Iconic Friday: Ciasteczko25

Hej Modenferowcy! Jak zapewne już bardzo dobrze wiecie, jestem absolutnie - megaśnie, masakrycznie i straszliwie - uzależniona od Youtube. I nie trwa to od wczoraj :-) Jedną z pierwszych polskich Youtube'owiczek, którą zaczęłam oglądać i do której mam ogromny sentyment jest Kasia, "Ciasteczko25". A ponieważ Kasia powróciła właśnie na Youtube po dłuższej przerwie, po prostu musiałam ją sportretować!

Hello everyone! As you already know I'm totally addicted to Youtube. I often start my day watching some videos and always search for new, interesting channels. One of the first Polish Youtubers I've ever discovered was Kasia, "Ciasteczko25". And since she just made a great come-back after several months of silence, I just had to portray her!

Salut ! Comme vous le savez, je suis totalement accro à Youtube et cela depuis bien des années ! L'une des premières filles polonaises que j'ai découvert il y a quelques années était Kasia "Ciasteczko25". Et vu qu'elle est récemment revenue après plusieurs mois d'absence, c'était obligé que je la dessine !

Kasia mieszka w Wielkiej Brytanii i na swoim kanale dzieli się z nami poradami modowymi i kosmetycznymi jak również masą pomysłów na fryzury czy projekty DIY. To niesamowicie ciepła i pozytywna osoba, której głos zawsze wprawia mnie w dobry nastrój :-) Uwielbiam jej mocny charakter. Kiedy zobaczyłam, że właśnie powróciła do Youtube'owo-internetowej aktywności bardzo się ucieszyłam, bo ogromnie mi jej brakowało. Kasia prowadzi również bloga, którego możecie zobaczyć TUTAJ, a jeśli jeszcze nie znacie jej kanału na Youtube, zapraszam Was TU.

Powiedzcie mi prosze, jakie ciekawe osoby odkryliście ostatnio na Youtube? A może jakieś blogi przykuły Waszą uwagę? Jestem nieustannie w trakcie poszukiwań nowych, sympatycznych osób :-)

Buziaki!

Kasia lives in the UK and on her Youtube channel (in Polish only) she shares loads of advices about fashion and beauty, as well as many ideas for hairdos or DIYs. She's someone very kind and energetic and I just love her strong character! When I saw that she came back to filming I was so happy! I really missed her videos. In addition to her Youtube channel (that you can see HERE) Kasia owns a blog that you can see by clicking HERE

Please tell me what are the Youtubers or bloggers you've discovered and loved recently! I'm always in a search for great and inspiring people to follow.

Hugs!

Kasia vit en Grande Bretagne et sur sa chaîne Youtube (en polonais uniquement) elle montre des astuces de maquillage et des idées de looks, de coiffures ou de DIYs. Elle est très sympa, dynamique et pleine de bonne énergie ! J'adore son caractère fort et attachant. Quand pendant des mois elle n'avait pas publié de vidéos elle m'a vraiment manqué et je suis contente qu'elle soit revenue :-) En plus de sa chaîne Youtube (ICI) elle a également un blog (ICI).

Dites moi quels sont les Youtubers ou les bloggers que vous avez découvert récemment ! Je suis toujours à la recherche de personnes inspirantes :-)

Bisous !   

50 commentaires

  1. Kasia to prawdziwe Ciasteczko, a Twoja praca przepiekna!!! Z reszta ty to juz wiesz, w tych sprawach jestes prawdziwa mistrzynia ;) pozdrawiam goraco

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję ślicznie Aniu!! Buziaki ogromne ślę :*

      Supprimer
  2. Hej:)
    Lubię Kasię i pięknie ją namalowałaś!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    RépondreSupprimer
  3. Bajeczne!!!! Ide sie z nia zapoznac :****

    RépondreSupprimer
  4. śliczny portrecik :) zaraz zaglądam do niej :)

    http://anonimestyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. ja normalnie jak zobaczyłam, że wróciła to tak się ucieszyłam :)) bardzo ją lubię :)
    A rysunek jak zawsze piękny Moja Kochana :)
    buziaki :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. O, to przybij piątkę bliźniaczko :**** Dziękuję Inuś :-)

      Supprimer
  6. U mnie było podobnie, od Kasi się zaczęła mania oglądania :) Bardzo pozytywna osoba, lubię ją.
    A portret jest po prostu niesamowity, jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Pozdrawiam!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kamilo, dziękuję :*** A jak mania się zacznie, to nigdy się nie kończy - ech, uroki Youtube'a :-))) Pozdrawiam serdecznie :***

      Supprimer
  7. ooo! Kasia ;) od razu poznałam po miniaturce na fejsbuku :DD cudowna robota <33

    RépondreSupprimer
  8. normalnie jak ty kogoś zaprezentujesz to muszę koniecznie popatrzeć <3 piękna mistrzowska praca <3

    RépondreSupprimer
  9. słyszałam o niej ale jej nie znam :) piękne portrety :*****

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Kamilko! :-))) Koniecznie ją sprawdź, dziewczyna jest megasympatyczna <3

      Supprimer
  10. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. Też uwielbiam Kasię! Na ilustracjach wygląda identycznie ;) Ja ostatnio zdecydowanie częściej przeglądam Youtube niż blogi pisane, oglądam TheKretka1, callmeblondieee, PannaNaturalna91, lola2in1, Kasia D, Zmalowana, nasteczka23 i szavkaWORLD, gorąco je polecam ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aniu kochana, dziękuję :*** Oooo znam sporo z tych dziewczyn, ale nie wszystkie - muszę koniecznie poobczajać! Buziaki :***

      Supprimer
  12. wow! rewelacja! mistrzostwo! :)
    pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  13. Perfection here! XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    RépondreSupprimer
  14. uwielbiam Twoje praca, ta jest rewelacyjna <3

    RépondreSupprimer
  15. Twój portret jest niesamowity, jest bardzo prosty i oszczędny w formie a jednak w 100% oddaje Kasie, po prostu łał!

    RépondreSupprimer
  16. wspaniale!!! jak zawsze klasa grafika!!!
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    RépondreSupprimer
  17. piękny, zresztą jak każdy Twój portret :)
    wiele bym za taki dała :) niestety nie znam nikogo kto by tak pięknie rysował i sama też jestem beztalenciem w tej kwestii :)
    pozdrawiam :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hej Szlafroczku! Portrety można również zamówić lub wygrać - czasem orgnanizuję konkursy :-) Pozdrawiam!

      Supprimer
  18. Martusia Ty zdolna BESTIO!!!! Ale mam tutaj dzisiaj ucztę u Ciebie kochana!!!
    Miło tak przy kawce ;-)
    Buuuziaki

    RépondreSupprimer
  19. oj Martuś, twoje ilustracje jak zwykle zachwycają <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  20. Świetna ilustracja! :)
    +Obserwuję

    RépondreSupprimer
  21. Ja jestem uzależniona od kilku YouTube'owiczów :
    - Zoella
    - Tanya Burr
    - Michelle Phan
    - Promise
    - Jessica Harlow
    Kasia też była moją pierwszą miłością, więc może zarażę Cię wyżej wymienionymi dziewczynami :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !