Contest Time!

Hej ho, hej ho! Z okazji wczorajszej rocznicy nie mogę, nie dam rady się powstrzymać i muszę zorganizować dla Was konkurs! Wiem, że wiele z Was chciałoby mieć wykonany przeze mnie portret lub banner na bloga, więc myślę, że to idealne nagrody, którymi mogę podziękować Wam za cały nasz wspólny, modenferowy rok. Gdybym mogła, każdemu z Was, moich Modenferowców, chętnie sprezentowałabym rysunek, niestety jestem tylko człowiekiem z dwoma (lewymi?) rencami, a moja doba nijak nie chce rozciągnąć się powyżej 24 godzin - wiem co mówię, próbowałam ;-) Dlatego dwie osoby wyłonię poprzez losowanie!


Zasady są proste jak drut:

  • 1. Obserwuj mojego bloga przez GFC (opcja dla posiadaczy konta Google, nie ukrywam, że byłoby mi miło :-) jeśli jednak go nie macie, tylko opcje 2-4 będą wymagane)
  • 2. Polub Modenfer na Facebooku KLIK 
  • 3. Polub Daaram Photography na Facebooku KLIK (bez niego nie byłoby tego bloga :-) A że pokazuje u siebie zdjęcia, których nigdy nie zobaczycie tutaj, to zacny profil do polubienia!)
  • 4. Zostaw pod tym postem komentarz z adresem e-mail, imieniem i pierwszą literą nazwiska (lub pseudonimu, który używasz na Facebooku) i napisz, czy chcesz wygrać portret czy banner

I tyle :-) Konkurs trwa do piątku 23 sierpnia do północy. Wyniki podam w niedzielę 25 sierpnia. Każdy może wziąć udział raz. Uwaga - blogowy banner może zawierać sam tekst, grafikę lub rysunek, według uznania, nie będzie jednak zawierał portretu. Jeśli chcielibyście wygrać portret, zaznaczcie to w komentarzu!

Buziaki i powodzenia!

Hello everyone! Since I know that many of you would like me to portray them or create a blog banner I decided to hold a little giveaway! It's my way to say Thank You for all this one year we've spent together here at Modenfer :-) I will randomly choose two winners.

The rules are simple:

  • 1. Follow my blog via GFC (option for Google accounts users, if you don't have one just follow the steps 2, 3 and 4)
  • 2. Like my Facebook Fanpage HERE
  • 3. Like Daaram Photography on Facebook HERE
  • 4. Leave a comment under this post with your e-mail address, your name and first letter of your last name and state if you'd like to win a portrait or a banner

And that's it! The giveaway ends on 23rd of August at midnight (Paris time) and the results will be announced on the 25th of August. You can enter te competition only once. Attention: the banner prize might be composed with just simple text, a graphic element or a drawing depending on your wish, but will not contain a portrait. If you wish to win a portrait, remember to state this in the comment.

Good luck!

Salut les filles et les garçons ! Je sais que beaucoup d'entre vous souhaiteraient avoir un portrait ou un banner dessiné par moi, alors je me suis dit que cela ferait de bons prix dans un petit concours ! C'est la meilleure façon de vous remercier de tout l'année modenferienne qu'on a passé ensemble :-) Les gagnants seront tirés au sort.

Les règles sont simples:

  • 1. Ajouter mon blog sur GFC (c'est optionnel, mais cela me ferait plaisir ! Mais si vous n'avez pas un compte Google, suivez seulement les étapes 2, 3 et 4)
  • 2. Liker ma page Facebook ICI
  • 3. Liker la page Daaram Photography sur Facebook ICI
  • 4. Laisser un commentaire sur ce post avec: votre adresse e-mail, votre prénom et la première lettre de votre nom de famille et l'information si vous souhaitez gagner un portrait ou un banner

Et c'est tout ! Le concours dure jusqu'au vendredi 23 Août (minuit) et j'annoncerai les gagnants le dimanche 25 Août prochain. Vous pouvez laisser un commentaire par personne. Attention: le banner peut être composé juste avec des polices de caractère, avec un élément graphique ou un dessin de votre choix mais pas avec un portrait. Si vous souhaitez gagner un portrait, n'oubliez pas de le préciser dans votre commentaire. 

Bonne chance à tous ! 

102 commentaires

  1. andzelikap1310@gmail.com
    chciałabym portrecik od mojej Kochanej i nietuzinkowej Modenfer :)
    Andżelika P.

    Powodzenia wszystkim!

    RépondreSupprimer
  2. paula34a@interia.pl
    Paulina S.
    chciałabym wygrać portret, mogą być na nim dwie osoby?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Jeślit o wspólny portret dwóch osób (pary, przyjaciółek, etc.) to jasne! Ale nie dwa osobne :-) Pozdrawiam!

      Supprimer
  3. Paulina P.
    paulina.pomietlo@gmail.com

    Jak ja bym chciała taki portret! Zawsze jak patrzę na portret Angelika's Place to mi się taki marzy! Oby się poszczęściło :D

    RépondreSupprimer
  4. dwiertelorz@o2.pl
    Dorota W.
    Chciałabym portret.:)

    RépondreSupprimer
  5. zosiacb@gmail.com
    Ja wybieram portret :-)

    RépondreSupprimer
  6. dominika-n1993@wp.pl
    Dominika N.
    portret :)

    RépondreSupprimer
  7. Tak bardzo chciałabym abyś narysowała mój portret. Krystyna B /balakier_style@onet.pl/. Serdecznie pozdrawiam.

    RépondreSupprimer
  8. muneguita@wp.pl
    Natalia K.
    Jeżeli szczęście mi pomoże to baardzo chciałabym abyś narysowała portret moich rodziców, którzy 24 sierpnia obchodzą rocznicę ślubu.. :)

    RépondreSupprimer
  9. paulina.pl@go2.pl
    Paulina L.
    portret <3 :)

    RépondreSupprimer
  10. ola_k12@o2.pl
    Ola K.
    Portret był by moim marzeniem:)

    RépondreSupprimer
  11. worthtosmile@gmail.com
    Kacper M.
    Portret ! :D

    RépondreSupprimer
  12. k_m5@vp.pl
    Kinga M.
    Portret :-)

    RépondreSupprimer
  13. wiktoria-parzych@wp.pl
    Wiktoria P.
    Chciała bym wygrać portret. Jestem bardzo zauroczona wręcz portretem Angelika's Place i sama bardzo bym taki chciała mieć :) powodzenia wszystkim :) ♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. była bym wdzięczna gdy byś w razie mojej wygranej namalowała mnie i moją ukochaną przyjaciółkę :) ♥

      Supprimer
  14. kamila29091@gmail.com
    A new life

    portret Kochana :*

    RépondreSupprimer
  15. paulinakkk111@wp.pl
    Paulina K.
    chciałabym portret :)

    RépondreSupprimer
  16. Ewelina G. tatrisza@wp.pl portret ♥♡♥

    RépondreSupprimer
  17. justynawolny@interia.pl Justyna R portret

    RépondreSupprimer
  18. paula1221-14@o2.pl
    Paulina T
    portret ;)

    RépondreSupprimer
  19. Portret <3
    natalia2205@wp.pl
    Natalia Ti..

    Ps super ze trafiłam na tego bloga :) !

    RépondreSupprimer
  20. sandilepiarz@onet.eu
    Sandra.L
    Chciałabym portret. ^ ^

    RépondreSupprimer
  21. marszalek.marzena@gmail.com
    Marzena Anna T.
    Ja chciałabym baner :)

    P.S - Gratuluję 1 rocznicy bloga i życzę dużo dużo radości z prowadzenia go przez kolejne lata :)

    RépondreSupprimer
  22. Hej:)
    Super!
    anna77mich@gmail.com

    Nie mam konta na FB...
    Portret byłby super!

    RépondreSupprimer
  23. świetnie!:D szczególnie ten opis w j. fran mi się podoba:D przypomniały się czasy LO:)

    RépondreSupprimer
  24. ajjj portret baaaaaardzo!:)))
    michasiaem@gmail.com
    Michalina - Mililook :)

    RépondreSupprimer
  25. Marysia K. (Pooja)
    mariakmoch@wp.pl
    Poproszę baner na bloga (http://opowiescistypendialnepooja.blogspot.com/) lub portret.

    RépondreSupprimer
  26. Obserwuję i wszystko lubię jako Catherine Wolf :)
    thewolfpalace@gmail.com
    Chciałabym wygrać portret :)

    RépondreSupprimer
  27. karolin.a666@o2.pl
    Karolina K.
    portret.

    RépondreSupprimer
  28. norbertino3@o2.pl
    Norbert Horus W.
    portret

    RépondreSupprimer
  29. joszeba@interia.pl
    Anna S.
    Portret.

    RépondreSupprimer
  30. panienkami@gmail.com
    Kamila S.
    Portret :)

    RépondreSupprimer
  31. gniatka@gmail.com

    Agnieszka G.

    Bardzo chciałabym mój portrecik który mogłabym wstawić na swoją strone
    https://www.facebook.com/pages/Agnieszka-Sherry-Gniatkowska/290042517764965

    Ponieważ niestety ale nie umiem bawić się grafiką, tylko tradycyjny drawing :)

    RépondreSupprimer
  32. Katarzyna M
    obserwuję jako: Amelia Skowronek
    katarzyna.marczyk@interia.pl
    Banner ;)

    RépondreSupprimer
  33. olarys2002@wp.pl
    Ola R.
    Portret :)
    Pozdrawiam :D

    RépondreSupprimer
  34. groszowa92@gmail.com
    Monika G.
    Portret :)

    RépondreSupprimer
  35. wszystko mam zlajkowane, zaobserwowane <3 dlatego też zaszaleję i wezmę udział <3
    kocham to tło, które zrobiłaś na tej konkursowej ilustracji - magia !!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  36. marlena@geniusz.org
    Marlena G. ;)
    Polubione już dawno temu ale z konta google jeszcze dodałam.
    Przydał by mi się banner do sklepu internetowego :)

    RépondreSupprimer
  37. portercik :) coś nie mogłam Cię zaobserwować w google, ale resztę mam klikniętą :)

    kudelss@o2.pl

    RépondreSupprimer
  38. Izabela.dubiel@gmail.com. Portret ;)

    RépondreSupprimer
  39. wiesz, że kocham Twoje prace więc i ja wezmę udział ;) za mniej więcej trzy tygodnie mamy z moim chłopakiem urodziny więc taki wspólny portret, to byłby cudowny prezent ;) obserwuję i jako Anna Pachla i jako Tru Lajf, anja.pachla@gmail.com

    RépondreSupprimer
  40. francikoska@gmail.com
    Aleksandra F.

    jestem zauroczona Twoimi pracami, a portret pięknie dopełniłby całość mojego bloga :)

    RépondreSupprimer
  41. angelika@martko.pl
    Angelika M.

    wybieram portret.

    RépondreSupprimer
  42. emilla.2421@poczta.onet.pl
    Emila K.
    portret

    RépondreSupprimer
  43. evelyne.revival@gmail.com
    Ewelina Ś.

    portret to marzenie, które wybieram:)

    RépondreSupprimer
  44. Olka S.
    ladyincolors@gmail.com

    chcialabym wygrac portret

    RépondreSupprimer
  45. magnifiquerouge@gmail.com
    Paulinka S.
    portret

    RépondreSupprimer
  46. joannasambora@gmail.com
    Joanna S
    Portrecik :>

    RépondreSupprimer
  47. sylwiago800@gmail.com
    Sylwia G.
    Portret :)

    RépondreSupprimer
  48. contact @ streetfashionparis.com
    benner

    RépondreSupprimer
  49. the_goblin@wp.pl
    Marcin K.
    Poproszę portret.

    RépondreSupprimer
  50. Podglądam u innych Twoje portrety, chcę go mieć i ja ;)
    ola.wiecha@onet.pl
    Ola W.
    Poproszę o portret

    RépondreSupprimer
  51. syllunia@o2.pl
    Syllunia / Sylwia R
    Chciałabym wygrać portret :)

    RépondreSupprimer
  52. ellie13@onet.eu
    Karolina M.
    portrecik :)

    RépondreSupprimer
  53. Baner Justyna K.
    justynasweet0108-90@o2.pl

    RépondreSupprimer
  54. herrbata@tlen.pl
    Gosia Kowalska
    Chciałabym wygrać portret. Sama maluję ludzi, ale w zasadzie to tylko jedna osoba mnie namalowała P:

    RépondreSupprimer
  55. Twojego bloga obserwuję już od dawna więc jakby co, musisz dalej na liście szukać :D

    kaczmartak@gmail.com
    na fb lubię jako Marta K. i Kaczka z piekła rodem
    ciężko się zdecydować, ale chciałabym chyba banner :)

    RépondreSupprimer
  56. kochana!!! z przyjemnością obserwuję! i marze o portrecie od ciebie!!!!

    fashiondoll.pl@gmail.com
    ALEKSANDRA T.

    KISS KISS!!!super:*
    pozdrawiam ♥Ola

    RépondreSupprimer
  57. agatacerole@gmail.com
    Agata D.
    Portret od Ciebie byłby cudnym ukoronowaniem moich urodzin. :)
    Pozdrawiam. Agata

    RépondreSupprimer
  58. nana713@wp.pl
    Ania K.
    Portret.
    Ku7rcze nie widziała wcześniej tego posta, wchodzę na twojego boga, i myślę 'ciekawe czy jeślibym do niej napisała z prośą o portret to jakby zareagowała:)' czytam post , a tu niespodzianka, konkurs!
    Przesyłam buziaki i życze wszystkim powodzenia! :)

    RépondreSupprimer
  59. - wymarzony_swiat@wp.pl
    - Paulina D.
    - portret :)

    RépondreSupprimer
  60. pozinka@gmail.com
    Irena P.
    portrait :)

    RépondreSupprimer
  61. whateveriam@o2.pl
    Alicja K.
    Proszę o portret:)

    RépondreSupprimer
  62. a co jeszcze raz spróbuję :D:D:D:D
    sarcia03@gmail.com
    Sarasofya S.
    oj i chyba portret :D:D:D no nie, na pewno portret

    RépondreSupprimer
  63. szaman43@vp.pl
    Nicola Janowska
    portret

    RépondreSupprimer
  64. ewelina.lelewska@onet.pl
    Ewelina L
    oczywiście że portret, już od dłuższego czasu marzyłam o tym abys to Ty mi go namalowała ale nie miałam odwagi napisać a tu teraz konkurs w którym mogę to wygrać super;)

    RépondreSupprimer
  65. sebastian.woropaj@zhp.net.pl
    Sebastian W.
    Chciałbym portret. :)

    Czy w razie czego można taki portret zakupić u Ciebie?

    RépondreSupprimer
  66. monika.juzwiszyn@wp.pl
    Fb: Monika J
    Chcę wygrać portret :)

    RépondreSupprimer
  67. domidosia@gmail.com
    Dominika Z.
    Chciałabym banner. :)

    Dodatkowo mam pytanko, ile kosztowałoby zrobienie banneru na bloga?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hej Dominika! To zależy od tego, jaki banner byś chciała, napisz mi proszę maila :-)

      Supprimer
  68. sznyda@o2.pl
    Iwona R.
    Portret to super sprawa!;)
    Pozdrawiam! ;o)

    RépondreSupprimer
  69. juliaa.szulc@gmail.com
    Julia S.
    Chciałabym portret ♥
    Pozdrawiam:)

    RépondreSupprimer
  70. arinn@o2.pl
    Paulina M.
    Gdyby mi się udało to chciałabym wygrać portret.
    Pozdrawiam <3

    RépondreSupprimer
  71. izydorek1997@wp.pl
    Izabella L.
    Marzy mi się taki portret który zagościłby na wszystkich avatarach moich kont :)

    RépondreSupprimer
  72. patrykstempniak@gmail.com
    Patryk Stempniak
    Portret :)))

    RépondreSupprimer
  73. damnfashion96@gmail.com
    Damian D. (damn-fashion.blogspot.com)
    Jakby się udało to poprosiłbym banner.

    xo Damian :)

    RépondreSupprimer
  74. o.smajl@o2.pl
    Ola Manowska (obserwuję jako Emilia B. - siostra)
    Portret

    RépondreSupprimer
  75. vogueswing@gmial.com
    Angela W. (VogueSwing)
    oj chciałabym portret :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. vogueswing@gmail.com
      literówkę zrobiłam :P przeprasam :P

      Supprimer
  76. Pytanie mam, nie mam swojego konta na facebooku, w sensie jako osoba, jedynie mój blog jest na facebooku, czy mogę za pośrednictwem tego konta wziąć udział? Bo nie ukrywam, że perspektywa możliwości posiadania portretu Twojego autorstwa trochę mnie podekscytowała :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Nie pomyslałam o tej opcji - ale czy do posiadania strony bloga na Facebooku nie trzeba mieć najpierw konta osobistego?

      Supprimer
    2. No właśnie myślałam też kiedyś, że trzeba, ale weszłam któregoś dnia na Facebooka i założyłam tak po prostu i jest :)

      Supprimer
    3. Ja tak spaprałam mój pierwszy fanpage, bo się potem okazało ,że nie ma niektórych opcji :/ Ale jeśli tylko masz opcję lajkowania (ja nie miałam:/) to jasne, nie ma problemu :*

      Supprimer
    4. agatamagierska@gmail.com
      Agata M (konto FB: Blond Haired Hippie)
      portret :)

      Dzięki za szybkie odpowiedzi! :*

      Supprimer
  77. letstalkbeauty.blogspot@gmail.com
    Kaśka S. (obserwuję jako Let's Talk Beauty)
    z bloga jestem zadowolona, więc skłaniam się ku portretowi ;)

    RépondreSupprimer
  78. magda.fichna@gmail.com
    Magdalena Fichna
    portret :))

    RépondreSupprimer
  79. roki15@vp.pl
    Przemysław K.
    Marzę o portrecie od Modenfer :)

    RépondreSupprimer
  80. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  81. ugliness.blog@gmail.com
    Magdalena O.
    Portret :)

    RépondreSupprimer
  82. wera.g@autograf.pl
    Weronika G.
    Portret:-)

    RépondreSupprimer
  83. super_bila@vp.pl
    Sybilla D.
    portret

    RépondreSupprimer
  84. macallaine@wp.pl
    Anna v. S.
    Poproszę banner na blog

    RépondreSupprimer
  85. emememsowa@wp.pl
    Alexandra N.
    portret.
    zakochana w Twoich pracach Ruda <3

    RépondreSupprimer
  86. nicolasjaskot@gmail.com
    Nicolas Jaskot
    Portret ;)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !