Sketches: January 2013


Podczas czwartkowego spaceru połączonego z zakupami udało mi się podejrzeć kilka osób, których styl wpadł mi w oko. Niestety nie mogłam zrobić im zdjęć, ale po powrocie szybko zrobiłam szkice. A dzisiaj pomyślałam, że mogę się z Wami nimi podzielić :-) Dajcie mi znać, czy podobają Wam się takie "ilustracje na szybko" bo często zdarza mi się tak uwieczniać wspomnienia i mogłabym od czasu do czasu pokazywać garść tego typu rysunków!

Jako pierwsza przykuła moją uwagę ta nieco zblazowana rudowłosa dziewczyna. Jej puchata czapka przypominająca piankowe truskawkowe żelki (te w różowym cukrze, też je uwielbiacie?) bardzo rzucała się w oczy :-)



While having a walk on Thursday I saw several people dressed in an interesting way but since it was impossible for me to take photos of them I decided to make some sketches. Let me know what you think about this kind of quick drawings and if you like them I will post more of them in the future!

First person that I liked was this young redheaded girl with her awesome fluffy hat that looked like a strawberry :-)



Następny był pan spotkany w dziale męskim H&M na Rue de Rivoli. Niesamowita postać. Wyglądał jak połączenie kapitana Titanica z poczciwym kapitanem Iglo z telewizyjnych reklam paluszków rybnych. Przez kilka dobrych minut dokładnie przebierał przecenione (15 euro!) zamszowe, żółte rękawiczki. Po czym tylko z nimi ruszył do kasy i czekał cierpliwie w kolejce.



Next was this man who looked like a mix between the captain of Titanic and the one from the old Captain Igloo commercials. He spent few good minutes choosing a pair of yellow suede gloves :-)



A ostatnia była młoda ekspedientka, która podbiła moje serce swoją podgoloną głową i utlenionymi pasmami zawadiacko zaczesanymi na lewą stronę. I te piękne kolczyki-błyskawice!!



And at the end I saw a girl who had a great haircut with her head shaved on the sides and light blond hair styled in a very rebel way. I also loved her thunder-shaped earrings!!



Jeśli jeszcze nie zalajkowaliście mojego Facebookowego fanpage'a prawdopodobnie nie widzieliście wczorajszego filmiku, więc wklejam go i tu. To również minizapowiedź środowego zestawu :-) Miłej niedzieli!!!



And if you still did not +Like my Facebook fanpage you might have missed my last video I posted on Saturday. So I put it here as well :-) It's at the same time a little preview of my outfit that you'll see next Wednesday. Have a great Sunday!!!


PS: Jeśli widzieliście na Youtube jakieś tagi, na które chcielibyście, żebym odpowiedziała, dajcie znać :-) 



39 commentaires

  1. THAT IS SO COOL!!!I AM ALWAYS IMPRESSED!!!;)))

    RépondreSupprimer
  2. Pieknie rysujesz, zazdroszcze talentu! Buziaki. A

    RépondreSupprimer
  3. Mi też się zdarza ciekawe zjawiska szkicować :) Fryzura ekspedientki rządzi :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Jeśli kiedyś zetnę włosy to taką fryzurę sobie strzelę, a co! :D

      Supprimer
  4. Genialne szkice, zazdroszczę talentu ♥

    RépondreSupprimer
  5. Również zazdroszczę talentu (o czym przecież wiesz), ale także doskonałego zmysłu obserwacji! Niewiarygodne, że po kilku minutach potrafisz tak pięknie przelać na papier to co widziałaś. Ufam,że te rysunki (szkice to niedomówienie :>) są wierna kopią tych postaci, na których się wzorowałaś. Dużo częściej powinnaś sprawiać nam taką ucztę, więcej rysunków! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Martuś :-) Ukochany widział również te osoby i potwierdza zgodność szkicy z rzeczywistym ich wyglądem :-)))

      Supprimer
  6. Szkice świetne...a Ty masz niesamowite włosy, miło Cię usłyszeć...pozdrawiam...

    RépondreSupprimer
  7. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Oby było ich więcej :)

    RépondreSupprimer
  8. To się nazywa dokumentacja streetstyle'u w kreatywny sposób! Pan ze szkicu prezentuje się bardzo nobliwie, ciekawe czy jego ubiór był jedynie stylizowany na weterana, czy może jednak był nim rzeczywiście. Znakomity pomysł, który jeszcze bardziej urozmaici (choć i tak jest przebogata :) ofertę Twojego bloga :D

    Pozdrawiam :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-) Nie jestem pewna, czy był weteranem, ale to co zauważyłam to bardzo zdecydowany styl. Wiedział czego chciał, a żółte rękawiczki na pewno wpasowały się w jego garderobę w 100%!

      Supprimer
  9. Szczególnie pan mnie ujął... :) Fajne rysunki!

    RépondreSupprimer
  10. wiesz, że kocham wszystkie twoje ilustracje <3
    a ten filmik jest tak mega słodki, że nie mogę <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kasiu :*** Filmików będzie na pewno więcej, to mogę obiecać <3

      Supprimer
  11. Jeeeeeeeej!! No żeby rysować skądś to spoko, jak widzisz w sensie :p Ale, że TAK rysować Z PAMIĘCI, to ja już szczęki chyba dzisiaj nie poniosę... KURCZE! Aleś Ty mnie rozbroiła zakochańczo Twoimi ryunkami!! <333 Chylę czoła!!
    Ooooooo hehehe i widzę, że kogoś tutaj kręcenie filmików wciągnęło xD :*** Ja dzisiaj sobie przypomniałam, że mój brat ma taką tam małą kamerkę i próbowałam dzisiaj, tylko na próbę, poćwiczyć mięśnie facjaty mej przed nią ;p hehe i może i bym coś kiedyś nagrała, ale kompletnie nie umiem edytować:( Nie wiem, może jakiś program muszę lepszy ściągnąć niż ten co mam w systemie.. Jakiś polecasz? :)
    Buziaki Kochana :** (I trzymaj kciuki, żeby mi jutro poszło na gramatyce i żeby mi się język nie poplątał na francuskim jak będę opisywać ma maison ideale :P )

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aaaaaa i oczywiście, że takie wpisy tutaj są jak najbardziej mile widziane!! <3 Pani z błyskawicami jest moim faworytem!:) Ocieka stylem ^^ xoxxxooo

      Supprimer
    2. Znałam takich kozaków, co potrafili bez problemu otworzyć szkicownik w autobusie i trzaskać portrety współpasażerów - ja nigdy nie miałam takiej śmiałości niestety :-)))

      Filmik nie był przewidziany, ale jak zobaczyłam to ośnieżone drzewsko to nie mogłam się powstrzymać :-) Będzie ich pewnie więcej, ale też nie chcę Was nimi bombardować do drugi dzień!
      Nie mogę się doczekać aż po próbach wreszcie przejdziesz do ataku i zaczniesz wrzucać filmiki!!! :* Jeśli chodzi o edycję to niebardzo mogę pomóc, ja znam i używam tylko iMovie, na Maca. Z tego co wiem to dużo osób używa Windows Movie Maker ale nigdy nie miałam z nim do czynienia... :-(

      A kciuki trzymam, mój francuski duch będzie z Tobą na jutrzejszej gramatyce!!! Buziaki :**

      Supprimer
    3. Oooo kurcze :D To hardcor'y :P Ale co, czują wenę to rysują :D
      Oj jak dla mnie to możesz wrzucać codziennie :D :**
      I dziękuję za kciuki :D <33 Zaliczyłam gramatykę i z fr też mam już wpisy w indeksie :D Jutro teoria nauczania i literatura amerykańska... ech...
      Buziaki:***

      Supprimer
  12. szkice są świetne! a filmik rozbraja, wydajesz się taką ciepło osobą, że z przyjemnością się Ciebie ogląda :) ja na północy Hiszpanii wciąż czekam na śnieg, podeślij mi go trochę ;) pozdrawiam

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Anha! Jak za kilka dni śnieg już mi się przeje to chętnie trochę podeślę :-) Chociaż i do Was pewnie ta pogoda niedługo przywędruje! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Supprimer
  13. bardzo mi się podoba!
    a jakie Ty masz fajne włosy <3

    RépondreSupprimer
  14. Świetny pomysł Kochana-proszę o więcej takich postów:)I filmików-jesteś taka...taka fajna:)

    RépondreSupprimer
  15. Fantastyczne ;) Fajnie uchwycone szkice postaci! Pani błyskawica jest szaleńcza :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki :D Pani błyskawica była również niesamowicie, "błyskawicznie" dynamiczna :D

      Supprimer
  16. jesteś niezastąpiona - nie mogłaś zrobić zdjęć ale po co skoro masz pamięć fotograficzną !
    i kolejny filmik!! czekam na więcej :)

    RépondreSupprimer
  17. Jakie Ty masz boskie włosy! :D Uwielbiam oglądać Twoje filmiki :).
    Podziwiam Twój talent do zapamiętywania wizerunków i za talent w szkicowaniu :).

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
  18. 3 obrazek, wymiata.
    Masz talent Kochana, naprawdę super :)

    RépondreSupprimer
  19. o nareszcie i u ciebie dużoooooooooo sniegu :D:D:D swietnie wychodzisz na tych filmikach. A ten pomysł ze szkicowaniem ciekawych ludków po prostu genialny. Ten pan kapitan, to mnie zachwycił, a opis typu zblazowana od razu porusza moją wyobrażnię, wyobrażam sobie jaką minę musiała mieć, jak tak ją podsumowałaś;) pozdrawiam jak zawsze cieplutko

    RépondreSupprimer
  20. No to mogę nadrobić!
    Pięknie wyglądasz i jak niesamowicie zobaczyć Cię na "żywo".
    Cudny głos!
    Wspaniale się prezentujesz!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Izo kochana, ja już się nie mogę doczekać, że niedługo zobaczymy się naprawdę "na żywo"!!!

      Supprimer
  21. świetna robota, z przyjemnością obserwuję

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !