Sketchy Friday: Month of September & Wyróżnienie + kilka faktów o mnie





Today I'd like to show you some of my sketches I made back in September :-) What do you think about them?



Dzisiaj miks rysunków z września :-) Co o nich myślicie?



Aujourd'hui j'aimerais vous montrer quelques croquis que j'ai dessiné au mois de Septembre :-) Qu'en pensez-vous ?
*
(I got tagged, but it's in Polish only - sorry guys! Désolée, le tag suivant est en polonais uniquement ! )





W zeszłym tygodniu spotkała mnie miła niespodzianka - ApetyczneWnętrze nagrodziła mnie takim oto wyróżnieniem:


Bardzo dziękuję :-) W związku z powyższym muszę napisać 7 faktów o mnie - no to zaczynamy!



1. Mam 18 dziurek w uszach - po 9 w każdym (i na tym pewnie się nie skończy).

2. Moje włosy, nieskręcone i rozpuszczone sięgają do kolan.

3. Jestem uzależniona od herbaty - każdego rodzaju herbaty. W dużych ilościach.

4. Mam kota na punkcie kotów.

5. Jestem perfekcjonistką i mam alergię na niedociągnięcia. Jeśli coś robić to dobrze i do końca.

6. Blogspotowe captcha sprawiają, że najchętniej biłabym głową w klawiaturę. 

7. Maluję paznokcie przynajmniej raz dziennie (na kolor odpowiadający mojemu nastrojowi) i przeważnie do paznokci dobieram resztę ubrań.


:-)




Biore udzial w konkursie na blogu Poison :-) Link tutaj: >>KONKURS<<

43 commentaires

  1. Najbardziej zaskoczyła mnie ciekawostka o Twoich włosach! ;D Rysunki mi się bardzo podobają, szczególnie pierwszy! Uwielbiam taki styl :D Wpadło mi w oko także elfie biżu na ucho!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje! :-) Ano, hoduje sie te wlosy i hoduje i w pewnym momencie zaczynaja laskotac po kolanach :D

      Odkad narysowalam ta elfia nausznice kombinuje, jakby ja zrobic, tylko niebardzo wiem jak sie za nia zabrac...

      Buziaki :*

      Supprimer
  2. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMIANIEGO!:)

    RépondreSupprimer
  3. Rysunki świetne jak zawsze.
    Te detale w akcesoriach znakomite, tak sobie myślę, że pewnie fajnie zaprojektowałabyś kostiumy np do przedstawienia!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Izo! Bardzo sie ciesze, bo jak wiesz, Twoje komentarze sa dla mnie zawsze ogromna motywacja do dalszej pracy!

      Nigdy wczesniej nie myslalam o projektowaniu kostiumow, bo nie sadzilam, ze moglabym sie do tego nadawac - to tak specyficzne srodowisko, do ktorego pewnie trudno sie dostac....! I przy moim braku "technicznych" podstaw jeszcze dluga droga przede mna :-) Ale kto wie... :-))))

      Supprimer
    2. różnie to w życiu bywa.
      Ja kostiumy projektowałam dwa razy i bardzo miło tę pracę wspominam. Milej niż inne modowe robótki. :)

      Supprimer
  4. piękne rysunki! i świetne pomysły na biżuterię tam widzę :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje :* Uwielbiam bizuterie i staram sie rysowac to, co sama chcialabym nosic :-)

      Supprimer
  5. ta ręka na końcu jest niesamowita, bardzo chciała bym umieć rysować tak jak ty :)
    choć czasem maznę na kartce coś tam to i tak nie mogę go porównać do twoich prac. Gratuluję nagrody, pozdrawiam. abrakazowa.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Olu :-)))) Cwicz i bedziesz umiec! to tylko kwestia wprawy :-)

      Supprimer
  6. Co tutaj trafiam na jakiś Twój rysunek to za każdym razem zazdroszczę talentu ;D
    Herbata to moja druga wielka miłość <3 Udaje Ci się utrzymać zdrowe włosy przy takiej długości?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje za super mily komentarz! :* :-)))

      Jesli chodzi o wlosy, to mysle, ze sa w calkiem niezlej kondycji - jak na taka dlugosc. Koncowki sie nie rozdwajaja (a w zasadzie ich nie podcinam), wlosy sa miekkie. Ale tez bardzo na nie uwazam - nigdy nie uzywalam prostownicy ani lokowki, suszarka susze je tylko w okresie jesienno/zimowym (bo jak sa wilgotne to sie przeziebiam) i to po uprzedniej kilkukrotnej zmianie recznika, zeby jak najwiecej wody z nich "odcisnac"... Nigdy nie uzywalam tez zadnych produktow do stylizacji, pianek, zelu czy lakieru, zeby ich nie przesuszyc.

      Czyli daje im zyc wlasnym zyciem :D

      Supprimer
  7. Jeżeli rysunki pochodzą, że tak powiem z Twojej wyobraźni to naprawdę wielki szacuneczek :) coś nietypowego i zarazem pięknego :)

    ps. 7 fakt podoba mi się najbardziej :P

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Calkowicie z mojej wyobrazni :-) Mam jej troche za duzo, czasem spac mi nie daje :D

      Buzka :*

      Supprimer
  8. a u mnie, pod Wrocławiem było dzisiaj pięknie :P ale to chyba tylko taki jeden jedyny wyjątek w tym miesiącu hehe :) tak poza tym to jeśli nie problem to dodaję do obserwowanych:)

    RépondreSupprimer
  9. świetne rysunki, mogłabym je oglądać cały czas ! :D

    RépondreSupprimer
  10. Rysunki super :)
    Od herbaty i ja jestem uzależniona, uwielbiam próbować nowe smaki :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzieki :-)))

      Kolejna wspolna cecha :-))) Najbardziej lubie chyba "rosyjski earl grey" Liptona :-)

      Supprimer
  11. piękne rysunki. Masz aż 18 dziurek w uszach? Wow! ♥ Pozdrawiam.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzieki Julka :* tak, 18, poki co :D tylko miejsca juz brakuje ;-(

      Supprimer
  12. i like the way you choose how to express your fellings through this blog.

    RépondreSupprimer
  13. Thank you Karolina :-)))) hugs from Paris!

    RépondreSupprimer
  14. I love a first drawing

    kiss

    http://sweetymakeupcandy.blogspot.it

    RépondreSupprimer
  15. Ile Ty masz dziurek w uszach ????????????????????????????????????

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szalona wariatka : )))))))))) Ukłony za odwagę !!! : )))

      Supprimer
    2. :D Nie wiem czy to odwaga czy glupota (uszy podziurawione jak szwajcarski ser!) w kazdym razie dziekuje :*

      Supprimer
  16. Ooooooooooooo to tak powstają cudeńka:))) ^^
    Jak ja lubię co jakiś czas odkrywać więcej u Ciebie :D <3
    Ja mam w jednym uchu 5 dziurek w drugim tylko jedną:P hehe i to chyba wystarczy:D Ale doliczając pępek to mam razem wszystkich 7 :D

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !