Iconic Friday Week: Beauty Fashion Shopping

Rysunkowego tygodnia ciąg dalszy :-) Dzisiaj mam dla Was portret Pauli z bloga Beauty Fashion Shopping, którą pewnie wszyscy dobrze znacie. Wstyd się przyznać, ale to właśnie jedna z nowoodkrytych przeze mnie blogerek. Nie mam pojęcia, dlaczego wcześniej nie trafiłam na jej stronę, ale bardzo się cieszę, że w końcu tak się stało.

Paula od razu trafiła na moją listę "do absolutnego sportretowania", ponieważ posiada niesamowicie piękną, klasyczną, kobiecą urodę. Przeglądając jej zdjęcia urzekła mnie bijąca od niej naturalna elegancja i nutka tajemnicy... W moim przekonaniu to jedna z najpiękniejszych polskich blogerek. Jeśli jeszcze jakimś cudem tak jak mnie udało się Wam przegapić bloga Pauli, zapraszam Was TUTAJ!

Buziaki i do jutra!

Today I have for you a portrait of Paula from the blog Beauty Fashion Shopping. I'm sure most of you might already know her, but personally I came across her blog for the first time only few days ago. 

I knew I just have to portray her since Paula has this rare kind of classic beauty. While browsing her website and watching the photos of her I loved how elegant and mysterious she is. In my opinion it's definitely one of the most beautiful Polish fashion bloggers. If you don't know her yet, her blog is just HERE.

Hugs and see you tomorrow!

Aujourd'hui j'ai pour vous un portrait de Paula, blogeuse sur Beauty Fashion Shopping. Elle est très connue en Pologne, mais j'ai découvert son blog il y a seulement quelques jours...

Il était évident pour moi que je devais la dessiner, parce que Paula a ce type de beauté classique et rare. En regardant son blog et les photos d'elle j'ai adoré son élégance naturelle et son mystère. Selon moi, elle est sûrement l'une des blogeuses polonaises les plus belles. Si vous ne connaissez pas encore son blog, c'est par ICI.

Bisous et à demain ! 
Jeśli chcielibyście, abym Was sportretowała lub stworzyła banner na Waszego bloga, przypominam o konkursie, który trwa do piątku! KLIK!

And if you'd like me to portray you or create your blog banner, don't forget about the contest! CLICK!

Et si vous voulez gagner un portrait ou un banner, cliquez ICI ! Le concours dure jusqu'à vendredi prochain !

29 commentaires

  1. Witam:)
    Znów cudowny portret i super blogerka!
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    RépondreSupprimer
  2. ŚŚŚŚŚlicznie ....podziwiam twój talent <3



    POZDRAWIAM

    TORI DIS

    RépondreSupprimer
  3. znam ją i nie jest w moim guście :)

    RépondreSupprimer
  4. Ja też znam Paulę od niedawna, jakiś czas temu przypadkiem do niej trafiłam ;) To fakt, że jest piękna i bardzo kobieca! A portret zachwyca i idealnie oddaje jej urodę :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Aniu! To pewnie jakoś telepatycznie trafiłyśmy na nią w tym samym czasie :D

      Supprimer
  5. zdolniacho!!!
    Nie znałam Pauli. Pięknie ją pokazałaś!

    RépondreSupprimer
  6. Piękny Portret i piękna dziewczyna :)

    RépondreSupprimer
  7. co tu dużo mówić, a raczej pisać, PIĘKNIE malujesz :-) xoxo

    RépondreSupprimer
  8. wspaniały portret :) masz ogromny talent ;) ja ograniczam się do rysowania domków dla mojego siostrzeńca :D

    zapraszam do siebie i z przyjemnością obserwuję, Kochana! :*
    the-velvet-lady.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję ślicznie Velvet Lady! :-))) A wiesz, rysowanie domków to też nie taka prosta sprawa :D mówię to jako była niania, rysowało się sporo takich, no i piesków, kotków... ;-)

      Supprimer
  9. moja Mistrzyni <3 ! kolejny cudowny portret <3

    buziaki ślę :***

    RépondreSupprimer
  10. oj i znów piękny portret. hehehe no nic, ja znów startuję w konkursie , może tym razem się uda ;) pozdrawiam jak zawsze cieplutko i zapraszam do mnie na zwiedzanie puszczy bialowieskiej;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Sarenko! Ooo, to ja wieczorkiem polecę do Ciebie popodziwiać :-)))

      Supprimer
  11. Od razu poznałam, naprawdę piękna kobieta :)

    RépondreSupprimer
  12. Wspaniały portret! Masz ogromny talent :)

    RépondreSupprimer
  13. Masz talent nie da się tego ukryć !:)

    http://biggerbetterstorngerpower.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  14. Kochana Ty! Narysowałaś ją przepięknie, z reszta Ty o tym wiesz jak bardzo podobają mi się Twoje portrety:) Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aniu kochana, dziękuję! Cieszę się :-))) Buziaki ogromne ślę!

      Supprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !