Fashion Wednesday: It's good to be bad


Podobno najgrzeczniejsze dzieci dostają najładniejsze gwiazdkowe prezenty. Ale i tym mniej grzecznym Święty Mikołaj zostawia świetne kąski pod choinką :-) W tym roku z ukochanym-fotografem postanowiliśmy podarować sobie wzajemnie po parze najprawdziwszych skórzanych creepersów i tym oto sposobem moje największe obuwnicze marzenie się spełniło :-) 

Ukochany-fotograf dumnie paraduje w klasycznych czarnych TUK-ach (zdradzę Wam w sekrecie, że mam zamiar je podkradać, bo z grubszą skarpetą pasują i na mnie), do mnie trafiły moje wymarzone i wyczekane Undergroundy w kolorze bardzo ciemnego wina. Czaiłam się na ten model od dłuższego czasu, bo jako jeden z niewielu ma jednocześnie bardzo kobiece i wygodne koturny oraz zakrywa kostkę i dobrze trzyma stopę.

Wbrew legendzie nic a nic mnie nie obtarły, a pomimo swojej wagi biegam w nich jak w kapciach :-) Muszę więc Was ostrzec: będą pojawiać się na blogu nieprzyzwoicie często!

Czy w tym roku Mikołaj spełnił również Wasze marzenia?




They say that only the kids that were good all year round find great gifts under the Christmas tree. But apparently also the more naughty ones get awesome stuff from Santa :-) This year together with my beloved One we got ourselves a pair of awesome, kickass leather creepers that we've been dreaming about for far too long!

My beloved One got from me a pair of classic black leather TUK creepers (I will tell you a secret: I plan to borrow them and try on me as well since with a thicker pair of socks they suit me well too!) and I got from him a pair of Underground creeper wedges in a beautiful dark wine colour. I love that their shape stays very feminine and rebel at the same time!

And even if I've heard that at first a pair of new creepers would hurt your feet it didn't happen to me so far. What is more, they are more comfortable than my slippers so I'm afraid I should warn you: they will appear a lot in my future outfits!

Did you get from Santa what you've dreamed about the most?




Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground Creepers & leggings & tee - gifts,  bag & faux leather jacket - H&M,  sunglasses - my Boyfriend's,  scarf - no name,  sheer shirt - sh




38 commentaires

  1. Faktycznie mają bardzo kobiecą linię, podobają mi się :). Ja byłam niegrzeczna i Mikołaj troszkę się nie przyłożył, ale i tak jestem zadowolona ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. :-))) Jak jesteś zadowolona, to najważniejsze! Ale za rok trzeba go będzie zmotywować żeby się bardziej postarał :D

      Supprimer
  2. Są świetne i ten kolor fantastyczny!!!! Ale ja jestem rownież pod wrażeniem Twoich pięknych włosów :-))))) piękna jesteś dziewczyna!!!! Buziaki z Krakowa...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję ślicznie :-))) Pozdrowienia z deszczowego Paryża!!

      Supprimer
  3. I takie creepersy to ja rozumiem, smukłe, kobiece i o pięknym kopycie - gratuluję zrealizowanego marzenia i już nie moge się doczekać, kiedy na blogu pojawi się para ukochanego! :D Ja w tym roku musiałem być grzeczny, gdyż pod moją choinką wylądowała para złotych spinek do mankietów, ktorych od pewnego czasu coraz dotkliwiej brakowało "bizuternianej" części mojej garderoby. Ostatnimi czasy moja garderoba powiększa się o nowe modele koszul z francuksim mankietem, więc na pewno zrobię z nich dobry użytek :D

    Pozdrawiam seredcznie :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-))) To jedyny tak kobiecy model, jaki widziałam - od razu wpadł mi w oko!

      Mam nadzieję, że już niedługo zobaczymy u Ciebie zestaw z nowymi koszulami i spinkami, bardzo jestem ich ciekawa! W kwestii męskiej garderoby jestem bardzo, niestety, zielona, a z Twoich wpisów dużo się uczę :-)

      Pozdrawiam!!!

      Supprimer
  4. Kocham,kocham,kocham!!!Wyglądasz wspaniale:*
    I buciki wymarzone są mmmmm:)super!
    p.s.Mój mikołaj spisał się,jak co roku;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Adriano kochana :*** Ach, ci nasi dzielni Mikołajowie :-))))

      Supprimer
  5. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał!!!!!
    Kurcze ale wyglądasz genialnie!! :* Ach, zachwyt... moment ciszy...
    jeszcze chwila zadumy...
    zalovałam się :D
    A powiem Ci, że weszłam na podlinkowanego fotografa Twego i mi kopara opadła... KOBITO! Jak Ty genialnie wychodzisz na zdjęciach!! <3 Sorrki, jaka genialna jesteś po prostu! <3
    ach, dobranoc :D
    <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha Inkaaaaa :D No i znów dzięki Tobie papa mi się śmieje :D Narobię sobie przez Ciebie zmarszczek!!

      Dziękuję za wszystkie miłe słowa, choć obawiam się, że większość mojej genialności jest zasługą dobrego fotografa :-)

      Buziaki!!

      Supprimer
    2. Hehe ale to będą te pozytywne zmarszczki :D
      Fotograf fotografem, ale modelka musi mieć w sobie to coś, a w Twoim przypadku jest to WIELKIE COŚ :D <333
      kisses;*

      Supprimer
  6. o kuciaki sa piękne i do tego te leggi -Ty musiałaś być bardzo grzeczna az do nieprzyzwoitości -chyba sie w końcu skusze na podobne tylko nie za kostkę :)daj trochę tych włosów :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. ooo dzięki ci za te linki serio serio bardzo dzięki <3

      Supprimer
    2. Nie ma za co kochana, jakbyś chciała więcej to chętnie podrzucę, YT mam w kwestii makijażowej dość dobrze obeznanego :-)))

      Buźka duża :*

      Supprimer
    3. Ooooo widzę, że nie tylko ja bombarduję YT :P
      hehe to pewnie te też już znasz, a jak nie to gorąco polecam! :)
      Coś do noszenia i nie:P
      http://www.youtube.com/user/RedLipstickM0nster - konkretnie i na temat
      http://www.youtube.com/user/GlitterGirlC?feature=g-subs-f - genialna precyzja!
      http://www.youtube.com/user/CarliBel55 - ona jest taaaaaaka piękna...
      http://www.youtube.com/user/dope2111?feature=g-subs-c - ta ma niesamowity talent, jak robi się na jakieś postaci to wymiękam!
      http://www.youtube.com/user/laurenbeautyy - jej akcent mnie powala:D Ale i makijaż of course:D
      Dziewczyn typu Katosu i Maxineczka nie będę dawać, bo te na pewno znasz:)
      aaa i jeszcze tą lubię oglądać:)
      http://www.youtube.com/user/SMLx0
      i jeżeli chodzi o paznokcie to tuuuu :D
      http://www.youtube.com/user/pixiepolish

      To takie moje top subskrypcje:) chociaż jest i wiele więcej:P Może Ci się coś spodoba, o ile już nie znasz:P Mi też możesz jakieś Twoje naj podesłać:) Chętnie zobaczę:*

      Supprimer
    4. O.... oooo.... oooooOOOOOoooo!!!! Inkaaaaaaaaaaaaaaaaa no to dzisiaj robię dużo dużo herbaty, otwieram paczkę pierniczków i biorę się za oglądanie :-) Dziękuję Ci kochana za linki, część znam, część kojarzę niestety tylko pobieżnie, a część będzie świetnym odkryciem, o tym jestem pewna :-)))) :*

      Supprimer
    5. No zdecydowanie dużo tej herbaty i pierniczków Kochana :D :***
      Miłego oglądania :D

      Supprimer
  7. te Twoje creepersy bardzo mi się podobają, mimo, że generalnie za takimi butami nie przepadam:) są fajne i kobiece! zresztą cała Twoja stylizacja mi się bardzo podoba:)

    RépondreSupprimer
  8. Wyglądasz bombowo w tych butach, opłaca się jednak być 'BAD' :) Do mnie nie przyklejają się takie undergroundowe klimaty, wole klimat sportowego cwaniaka:P , ale buty bym Ci skradła !!! Nie mam co narzekać też zostałam obdarowana butami- mój siostrzany mikołaj przyniósł mi wygodne jasne timberlandy :D
    Najlepszego w Nowym Roku!
    (po komentarzu Inki weszłam na stronę Twojego mikołaja- genialnych swoich portretów to Ty masz na kilogramy!!! :) )

    RépondreSupprimer
  9. o kurczę, jaki świetny look!
    <3
    super super super!
    pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  10. oj widzę, że jednak byłas bardzo grzeczna, jeżeli Mikołaj spełnił największe marzenie:) Na razie nie wyobrażam sobie chodzenia aż na takich wysokich obcasach....... ale może kiedyś. Bardzo ładne okularki i ta koszula wystająca, taki mocny akcent w całości :) No i te długie długie włosy, moje marzenie ech........ Pozdrawiam jak zawsze cieplutko cieplutko.
    p.s. przyznam się po cichu, że i mój Mikołaj w tym roku mnie bardzo zaskoczył ;)

    RépondreSupprimer
  11. Wyglądasz genialnie ! Pomyślności w Nowym Roku !!!

    RépondreSupprimer
  12. Twoje buty są fantastyczne, aż nie mogę się napatrzeć

    RépondreSupprimer
  13. Marta jesteś Genialna ! wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawieniu <3 podoba mi się absolutnie każdy szczegół a buty wręcz powalają !

    RépondreSupprimer
  14. Mega kobiece i bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  15. Kobieto Ty musiałaś być niesamowicie grzeczna lub Mikołaj ma świra na punkcie niegrzecznych dziewczynek bo prezenty dostałaś niesamowite;D Te boskie creepersy, a o legginsach to już nie mówię^^ (nie obraziłabym się jakbyś dała na nie namiary;P) Ja niestety podpadłam widocznie Świętemu bo nowe creepersy zamówiłam sobie sama i czekam na paczkę, och to czekanie:(
    buziaki;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  16. Świetnie wyglądasz, creepersy są niesamowite! :)

    RépondreSupprimer
  17. Marzenie się spełniło, świetnie wyglądasz a włosy to masz cudne...pozdrawiam i wszystkiego Naj! w Nowym Roku...

    RépondreSupprimer
  18. great blog, i'm following with gfc

    RépondreSupprimer
  19. <3 rewelacja!! wyglądasz świetnie!!

    RépondreSupprimer
  20. jejku wyglądasz niesamowicie ! kocham twój rockowy styl. w całej tej stylizacji widzę tylko i wyłącznie creepersy, które są CUDOWNE!
    co do prezentów tak się składa, że nic nie dostałam <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  21. Wyglądasz rewelacyjnie <3
    buty są świetne <3

    zapraszam.

    RépondreSupprimer
  22. są zaaaajebiste. nie ściągałabym ich z łapek!:)

    lena

    RépondreSupprimer
  23. Wyglądasz znakomicie!!!
    A buty!!! Czad!!!
    Lśnią na odległość!!! Mam szansę zobaczyć je na żywca :) haha! niedługo!

    A pod choinką znalazłam wymarzone rzeczy!
    Ciekawe w jaki sposób! :)

    RépondreSupprimer
  24. musiałaś być w tym roku bardzo grzeczna, taki wymarzony prezent. mimo, iż nie gustuję w takich butach uważam, że te bardzo ci pasują i właśnie z takimi szalonymi sobie ciebie kojarzę :)
    ja w tym roku chyba też zasłużyłam na swoje prezenty a zwłaszcza na nowy aparat! jednak musiałam coś nabroić, bo na drugi dzień nie chciał się włączyć i zmuszona byłam oddać go do naprawy :(

    http:// ANECIA WAS HERE

    RépondreSupprimer
  25. ja dodam tylko, że zazdroszczę Ci takich długich włosów... =]

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !