Fashion Wednesday: Furrrrr + VIDEO!


Hej kochani! Wreszcie zawitała u nas zima i chociaż śniegu nadal jak na lekarstwo, to mam już pretekst by podbierać ukochanemu cieplutką czapkę-uszankę :-) Dzisiaj post trochę inny niż zwykle, bo pod zdjęciami, na dole, znajdziecie króciutki filmik dziękczynny z okazji pięciomiesięcznicy modenferowego bloga.

(a fakt sfilmowania się dla Was pozwolił mi uświadomić sobie, że przy mówieniu nadal kiwam się jak podczas recytowania wierszy w przedszkolu. Pewne rzeczy się nie zmieniają!)

Przy okazji chciałam podziękować Wam za dzielne trzymanie kciuków - ilustracja, którą pokazałam Wam w poniedziałkowej notce otrzymała wyróżnienie w konkursie organizowanym przez firmę Pentel i artystę Mateusza Sudę! Przynieśliście mi szczęście :-)

Zimowe uściski!

PS: Uwierzycie, że te czarne jeansy to bliźniaki znanych już Wam łaciatych, które odbarwiłam? :-) Tak jest, jestem z tych wariatów, którzy masę rzeczy kupują podwójnie...



Hello everyone! Winter is finally here and even if there's still not enough snow for me at least I have an excuse to borrow my Boyfriend's furry hat :-) It's sooo warm! 

Today's post is a bit different than usually: below all the photos you can see a short video I've made to thank you all for spending 5 months with Modenfer! It's in Polish only, but well, no matter what language I speak you all know anyway how important you are for me!

At the same time I wanted to let you know that my illustration that I've posted this Monday won a second place in a contest organised by Pentel and an Artist Mateusz Suda. I'm so proud! And I want to thank you all for believing in me :-)

Hugs!


Photos & video: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Furry hat - my Boyfriend's,  scarf & gloves - gifts,  boots - LaHalleAuxChaussures,  bag - my Grandpa's,  coat & jeans - H&M,  sweater - sh



41 commentaires

  1. Super wyglądasz Kochana!! :)
    Jeszcze raz tutaj gratulacje! :D
    Hehe też mam takie jedne spodnie, które kupuję jak tylko mi się poprzednie zniszczą :D
    A filmik... rrrrrrrr :D <33

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha dziękuję :*** Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja w ten sposób kupuję ;-)

      Supprimer
  2. Jestes piekna i utalentowana! A tu wygladasz fenomenalnie, swietne zdjecia! Gratuluje!!! Pozdrawiam. Anka

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Aniu :-))) Zdjęcia to zasługa fotografa, co ja bym bez niego zrobiła...! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Supprimer
  3. gratulacje pięknoto! jak milusio brzmisz <3 a zestaw supaa!
    i tenn, subskrybuję niemal od samego początku haha

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękujęęę <3 Oj, słowo "subskrypcja" będzie mi się śnić po nocach!

      Supprimer
  4. jak miło Cię usłyszeć! i jaki masz boski akcent!! :) czekam na więcej filmików

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuje :-) Mam nadzieję, że od czasu do czasu uda mi się wrzucać krótkie filmiki :-)

      Supprimer
  5. rozpływam się jak mówisz po francusku! ehh... no i jak patrzę na twój długaśny grubaśny warkocz...
    No i twój zestaw też fajny, jak zawsze :) podoba mi się to że jesteś całkowicie inna niż wszystkie szafiarskie blogerki- widać w tobie ten "artyzm" :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję droga Marchewko! Czuję się inna, ale cieszę się, że to może być postrzegane jako zaleta :-)

      Supprimer
  6. na 'żywo' jesteś jeszcze bardziej urocza niż na zdjęciach :)) ! ha, i my Tobie również dziękujemy! za wprowadzenie nutki oryginalności do blogsfery, jesteś cudowna <3

    RépondreSupprimer
  7. Gratuluje....a wyglądasz pięknie, śliczna czapa...pozdrawiam...

    RépondreSupprimer
  8. jeszcze raz moje gratulacje !!!!! filmik super taki radosny. Czapeczka i nałapecznikiki -futrzanki świetne i ten szalik..... i w ogóle .... jak zawsze, znów mi się buzia usmiecha, bo wprowadzasz w taki fajny nastrój. pozdrawiam cieplutko

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Sarenko! Bardzo mi miło, że lubisz tu zaglądać :-)))) Uściski!

      Supprimer
  9. ałłłłiii uslyszałam Cie jaka Piękna :) Chce więcej słyszeć jak wymawiasz Modenferrrr - cudne r - Zakochałam sie w ostatnim zdjęciu i Tobie jeszcze bardziej <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Raszeńko, dziękuję! :*** To będzie więcej filmików, i więcej r :D

      Supprimer
  10. you look perfect! I really like the braid! fabulous outfit:)

    RépondreSupprimer
  11. Życzę jeszcze dłuższego przebywania w świecie blogsfery ♥
    Fajna torba! Świetne video ;)

    RépondreSupprimer
  12. Jesteś cudnacudnacuuuudna :)!

    RépondreSupprimer
  13. pisałam ci to już wczoraj, ale napiszę jeszcze raz. teraz, po obejrzeniu tego filmiku jesteś dla mnie jeszcze słodsza <3 wręcz idealna, słodziuka i magiczna <3 masz piękny głos i wgle, wgle YAY<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję kochana Kasiu! Słodka i magiczna - jakie piękne komplementy :****

      Supprimer
  14. Oooo... jak cudownie zobaczyć Ciebie na ,,żywo" ... jeszcze bardziej Cię lubię :-)
    hihihi traktuj to jak wyznanie :-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha, Kasiu, dziękuję! :D Nawet nie wiesz jak się cieszę, że filmik został tak ciepło przyjęty, miałam pietra...!

      Supprimer
  15. acha!!! ostatnie zdjęcie cudowne!!!mistrzostwo świata!

    RépondreSupprimer
  16. Bardzo fajnie wyszedł ten filmik :) I świetnie wyglądasz, szczególnie kurtka i rękawiczki mi się podobają. Pozdrowienia! :D

    RépondreSupprimer
  17. AAAAAAAaaa uroczy filmik! Jak Ty miło brzmisz! Zazdroszczę.. bo ja mam głos niski jak kibic Legii :D
    Fantastycznie wyglądasz, dobrze, że wreszcie mogłaś wskoczyć w zimową aurę :) Sukcesów i oby blog się rozrastał ! Buziaki!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha Asiu, ale niskie głosy są bardzo sexy :D Dziękuję za miłe słowa, właśnie patrzę na pierwsze płatki śniegu...!

      Supprimer
  18. ostatnie zdjęcie jest cuuuudowne... mogę na nie patrzeć i patrzeć =]

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. To jedno z moich absolutnie ulubionych, które Olivier mi zrobił :-)))

      Supprimer
  19. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jesteś cudowna!Uwielbiam Cię :***

    RépondreSupprimer
  20. Więcej filmików! :D Bosko Kochana wyglądasz, jak zawsze, czapka świetna :).

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
  21. Twoja torebka i czapka są genialne :) jesteś śliczną kobietą :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !