Contest: Results!

I po tygodniu konkursu nadszedł czas na ogłoszenie wyników! Dziękuję Wam za tak liczny udział i cieszę się, że moje portrety tak bardzo się Wam podobają! Tak jak pisałam w poście konkursowym, zwycięzcy zostali wylosowani spośród osób, które polubiły nasze strony i zostawiły komentarz. Zawiedzonym chcę jeszcze wspomnieć, że konkursów (prawdopodobnie już wyłącznie Facebookowych) będzie więcej, więc zostańmy w kontakcie! Stay tuned :-)

A oto wylosowane adresy e-mail. Gratuluję Wam serdecznie! Napiszcie do mnie na modenfer.contact@gmail.com :-) (w razie jeśli zwycięzcy nie zgłoszą się mailowo do następnego piątku, będziemy ponownie losować).

Miłej niedzieli kochani i do zobaczenia niebawem! Buźka!



PS. Co myślicie o postach pisanych większą czcionką? Lepiej się je czyta? Czy wygląda to jak książka dla emerytów? :-)


And after one week of our contest it's time to announce the winners! Thank you for so many entries, I'm very glad that you like my drawings so much! As I said in the contest post, the winners had been chosen in a random way. If you didn't win, no worries, there will be more portrait giveaways on my Facebook so make sure to stay in touch!

Below you can see the winners. Congrats girls! Send me an e-mail at modenfer.contact@gmail.com (if I have no message until next Friday I will pick other winners).

Have a great Sunday evening and see you soon! Hugs!

Et après une semaine de concours le temps est venu d'annoncer les gagnants ! Merci à tous d'avoir participé, ça me fait chaud au cœur qu'autant de personnes souhaitent avoir un portrait ou un banner dessiné par moi ! Comme j'ai dit dans le post sur le concours, les gagnants ont été choisi au hasard. Si vous n'avez pas gagné, ne soyez pas tristes, il y aura d'autres concours sur mon Facebook d'ici peu. Alors restons en contact !

Ci-dessous vous pouvez voir les résultats. Félicitations ! Les filles, envoyez moi un mail sur modenfer.contact@gmail.com (au cas où personne ne me contacte jusqu'à vendredi prochain je ferais un autre tirage au sort).

Bon dimanche à tous et à bientôt ! Bisous !



EDIT: 31/08/2013


UWAGA! Ponieważ poprzedni zwycięzca się nie zgłosił, zalosowaliśmy ponownie. Gratuluję i proszę o kontakt na modenfer.contact@gmail.com najpóźniej do 3 września; po tej dacie wybiorę kolejną osobę z listy i w razie ponownego niezgłoszenia po prostu poczekam z nagrodą na kolejny konkurs...


EDIT: 04/09/2013

Iiiii gratulacje dla sarcia03@gmail.com !

34 commentaires

  1. Gratulacje ;) byłam blisko hehe ciekawa jestem rezultatów ;)

    RépondreSupprimer
  2. Gratuluję zwycięzcom! Czekam z niecierpliwością na następne konkursy :)
    ;*

    RépondreSupprimer
  3. Ja tam emerytką jeszcze nie jestem ale wolę większą czcionką, lepiej się czyta....a zawycięzcom gratuluje...pozdrawiam piękną Paryżankę...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. W końcu chyba postawię na coś pomiędzy, ale sama nie wiem jak tyle czasu mogłam pisać malizną, mnie też się źle czytało :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  4. I ja gratuluję zwycięzcom! Duża czcionka mi się podoba:)

    RépondreSupprimer
  5. gratuluje zwycięzcom - najlepsza nagroda ever <3

    RépondreSupprimer
  6. echhhhhhh a już myslałam....... :D:D:D:D gratuluję szczęśliwym zwycięzcom. może następnym razem .... A ja też zmieniłam czcionkę na większą :D:D:D pozdrawiam cieplutko.

    RépondreSupprimer
  7. echhhhhhh a już myslałam....... :D:D:D:D gratuluję szczęśliwym zwycięzcom. może następnym razem .... A ja też zmieniłam czcionkę na większą :D:D:D pozdrawiam cieplutko.

    RépondreSupprimer
  8. już nie mogę się doczekać rezultatów!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

      Supprimer
    2. Gratuluję zwycięscom :)

      Supprimer
  9. Było blisko, ale gratuluję wszystkim ;)

    RépondreSupprimer
  10. Łał, byłam tak blisko wygranej z e-mailem: francikoska@gmail.com! Gratuluję zwycięzcom :)

    RépondreSupprimer
  11. gratuluję osobom , które wygrały :)
    ja tam wolę mniejsze czcionki :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Właśnie jak jest dużo tekstu, to takie ogromne gorzej wyglądają, sama już nie wiem :D

      Supprimer
  12. Konkursy są zawsze mile widziane. Obserwuję. Pozdrawiam.

    RépondreSupprimer
  13. Gratuluję! Zostań przy takiej czcionce jaka jest teraz!:)

    RépondreSupprimer
  14. Aaaaaaa !!!! Nie wierzę, o matko, ale się cieszę tak bardzo marzyłam żeby wygrać bo uwielbiam Twoje portrety, już piszę maila ! :)

    RépondreSupprimer
  15. Contgratz! I like the layout of your blog ;) X Anna

    www.fashionanna.com

    RépondreSupprimer
  16. Gratuluję szczęśliwcom ! Marta taki Mega konkurs to tylko u Ciebie <3 :*

    RépondreSupprimer
  17. gratulacje! szkoda ze nie ja:P
    ♡ wspaniale:*
    pozdrawiam z Gdyni, Ola

    RépondreSupprimer
  18. ach żebym wcześniej wiedziała o tym konkursie, od dawna marzę o takim własnym portrecie! to co tworzysz jest wspaniałe, ja niestety nie mam takiego talentu, ale wiedz że próbowałam swoich sił z tabletem graficznym ;)
    buuu ;( oczywiście gratulacje dla zwycięzców, obserwuję ;)
    pozdrawiam!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hej Jane! To tylko kwestia wprawy, próbuj i zobaczysz, że będzie coraz lepiej :-) Witam Cię na pokładzie modenferowego statku :* Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Supprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !