some people even the best mirror in the world would show a reflection of a monster, if it's a monster that they expect to see!

Sunday challenge for all of you and for myself: stop being so hard with yourself!

Hugs!




14 commentaires

  1. I agree, people stress to much and the thing is that everyone wants to look like everyone else.

    If a women is tall, she wants to be shorter and viceversa. Sometimes it seems like noone has a healty self image anymore.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha you're absolutely right Ivana!! I always wanted to be a tall, blue eyed, blonde girl! :D

      Supprimer
  2. Zgadzam się w 100 %! :D hehe
    Mój Kochany mi kiedyś powiedział, że nawet jak bym była taka, jaką chciałabym być i bym wszystko miała, to nadal znalazłabym powód do narzekania :D hehe Cóż... Chyba ma rację :P
    Dzisiaj mam dzień narzekania na pogodę i nadmiar nauki:/ ble... Idę zjeść coś dobrego :P
    Miłej niedzieli Moja Kochana :******

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bo tak to jest, że zawsze chcemy wszystko ulepszać :-) Ale to akurat jest jak najbardwiej pozytywne - rozwój górą!

      Nie daj się pogodzie i nauce Inko droga :****

      Supprimer
  3. Masz rację, trzeba siebie pokochać i nie przejmować się pierdołami....pozdrawiam...

    RépondreSupprimer
  4. Jestem dla siebie coraz bardziej wyrozumiała! Ale niekoniecznie za sprawą tego pościwa. ;-) Człowiek z upływem czasu przestaje przejmować się pierdołami, a i poczucie własnej wartości ma silne fundamenty.
    Ale przyznaję, tekst dobry, życzę wszystkim, żeby byli bardziej wyrozumiali dla siebie.
    Pozdrowienia!

    RépondreSupprimer
  5. hehe dokladnie tak jest"tak wyglada, tak mysli ze wyglada" :D strzal w 10!

    RépondreSupprimer
  6. witam kochana, chciałabym się ciebie zapytać, czy nie zrobiłabyś mi może takiego cuda ? potrzebuje do mojego nagłówka :-) jesteś w tym perfekcyjna i bardzo mi się podobają wszystkie twoje prace :-) zazdroszczę talentu :-) pozdrawiam :-)
    www.eve-aboutfashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Oj tak, ja bywam często taką Jolą :P

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
  8. oj, kompleksy siedzą w naszych głowach, to pewne. i choć czasem nie są bezwzględnie nieuzasadnione, to czasem trzeba dać sobie pożyć;)))
    lena

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !