Paris Special: Mini photo mix I

Wczoraj po raz pierwszy od dłuższego czasu zrobiłam sobie wolne od pracy, komputera, bloga i rysowania Iconic Friday (który w związku z tym ukaże się za tydzień) i wraz z ukochanym-fotografem postanowiliśmy skorzystać z pięknej (choć mroźnej) pogody. I przy okazji spaceru po okolicy Hôtel de Ville urządziliśmy sobie również polowanie na wyprzedażowe okazje.

Zostawiam Was więc z miksem wczorajszych zdjęć i przy okazji dziękuję Wam wszystkim serdecznie za piękne komentarze pod środową notką i moim pierwszym "prawdziwym" filmikiem. Jesteście wspaniali!

Buziaki! Miłego weekendu kochani :-)



Yesterday for the first time since a while together with my beloved Boyfriend we decided to give ourselves a day off. We had a great walk near the Parisian Hôtel de Ville and a good reason to search for good deals (sales time here!).

I leave you with a little mix of yesterday's photos and at the same time I'd like to thank all of you for your lovely comments on my last post and my first ever "real" video. You're fantastic!

Kisses!


Photos: Olivier Daaram Jollant and Modenfer

40 commentaires

  1. Oj, chciałabym tam teraz być... I na pewno w mroźnym Paryżu jest cieplej niż w mroźnym Krakowie (biorę aspirynę, piję gorącą herbatę i smaruję paskudną opryszczkę - pamiątkę po sesji) ;)

    RépondreSupprimer
  2. w naszej łódzkiej Manufakturze stoi podobna karuzela <3

    RépondreSupprimer
  3. serce mi mięknie, a z oczu lecą łzy jak widzę te zdjęcia. spełniasz moje marzenie <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kasiu kochana, jeśli dzięki tym zdjęciom choć na chwilę "znalazłaś się" w Paryżu to jestem bardzo dumna :-)))

      Supprimer
  4. Dziękuję Ci Kochana za ten piękny spacer <3
    Kiedyś przejdę się osobiście tymi ulicami hah!:*

    RépondreSupprimer
  5. taki spacer to jest spacer - fantastyczny dzień <3

    RépondreSupprimer
  6. Piękne zdjęcia :* I mam pytanie: Czy Iconic Friday robisz w Deviant Art?

    RépondreSupprimer
  7. heh jak pięknie zazdroszczę!!!
    ***

    RépondreSupprimer
  8. Ooooooch piękne zdjęcia!!! <3 I jakie słodziaki z Was <333 :)
    To ma się rozumieć, że kiedyś mnie przeprowadzisz przez Paryż ? ^^ :p
    Na chwilę się uspokoiłam trochę, bo mam dzisiaj jakiś rozstrój nerwowy i ryczę co chwilę.. Ja nie wiem co się ze mną dzieje.. Ech stres...
    Buziaki Kochana!!! :****

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Inko kochana, z największą przyjemnością! Trzeba by kiedyś zgrać ekipę Ty+Adriana+moi i przespacerować się po Paryżu, nie ma nic lepszego na poprawę humoru :*** Mam nadzieję, że dzisiaj już się pięknie uśmiechasz!!!

      Supprimer
    2. Ooooooo kurcze, dopisuję to do listy marzeń <3 ;)
      A dzisiaj już jest całkiem ok, :) Wczoraj jeszcze po 23 wzięłam się za skalpela, poprzeklinałam sobie trochę, nogi myślałam że mi odpadną ale już widzę, że jest ciut ciut lepiej ^^ hehe

      Supprimer
  9. och widzę znajome kąty. Ale za nimi tęsknię. A karuzele w Paryżu, to musiałam wszystkie zaliczyć po drodze;)
    pozdrawiam cieplutko jak zawsze :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. A ja jeszcze nigdy żadną nie jechałam, zawsze tylko je podziwiam... Będę musiała to nadrobić!! Buziaki Sarenko!

      Supprimer
  10. Cudowne zdjecia ! Doskonale oddają klimat :)))) zatesknilam za Paryżem :-( buuuuuuziaki

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Postaram się częściej wrzucać zdjęcia i przenosić Was tu do mnie, do Paryża :-))) Pozdrawiam serdecznie!!

      Supprimer
  11. Śliczne zdjęcia i dołączę się do komentarzy wyżej, dzięki Tobie choć trochę czujemy się tak jakbyśmy były w Paryżu :)).

    Ukochany-Fotograf bosko z Tobą wygląda :D.

    Buziaki :*.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :*** Będę Was fotograficznie przenosić tu jak najczęściej!

      Supprimer
  12. Nie ma mojego ukochanego Iconic Friday,ale także jest zacnie. Plener jest świetny sam w sobie, ale to wasze wspólne zdjęcie jest głównym bohaterem dzisiejszego wpisu. Ze względu na przedsesyjne zabiegania i przygotowania nie mogłem wcześniej zobaczyć Twojego filmu, ale zaległości zostały już nadrobione - Świetny pomysł na uczczenie jubileuszu :) A już sposób, w jaki wypowiadasz nazwę swojego bloga, nie dość że przyprawia mnie o dreszcze, to jeszcze stanowi dobitny przykład na to, że kochankowie powinni mówić do siebie tylko po francusku :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów! :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Dawidzie! Taka krótka przerwa pozwoli, by następnym razem Iconic powrócił ze zdwojoną... potrojoną ;-))) siłą! Filmiki będą pojawiać się raz na jakiś czas, jeśli tylko nadarzą się dobre okazje do ich nakręcenia :-) Pozdrawiam serdecznie!!

      Supprimer
  13. Masz rację - karuzele są zawsze magiczne! I zdjęcia takie klimatyczne - rowery mnie urzekły.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję :-) Te rowery - Vélib' - można sobie wypożyczyć i jeździć po Paryżu. Kiedyś chciałabym spróbować, ale przy ilości samochodów na tutejszych ulicach boję się trochę o swoje życie :D

      Supprimer
  14. Wow, your blog is amazing dear. I like everything. The layout is beautiful, the pictures are wonderful and you are very very pretty. I love your blog!
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    RépondreSupprimer
  15. Pewnie nie raz to mówiłam - ale... ile Ty masz szczęścia dziewczyno że tam jesteś ! Bardzo wiele bym dała, aby napić się z Tobą kawki na tym paryskim mrozie, w tej jednej z miljona paryskich cafejek, przyglądając się jedynie jak leniwie biegnie czas ....mmmmmmm, jak ja ci zazdroszczę !!!!! Buuuuuuuuuuuuuuu !!!!!

    RépondreSupprimer
  16. Paryż to dla mnie przede wszystkim te karuzele :) Ile bym dała żeby taka stała na moim podwórku :) Miłego weekendu!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oj to by było pięknie, móc się kręcić do woli... :-))) Dziękuję i wzajemnie Asiu!

      Supprimer
  17. bardzo piękne zdjęcia, chciałabym kiedyś zobaczyć Paryż na żywo...

    RépondreSupprimer
  18. Kochana piękne zdjęcia :) zachwycam się tą karuzelą (w swojej okolicy takie szukam..idealna do sesji zdjęciowej ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    RépondreSupprimer
  19. O i jest przepiękna karuzela, moja ukochana :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !