Fashion Wednesday: La neige magique


Oj, mieliśmy niesamowite szczęście, że w sobotę udało nam się wyjść na spacer i skorzystać ze śniegu, przy okazji robiąc kilka zdjęć... bo już następnego dnia wszystko zaczęło powoli znikać i dzisiaj jedyne, co nam pozostało, to kilka małych plam brudnego śniegu i siedem stopni. Na plusie.

Bardzo czekałam na śnieg i wiedziałam, że dzień, w którym wreszcie spadnie będzie magiczny. A magia i pozytywna energia wygoniły z norek zwierzaki, które chętnie zapozowały ze mną do zdjęć. I tu należą się wielkie brawa dla ukochanego-fotografa za dyskrecję i to, że przypadkiem nie przepłoszył futrzaków!

Zimo, wróć!



We were really lucky that we were able to go out on Saturday, have a walk and take some photos of me in the snow. Already the day after the snow started to melt and today there's almost nothing left...

I've been waiting for the snow for so long and I knew that it will be magical. And this magic made the little animals come to play with us and pose with me for the photos. I am really thankful that my Beloved Photographer was really calm and quiet and didn't scare those little fellows!

Winter, please come back!


Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Hat - my Boyfriend's,  faux leather trousers - sh,  coat & faux fur collar & metal collar & bag - H&M,  shoes - LaHalleAuxChaussures,  belt & gloves - ??? 



41 commentaires

  1. Niesamowite zdjęcia i zwierzaki ! :D

    RépondreSupprimer
  2. Piękny zestaw, idealnie do Ciebie pasuje. A zwierzaki --- rewelacyjny pomysł :)

    RépondreSupprimer
  3. ale masz cudowne to futerko <3 jestem mega ciekawa sweterka pod spodem ^^
    tak czy siak wyglądasz ŚLICZNIE <3
    u nas jest śnieg, ale brudny i twardy :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Kasiu :-))) Ten fioletowy sweterek to zwykły basic z H&M z dekoltem w serek :-)

      Brudnemu śniegowi mówimy nie!!

      Supprimer
  4. Hiohio, widzę serduszka na rękawiczkach :D Ja Ci z chęcią oddam połowę tego co od paru dni już przysypało, naprawdę :D Pomysł na zdjęcia świeny!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzięki Ro :D Dzięki tym rękawiczkom mam "serce na dłoni" ;-)

      Supprimer
  5. amazing photos and they do look magical:) great outfit, you look stunning.

    RépondreSupprimer
  6. Haha! Ale królika brakuje! Nie wiedziałam, że masz aż tak dłuuugie włosy O.O U mnie śniegu dużo, z sesji wróciłam w mokrych skarpetkach, a i tak zamiast pozować to się przykleiłam do grzejnika.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bo królika posłaliśmy po zapomniany z domu termos z kawą :D

      Supprimer
  7. świetnie wygladasz (jak zwykle) lubie Twój paseczek założony na żakiet :-)
    p.s.
    fajne zwierzaki w tym Paryzu mozna spotkać... musze poszukac takich w Krakowie :-)
    buuuuziki

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Kasiu! Jestem pewna, że po Krakowie kręci się cała gromadka takich stworków :-)

      Supprimer
    2. Hahaha muszę sie bacznie rozglądać :-) kto wie może gdzieś w pobliżu Kościoła Mariackiego :-)))) buziaki Martusia!!!

      Supprimer
  8. Ślicznie wydlądasz, piękne zdjęcia i te Twoje włosy....pozdrawiam...u mnie zima na całego...

    RépondreSupprimer
  9. Ostatnie zdjecie rządzi !! :DD Nie moge uwierzyć że to są twoje włosy ! Niesamowite . Piękneee .. !!!
    Wogóle bardzo ładny blog . Fajny , czytelny szablon , obserwuję i zapraszam - tyynka.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  10. Jeeeeeeeeeeeej ale genialne te słodziutkie stworzonka na zdjęciach (oczywiście mam też tutaj na myśli Ciebie :D )
    Ja dzisiaj poszalałam na zakupach i padam na pysk... :D Kupiłam sobie też olej i idę wypróbować metodę olejowania twarzy :D:P
    (i w tajemnicy Ci zdradzę, że kupiłam sobie rudziachną farbę :D) co wyjdzie zobaczymy ^^
    Buziaki Moja Kochana :******* Ach ależ Ty Pięknowłosa pięknie wyglądasz! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ohohohoho Inko rudziaku drogi, już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co to za cuda na głowie zrobisz tą farbą :-) I będę czekać na Twoje opinie o olejowaniu, bo to jedna z tych rzeczy, których się boję, a chciałabym spróbować :-)

      Buziakiii!

      Supprimer
    2. Ooooooooo ! Ja się teraz skapłam, że te zwierzaczki to też są Twojego autorstwa nie? :D Hahahah chyba już mózg mam wyżarty do cna :D
      A Kochana jestem po pierwszym razie i niesamowicie gładka jest skóra jak ją tak wyszorowałam szmatką z mikrofibry;p ale będę w postach albo na fb na bieżąco informować :) Zobaczymy czy będę podatna na to;p
      xoxo :*

      Supprimer
    3. Tajest, to moja prywatna zwierzakowa gromadka ;-) Szmatek z mikrofibry też nigdy nie stosowałam, chociaż conieco o nich na YT słyszałam... coś czuję, że sporo się od Ciebie nauczę :D

      Supprimer
  11. Zwierzaczki świetne! I jak zwykle wyglądasz zjawiskowo. Mój entuzjazm wobec śniegu nieco oklapł... za dużo go mamy. Chcesz trochę? Podeślę :))))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję! Chętnie przyjmę w każdych ilosciach :-)

      Supprimer
  12. Magia...zachwycam się:)))
    Jesteś obłędnie piękna <3 A zestaw jest po prostu rewelacyjny,uwielbiam!:]

    RépondreSupprimer
  13. świetnie wyglądasz <3 a do ostatniego zdjęcia nie sposób się nie uśmiechać :))))

    RépondreSupprimer
  14. Fantastycznie, że udało się Wam wykorzystać ten krótki czas ze śniegiem i zrobić taką piękną sesję. Może tylko ja mam takie wrażenie, ale zdjęcia na tle śnieżnego krajobrazu wychodzą magicznie:) Pewnie to duża zasługa dobrego fotografa, ale Twoje wszystkie zdjęcia są przepiękne, masz bardzo fotogeniczną twarz :) Pozdrawiam, Ania

    RépondreSupprimer
  15. czy ja też mogę spotkac na spacerze takie urocze istotki? ppppprooooszę!!!

    (a ja dzisiaj odwiedzałam staszica. choć zawodowo, to z sentymentem. tomasz s. przmeiły. a jak tam się zmieniło..ach!)

    lena

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. :D zabiorę je następnym razem do Sosnowca ze mną :D

      Supprimer
  16. o moj boze jakiez ty masz piekne te wlosy - po prostu cudowne- genialny plaszczyk- przyjedz do mnie jak chcesz sniegu heheh po 2 dniach ci sie odechce - uliczki osiedlowe zawalone samochodem malo co se nie da wyjechac rano odsniezanie buty uwalane sola - ale fakt jak sie wyjrzy przez okno przynjamniej na moim osiedlu- bajka :)

    RépondreSupprimer
  17. O JA CIĘ!!! JESTEŚ PIĘKNA i TE WŁOSY CUDOWNE!! Rewelacyjne zdjęcia,pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  18. Kochana jakaś Ty elegancka dzisiaj :) piękny kołnierz :) ps. a zwierzaki milusińskie ;)) pozdrawiam cieplutko! :)

    RépondreSupprimer
  19. Jak królewna z bajki.
    Pamiętam jak dziewcczynki nazwały Cię syrenką.
    Dzisiaj przyszłaś z innej, baśniowej krainy.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Izo... Za każdym razem to chyba inna bajka :-)

      Supprimer
  20. Przepiękna jesteś ! :) Włosy poprostu jak z bajki! Futrzak ma przepiękny kolor mega Ci w nim bajkowo ! ACHHHH!!!!

    RépondreSupprimer
  21. Piękne masz włosy, a stylizacja jest cudowna ;)

    RépondreSupprimer
  22. śliczne zdjęcia :) misie na ostatnim - cudowne! :) przeglądałam też inne posty - rysunki są cudowne :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !