Fashion Wednesday: It's me who stole your jacket!


Zastanawiam się, co stoi za sukcesem ubrań typu "boyfriend"? Myślę, że tak jak w przypadku wielu innych trendów odpowiedzi może być kilka. Obszerne bluzy, koszule czy spodnie wyglądające jak żywcem wyjęte z męskiej szafy mają bowiem całkiem sporo plusów.

Nic tak nie sprawi, że kobieta będzie wyglądać na drobniutką i uroczą jak właśnie za duże, męskie ubrania. Mogą one również zamaskować niektóre mankamenty sylwetki (czy Wam też wydaje się, że paradoksalnie to w luźniejszych spodniach nogi zdają się szczuplejsze niż w ciasno opinających je legginsach?), ale jedynie gdy używane są z umiarem. Oversize'owa koszula + za duża kurtka + szerokie spodnie to często prosta droga do przebieranki p.t. "Jestem namiotem".  A nie o to tutaj chodzi. 

Na idealną lekką kurtkę o męskim kroju polowałam już od kilku sezonów. Jestem wybredna i skąpa, ale na szczęście bardzo cierpliwa, więc kolejne odrzucane modele (szczególnie tak modnych ostatnio baseballówek... obrzydliwie mi się już opatrzyły) nie wpędzały mnie w depresję tylko stanowiły znak, że kurtka prawdopodobnie sama mnie znajdzie. I znalazła. Rzuciła się na mnie. A raczej zsunęła z wieszaka, gdy cichaczem przeglądałam szafę Ukochanego-Fotografa, szukając czegoś zupełnie innego.

Oryginalna kurtka Harrington z początku lat 90tych z podszewką w szkocką kratę, kwintesencja buntu.

I kiedy starając się nie piszczeć ze szczęścia próbowałam ukradkiem ją przymierzyć, usłyszałam za plecami pytanie: "Co znowu robisz grzebiąc w mojej szafie?" na które mogłam tylko odpowiedzieć: "Kradnę ci kurtkę!".

Uroczyście sobie obiecuję, że następnym razem zanim stracę długie godziny przeglądając sklepy internetowe zajrzę do szafy Ukochanego. Oszczędzę sporo czasu :-)

PS. Ukochany przyznał się do posiadania tego samego modelu również w kolorze beżowym. Czyli szkocka krata jeszcze na Modenfer zagości :D



I think that there are many reasons why the "boyfriend's" kind of clothes is so popular. Nothing can make a woman look more cute and petite than those oversize male fashion inspired clothes. They can also perfectly hide some of the areas of our body that we are not so proud of when used correctly. 

I've been looking for a perfect oversized jacket for ages and I couldn't find any that would be at the same time interesting and that would fit my budget. And I'm absolutely fed up with all those baseball team inspired jackets that we can see everywhere right now! But I knew that probably this perfect jacket will find me by itself. And it happened. It appeared to be in my Boyfriend's closet, and it's been there for years!

A kickass Harrington's vest from the 90s with an awesome rebel lining.

When I tried it on, my Beloved One asked: "Hey, what are you doing again with my clothes?" and the only thing I could reply was: "I'm stealing your jacket!".

I promise that next time when I will have an idea for another "perfect yet impossible to find" piece I will look in his wardrobe before spending hours searching for it in online shops.

PS. He just told me that he also has the same jacket in light beige colour. Perfect! :D



Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Jacket - my Boyfriend's,  Underground creepers & maxi skirt & earrings- gifts,  headband & ring- @,  longsleeve & belt - DIY,  faux leather mini skirt - sh  


51 commentaires

  1. Uwielbiam jeansy boyfriendy, bluzy męskie i czapki z daszkiem! :) Musisz podkraść tą drugą kurtkę i pokazać koniecznie ;D

    RépondreSupprimer
  2. ja też się przyznaję do takiego podkradania ;) pozdrawiam, Ania

    RépondreSupprimer
  3. Aaaaach Kochana wyglądasz zajeświetnie!!! :D <33
    I jakie łądne kreseczki!!:) CO Ty dagasz, że Ci nie wychodzą! :P
    W ogóle to jakie Ty masz piękne usta!!:) Tak, może to dziwne, ale po moim ostatnim poście szminkowym bardzo zwracam uwagę:P A na Twoich można by było spokojnie robić reklamę :D
    Hehe nic, kończę to gaworzenie i komplementowanie i idę na budyń :D
    Buziaki Modzia! :********

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Aaaaa i jeszcze co do podkradania, to ja swojemu podkradałam spodnie :D :P

      Supprimer
    2. Dziękuję Inko moja kochana :*** Cieszę się, że kreski wyszły dobrze, ocena specjalisty jest dla mnie cenna :* Ale siedziałam przy nich dużo za długo, muszę chyba wyrobić rękę :-)

      Narobiłaś mi smaka na budyń :D Waniliowy, czekoladowy...?

      Supprimer
    3. Eee tam jakiego specjalisty:P
      A pyszny był - waniliowy :D

      Supprimer
  4. oh wow, podszewka kurtki jest świetna :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. To właśnie ona skradła moje serce :-) Zastanawiam się, czy nie spróbować wywrócić kurtki na lewą stronę następnym razem :-)

      Supprimer
  5. Sama bym taką kurtałkę podkradła swojemu ukochanemu fotografowi-gdyby taką miał :D
    Rewelacyjny zestaw Kochana:] Dla mnie jesteś perełką w blogosferze,uwielbiam Twoje zestawy-są inne niż wszystkie a Ty jedyna i nie powtarzalna:*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Adriano kochana, wiesz, że szczególnie od Ciebie ten komplement jest dla mnie bardzo, bardzo ważny <3 Dziękuję!

      Supprimer
  6. No dobra, przekonalas mnie: ide przekopac szafe mojego Szanownego;)
    Pieknie wygladasz w tej kurtalce, rewelacyjnie dobralas do niej reszte elementow zestawu! Pozdrawiam. Anka

    RépondreSupprimer
  7. Kurtka jest fantastyczna :-) pozdrowienia dla stylisty hihihi

    RépondreSupprimer
  8. Hey, but that's my holly Jacket ! I was sure I already saw it before somewhere and on somebody I know ! noOo in fact it's really nice on you, I like your way to wear it and it was a pleasure (as always) to do this photo session with you ! yep the beige Harrington jacket could be nice on you my rebel !

    Love ! ;-)
    Olivier

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mwahahaha yep and I won't hesitate to borrow it once more in the near future! Nothing's more comfy than your kickass rebel clothes :-)

      JTM!!!!

      Supprimer
  9. jestem zachwycona Twoim niepowtarzalnym stylem!!!

    RépondreSupprimer
  10. You really did a great job layering this! I really like this outfit. The over sized jacket is perfect. You look great. xoxo

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Ivana! Nothing's better than some layering <3

      Supprimer
  11. to fakt w za duzych ciuszka wyglada sie uroczo i jak jest wygodnie :) fantastycznie i ta biżuteria z agrafkami dałas czadu ale ale ale najbardziej ubóstwiam Twoja twarz <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Awwww Rasz, dzięki kochana :-))) Agrafki to moja wielka miłość ;D

      Supprimer
  12. :)
    kurtka ma zachwycającą podszewkę. Niby prosta, czarna, a jednak. Diabeł tkwi w szczegółach.

    Ja ostatnio wyciagnęłam szal w szkocka kratę i polubiłam na nowo. Są wzory, które są zawsze aktualne :)
    Całuski krakuski!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Racja, szkocka krata nigdy nie wyjdzie z mody! A to właśnie podszewka urzekła mnie najbardziej w tej kurtce, takie niby nic, a zmienia wszystko...!

      Uściski Izo, niedługo już paryskie!

      Supprimer
  13. Kurtka ma cudną podszewkę, dodaje koloru i super to wygląda, ja nadal zachwycam się Twoimi włosami a z męskiej szafy podkradam mało, no może tylko, od czasu do czasu, krawat....pozdrawiam...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję! Oj krawaty to świetna sprawa, również je uwielbiam... Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  14. Beżowa kurtka chyba nawet byłaby ładniejsza. Ale rozumiem Twoją miłość do czerni ;D Ja z męskiej szafy najchętniej podkradam marynarki ;D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Z beżową poczekam chyba na wiosnę, powinna świetnie się komponować z bardziej kobiecymi i jaśniejszymi zestawami :-)

      Ja ubolewam, że mój ukochany nie przepada za marynarkami, bo również chętnie bym mu je podkradała :-(

      Supprimer
  15. bardzo ładny, delikatny makijaż! :) jak ja lubię te Twoje buty!! :)

    RépondreSupprimer
  16. Jednak faceci i ich szafy czasem się na coś przydają :D. Świetna jest ta kurtka :)). Bardzo fajny look i te Twoje włosy! <3

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
  17. Uwielbiam Twoją nadąsaną minę !!!! Uwielbiam ! Jako jedna z nielicznych nie uśmiechasz się sztucznie na zdjęciach - bez pozy , bez nadęcia - uwielbiam Cię !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Haha dziękuję :* Ja właśnie mam ten problem, że nie umiem się sztucznie uśmiechnąć - a to czasem byłoby w życiu przydatne...

      Supprimer
  18. och, faceci mają tak dużo fajnych rzeczy w swoich szafach - jak tu sobie odmówić ich noszenia?! ;-)

    RépondreSupprimer
  19. Kurde, Twojego stylu nie można pomylić z nikim innym. Zdecydowany plus dla całości! Męska kurtka - ciekawy akcent. Pasuje Ci :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-) Męska szafa to wspaniała inspiracja :-)

      Supprimer
  20. Dear, you have an amazing style!

    RépondreSupprimer
  21. hahaha z kurtką to zdecydowanie musiało być przeznaczenie <3 ! wyglądasz fantastycznie , niebanalna , jedyna w swoim rodzaju <3

    cudownego weekendu :)

    RépondreSupprimer
  22. hi dear, just found your blog..
    it's great, so i'm following now..
    hope you do the same :)
    love the ring :)

    RépondreSupprimer
  23. wyglądasz jak zwykle super! <3 moim zdaniem taki trend wygrywa tym, że jest po prostu wygodny :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  24. Blog tak inny niż cała reszta dookoła.
    Podziwiam i nagradzam!
    Nominowałam Cię (Twojego bloga) do Liebster Award.
    Więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu.
    www.kashionist.blogspot.nl
    Pozdrawiam.
    Kasia.

    RépondreSupprimer
  25. Pięknie:) Wszystko cudnie się ze sobą komponuje:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    RépondreSupprimer
  26. Piękne włosy! Masakra jakie długie, zazdroszczę! Ja niestety nie mogę podkradać mojemu facetowi nic bo on jest mega wysoki a ja mega niska ;p;p Czasem się zdarzy podiwanić mu bluzę po domu, to się w niej topię, ale jest za to cieplutko ;p
    Wyglądasz czarująco!
    Pozdrawiam Maya :*

    RépondreSupprimer
  27. o i znowu cebulka:) jak ja uwielbiam cebulkę w twoim wykonaniu. Teraz też coraz częściej wkładam ubranka na cebulkę. co prawda nie mam ukochanego...... ale mam też sporo rzeczy, z kolekcji chłopięcych, przede wszsytkim kapelusze :D:D:D:D kilka świetnych swetrów , no i kilka kraciastych koszul :D:D:D A Mima podciąga ubrania z ojca szafy :D:D:D przede wszystkim koszule, i kurtki :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    RépondreSupprimer
  28. Świętny pomysł na dołączenie agrafek do stylizacji:) i nie należy zapomnieć o włosach:D.. Lubię połączenie warkocza z ropuszczonymi włosami miło się patrzy:)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !