Illustration Friday on Monday: In gold and black


Dzisiaj tylko wpadam na szybko pokazać Wam (w tajemnicy!) miniilustrację, którą machnęłam w sobotę na pewien konkurs. Wyniki dopiero za kilka dni, ale jako smętny Kłapouchy, który nigdy niczego nie wygrywa staram się za wiele nie marzyć :-)

Miało być karnawałowo, stąd cekiny, złoto, czerń, pióra i tiul... i lekka nutka retro, bo tak! lubię retro i już :-)

Wciąż wprowadzam drobne zmiany na Modenfer, a to bannerek, a to ozdobnik... Mam nadzieję, że na lepsze :-)

Teraz wracam do obowiązków, wieczorem zrobię blogową rundkę bo widziałam tyle pięknych postów! (a tu tylko jedna para oczu i dziesięć palcy do oglądania i komentowania!!)

I tak się zastanawiam - jeśli moglibyście wymyśleć dla siebie najbardziej "Waszą" karnawałową kreację, jaka by ona była?

Buziaki!!!



Today only a quick quiiiiick post to show you a little illustration I've created last Saturday for one contest. The results will be announced in few days only but I try not to dream too much since I'm usually the loser who never wins a thing.

The illustration was supposed to show an outfit for carnival and I immediately thought of gold, black, shine and sheer! 

I'm working at the moment on the look of my baby blog, adding and changing the banners and I hope it will be looking better and better :-)

And I just wanted to ask you a question: if you could design a perfect party outfit for yourself, how would it look like?

Hugs!!


30 commentaires

  1. Kochana 3mam kciuki!:)A co chodzi o moją karnawałową stylówkę to na bank cekiny,cekiny i cekiny:D Futro też może być na dokładkę;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Adriana :*** Ach, Ty w cekinach nie tylko karnawałową porą prezentujesz się bombowo :-)))))

      Supprimer
  2. Aaaaaach Modziuchna trzymam mocno moce kciukosy za Ciebie w takim razie!!! <3333
    Rysunek jest prześliczny!!!
    A ja dla siebie to widzę hm... Szpile of course, i jakąś cekiniastą sukienkę :) Żeby mnie było z kosmosu widać :D hahah :D
    No rób rundkę rób, bo u mnie też nowy post :P
    Buziaki Słoneczko :***

    RépondreSupprimer
  3. Aaaaaaa a tak w ogóle to faktycznie zmianki są:) Bardzo mi się podobają:) Ja też bym jakoś chciała urozmaicić i 'uładnić' swojego bloga ale nie wiem co i nie wiem jak :(

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Cieszę się :D Bałam się, że wyjdzie trochę dziecinnie ;-) Jakbyś chciała, to ja chętnie pomogę w kwestii bannerowo-urozmaiceniowej <3

      Supprimer
  4. trzymam kciuki żebyś jednak wygrała, bo świetna ta ilustracja!

    RépondreSupprimer
  5. Réponses
    1. :D Z taką masą pozytywnej energii nawet jeśli nie wygram i tak będę zwycięzcą!

      Supprimer
  6. gold and black is a great combination!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. That's right! Those colours always look good together :-)

      Supprimer
  7. jetsem absolutną fanką Twojego bloga, w całym życiu nie widziałam lepszego, niesamowicie wciąga! potrafisz zaciekawić człowieka a to nie lada wyczyn, pozdrawiam gorąco <33!
    kocham Twoje arty, wspaniale Ci wychodzą!

    RépondreSupprimer
  8. Bardzo mi się podoba , bardzo przyjemne dla oka :)'Komentarzowo' trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia! :)

    RépondreSupprimer
  9. Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych , uwielbiam ! Sama z powodzeniem mogłabym sie tak ubrać! A opaska jest po prostu boska - szukam takiej : )

    RépondreSupprimer
  10. jak ja kocham Twoje ilustracje <3 mocno trzymam kciuki za wygraną ! ...a co do kreacji to zdecydowanie byłaby z rockową nutką ale oczywiście obowiązkowo jakiś błysk cekinów by się pojawił :P

    RépondreSupprimer
  11. Świetnie rysujesz,to się nazywa talent !
    http://little-fashionable.blogspot.com/ zapraszam <3

    RépondreSupprimer
  12. ŁAŁ !! robisz przepiękne ilustracje !! ;)

    RépondreSupprimer
  13. uwielbiam Twoje ilustracje !
    mocno trzymam kciuki za Ciebie i powodzenia !!
    :D

    RépondreSupprimer
  14. Amazing post, your blog is amazing dear <3
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    RépondreSupprimer
  15. Byłaś moją faworytką w tym konkursie.. szkoda, że tylko wyróżnili :(

    RépondreSupprimer
  16. świetny rysunek :) bardzo mi się podoba :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !