Iconic Friday: Szafa Sztywniary


W dzisiejszym Iconicu przyszła wreszcie pora na narysowanie Ryfki! To właśnie dzięki jej blogowi poznałam kilka lat temu istnienie blogów szafiarskich... bo wpisując w Google'a "szafa" (a szukałam informacji dotyczących mebli...), wyszukiwarka zasugerowała mi hasło "Szafa Sztywniary".

Kliknęłam z ciekawości. I wessało mnie na dobre :-)

Ryfki nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Jej styl jest tak radosny, tak "jej", z masą wesołych, kolorowych akcentów i prawdziwych perełek wyszukanych w secondhandach...! Szkoda tylko, że posty pojawiają się rzadko, bo Ryfkę czyta się równie przyjemnie, co ogląda. Dla zgłodniałych ryfkowego humoru zapraszam na jej Fanpage TUTAJ, na którym często pojawiają się świetne anegdoty, które już nie raz poprawiły mi humor na cały dzień :-)

Czyj blog modowy był pierwszym, na który trafiliście?



Today's Iconic Friday is very important to me since it's thanks to Ryfka's blog (found years ago after a random Google search) that I discovered the universe of Polish fashion blogs :-)

I do love her style. It's a one of a kind mix of great vintage pieces and many colourful and fun accessories. I invite you to check out her blog Szafa Sztywniary and her Fanpage HERE!

Who was the first fashion blogger you've ever discovered?



21 commentaires

  1. Wspaniałe masz prace! :) Jestem pod wrażeniem Twoich rysunków i ogólnie stylu!
    A co Twojego pytania, pierwszy modowy blog, na który trafiłam była macademian girl jakoś w wakacje 2011 (ona też chyba od niedawna miała bloga) Zwróciłam na nią uwagę, bo mam pociąg do takich bomb kolorystycznych, no i miała taką samą ostro niebieską torbę jak ja!;) I już tak zostało, że wpadałam zobaczyć jak się nosi oczywiście nie komentując.. nawet nie miałam pojęcia, że można obserwować ;P Teraz też bardzo ją cenię i podziwiam ale już bym się tak nie ubrała :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Asiu :-)

      Na Tamarę chyba nie da się nie zwrócić uwagi, jest niesamowita :-) I chociaż jej zestawy nie są może dla przeciętnych zjadaczy chleba, to łączy kolory w tak "malarski" sposób...!

      Supprimer
  2. Ooooo kolejne świetne rysunki !! :) <3 Jak Ty możesz tak pięknie :D
    Hmmmmm a ja nie pamiętam na czyj weszłam pierwszy... :D
    Kochana milego weekendu !! :**

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Inko, rudzielcu mój kochany :* Dziękuję :-) I nawzajemnie życzę miłego weekendu :-))))

      Supprimer
  3. ja trafilam na poczatek na blog Ady potem zakochalam sie w Daggi potem byly inne ale tak naprawde to moich ukochanych jest niewiele - tak naprawde to jest Ada Daggi Ty Inka Anka Słomka

    RépondreSupprimer
  4. Pierwszym blogiem, na jaki weszłam był blog Maffashion - nie pamiętam już dlaczego, nie jestem jej szczególną fanką :p

    RépondreSupprimer
  5. swietna praca!!

    moim pierwszym blogiem tez byla ryfka- kiedys pokazali jakis jej outfit na portalu zeberka :)

    RépondreSupprimer
  6. Jeszcze raz dziękuję za super niespodziankę! :) Dzięki Tobie weekend naprawdę świetnie mi się zaczął :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo mi miło Ryfko :-)))) Dziękuję za tak ciepłą reakcję, dzięki niej i mój weekend będzie pełen uśmiechu!

      Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  7. what a great post! I really like your illustrations.

    RépondreSupprimer
  8. mój pierwszy też był blog Ryfki, myślę, że albo google albo Kominek i tak trafiłam

    RépondreSupprimer
  9. Jak zawsze zachwyt <3
    Nie pamiętam już na jaki blog natrafiłam w pierwszej kolejności hmmm hmmm hmmm skleroza:D

    RépondreSupprimer
  10. Mój pierwszy blog..hmm..."The Blonde Salad" do tej pory uwielbiam! :) pozdrawiam! :)

    RépondreSupprimer
  11. Mój pierwszy to Soie - świetna jest! I tak to się zaczęło... :)

    RépondreSupprimer
  12. Wyszła idealnie! Nie musiałaś podpisywać!

    RépondreSupprimer
  13. Ryfka jest jedna, i fajnie że ją namalowałaś :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !