Beauty Monday: Nail Polishes for October


Today a quick post to show you my favourite nail polishes for October :-)
What are your favourite nail polishes for this month?



Dzisiaj moje ulubione lakiery na październik :-) 
A jakie są Wasze październikowe typy?



Voici mes vernis préférés pour le mois d'Octobre :-)
Quelles sont vos vernis préférés ce mois ci ?






43 commentaires

  1. Z pewnością malinowy! :)

    Zapraszam do mnie ;) http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. Brązowy z H&M najlepszy. ja aktualnie mam na paznokciach jasny łososiowy

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. A w dodatku ten brazowy schnie ekspresowo - za to ma u mnie duzy plus ;-)

      Lososiowy - swietny kolor!

      Supprimer
  3. Malinowy jest super :) Poza tym ostatnio lubię srebrny i mocno kryjący niebieski :) Generalnie nie mam jakiś super ulubionych - zawsze próbuję nowych barw :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z The Violin Style

    PS. Zapraszam do przeczytania mojego artykułu o pierwszym polskim interaktywnym serwisie lifestylowym ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Niebieskie lakiery uwielbiam :-)

      I tez jestem uzalezniona od probowania non stop nowych kolorow :-)

      Supprimer
  4. Ja w sumie lakierów zbyt nie używam, ponieważ obgryzam paznokcie, i staram się je doprowadzić do "stanu używalności" niestety. Prawa ręka oprócz wskazującego jest świetna, z lewą gorzej, bo siedząc przy komputerze odruchowo pcham ją do buzi :( Cóż, może powiem, jakie mi się podobają - zdecydowanie niebieski, żółty i łososiowy~♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oj :-( A ja wlasnie dzieki lakierom oduczylam sie obgryzania - pamietam, ze szczegolnie w liceum mialam z tym problem. Ale odkad zaczelam malowac paznokcie, problem powoli ustapil, bo widzac odpryskujacy lakier staralam sie powstrzymywac. W chwili obecnej juz od lat nie obgryzam paznokci :-)

      Moze tez sprobuj? :*

      Supprimer
    2. Wiesz, tyle, że u mnie to poważniejszy problem, bo ja jak byłam mała to wcinałam nawet płytkę paznokcia, przez co teraz jest strasznie króciutka, i po prostu wstyd mi ją malować ;/

      Supprimer
    3. O kurcze! To juz faktycznie powazna sprawa :-( Ale sie nie poddawaj, mam kolezanke, ktora wlasnie miala podobny problem, paznokcie krociutenkie i w oplakanym stanie, ze nie byloby nawet co malowac (bo moje obgryzanie to bylo naprawde nic w porownaniu z nia), ale udalo jej sie przestac (glownie dzieki preparatom nakladanym jak lakier do paznokci, ktore maja obrzydliwy smak i powoduja, ze nie obgryzasz paznokci) i udalo jej sie "wyhodowac" calkiem fajne pazurki, ktore moze teraz malowac :-)

      Tak wiec trzymam za Ciebie kciuki!

      Supprimer
    4. Mi płytka zaczęła już odrastać, ale mam łamliwe paznokcie, przybieram się do kupna odżywki Eveline8w1 bo podobno super sprawa, ale ciągle coś wypada... to są moje obecne pazury:
      http://www.iv.pl/images/70827803105035429564.jpg
      http://www.iv.pl/images/67799785725939337603.jpg

      jak widzisz te z prawej ręki są całkiem dobre, oprócz wskazującego. Gorzej z lewą, którą ciągle pcham do buzi, ale żyję nadzieją, że jednak mi się uda oduczyć...

      Supprimer
    5. Dzieki za zdjecia - wlasnie takie, jesli nie odrobine krotsze, paznokcie miala moja kolezanka (chodzi mi o Twoja lewa reke). I jesli jej sie udalo, to i Tobie sie uda :-)

      Moje paznokcie sie bardzo rozdwajaja, i wlasnie od jakichs dwoch tygodni uzywam Eveline8w1. Nie uzywam jej co prawda dokladnie zgodnie z przeznaczeniem (w teorii powinnas nakladac codziennie 1 warstwe przez 4 dni, potem zmyc i nakladac ponownie), bo stosuje ja po prostu jak lakier bazowy, na ktory nakladam kolorowy lakier (nie moge sie powstrzymac inie malowac paznokci chocby przez te 4 dni :/ ). I chociaz nie chce jeszcze za bardzo sie cieszyc, ale juz po tych 2 tygodniach stosowania paznokcie rozdwajaja sie mniej i sa silniejsze.

      Takze polecam jak najbardziej, warto sprobowac, bo jest to kwestia chyba jakichs 10zl (ja kupilam w Rossmannie jak bylam ostatnio w kraju) a ma szanse pomoc :-)

      Jesli chodzi o wydluzenie paznokci, to mozesz sprobowac tez lekko odsuwac (ale nie wycinac!) skorki, wczesniej zmiekczajac je oliwka albo robiac to po prostu po kapieli. Ja tak sobie wydluzylam plytke paznokcia :-) jest to troche dlugi proces, ale jesli robisz to regularnie, po jakims czasie plytka robi sie dluzsza. Zawsze pare milimetrow wiecej :-)

      Kiedy najczesciej obgryzasz? Siedzac przy komputerze, czy w szkole? Bo jesli w domu przy komputerze, to moze sprobuj znalezc jakies zastepstwo - mnie np. pomogla... marchewka :D Pracujac na kompie przygryzalam caly czas marchewke (bo jest tania, zdrowa i przede wszystkim nie ma kalorii), zeby miec zajete rece (i usta) :-)

      Supprimer
  5. ciekawe kolorki, w sumie niespotykane :)

    RépondreSupprimer
  6. Moje typy są prawie identyczne z Twoimi : )

    RépondreSupprimer
  7. no sliczne kolorki ja bym jeszcze dorzuciła taki butelkowo zielony :)))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ach! Swietny pomysl :-))) Mysle, ze w listopadowym zestawieniu bedzie na 100% :D

      Supprimer
  8. Jak dla mnie helthy mix jest HITEM! Mój ulubiony podkład, mi porów nie zapchał i wiele razy dobrze sprawdzał się nawet jak miałam niemiłe niespodzianki na twarzy! Na prawdę warto go wypróbować ;-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Wielkie dzieki za odpowiedz Aleks! :* To chyba bede musiala sprobowac :-))) Poki co uzywam Wake Me Up Rimmela (z tej samej serii co Twoj korektor) i super sie sprawdza, ale wiadomo jak to jest, zawsze szukamy "czegos lepszego" :-)

      Supprimer
  9. butelkowa zieleń, mmm! :) u mnie na paznokciach aktualnie brązik(można nawet zobaczyć u mnie w notce na zdjęcich:D) ale to jeszcze z wiosny :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ach! Brazy uwielbiam, nosze je caly rok :-) Szczegolnie zima przychodzi mi ochota na takie naturalne kolory :-)

      Supprimer
  10. A ja właśnie chyba teraz się na niego skuszę , bo w moim helthy mix-ie nieubłaganie zbliżam się do końca i już powolutku szukam jakiegoś innego ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. O! To ja osobiscie polecam :-) Kryje duzo lepiej, niz sie spodziewalam (balam sie, ze moze byc zbyt przezroczysty), w dodatku daje sie spokojnie stopniowac (w wymagajacych tego miejscach nakladam go kilka warstw i jest to niewykrywalne dla oka) wiec mozna nim ladnie budowac krycie. I da sie go w promocji dorwac w dobrej cenie :D

      Poza tym nie sciera sie, nie walkuje i nie robi takiego niezdrowego wrazenia po kilku godzinach (zdarzalo mi sie to z mineralnym Maybelline, twarz wygladala jak wysmarowana smalcem :D).

      Ma tylko dwa minusy - buteleczka, chociaz jest szklana i z pompka, to nie widac jak produktu ubywa (nie wiem jak to mozliwe, ale jak konczylo mi sie opakowanie to scianki caly czas wygladaly jakby bylo pelne!) wiec trudno sie zorientowac ile go zostalo. No i ma drobinki rozswietlajace (czytalam na Wizazu, ze niektorym dziewczynom przeszkadzaja) - ale ja nawet przygladajac sie sobie w powiekszajacym lustrze ich nie dostrzegam ;-) za to czasem sa widoczne na zdjeciach z lampa blyskowa (robia sie takie jasne punkciki) :-)

      Ale ogolnie polecam, bo mam skore problemowa, a on jej nic a nic nie zapchal :-)

      Supprimer
  11. Ja kupuje jakieś tanie, przywiązuje uwagę bardziej do koloru niż jakości. : )

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ja tez stawiam przede wszystkim na kolor! bo i tak maluje paznokcie codziennie, wiec nie potrzebuje drogiego lakieru, ktory bedzie sie utrzymywal tydzien ;-)

      Supprimer
  12. I teraz to chyba na pewno go wypróbuję, tylko czy będzie dobry na zimę? Może latem lepiej się sprawdza?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ja kupilam go pierwszy raz na poczatku czerwca. Podczas upalow sprawdzal sie niezle, chociaz skora po pewnym czasie mocno blyszczala, ale przy mojej tlustej cerze to nic dziwnego. Odkad temperatury spadaja jest coraz lepszy, nie przesusza tez skory i lekko ja nawilza, wiec mysle, ze bede go stosowac rowniez zima. Ale to zalezy od skory oraz stopnia nawilzenia, ktory preferujesz.

      Ja zanim go kupilam, zaopatrzylam sie w testery na Allegro (nieuzywane; maja polowe pojemnosci butelki i nawet z przesylka wychodza tanio, ja placilam jakies 15 zlotych juz z wysylka) i mysle, ze to dobra opcja, zeby go sprobowac zanim zdecydujesz sie na cala buteleczke :-)

      Supprimer
  13. CZARNY:) to mój typ;) i srebrny, wciąż jednak. i taki czarnokrwisty:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. :D Czaaaarnyyyyy !

      Najlepszy kolor na paznokcie ever :D

      Supprimer
  14. Fajnie wyszło Ci to zestawienie, ja stawiam na szary z essense i ciemną czerwień z miss sporty:) czyli mój standard:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dzieki Nancy :* Czerwien.. co my kobiety bysmy bez niej zrobily :-) to tez moj ponadczasowy hit, zaraz oboj czerni :-)

      Supprimer
  15. 7 wymiata ;) Wszystkie mi się bardzo podobają :) Mierzyłam aviatory :D I znalazłam okulary dla siebie! :) Niestety, były tylko w białym kolorze, poczekam, aż pojawią się te same czarne, do białych nie do końca jestem przekonana. Chociaż może zaryzykuję? Były w Centro w promocji za 9,90zł, więc w sumie czemu nie ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tak, 7 jest niesamowity ;-))) Jak go tylko kupilam to nosilam go non stop przez kilka dni (odnawiajac co jakis czas) i nie moglam sie na niego napatrzec :-)

      Ach! Wiedzialam :D Bardzo sie ciesze, ze ten model Ci spasowal :-) Za 9,90 to niezla okazja, ale najpierw przemysl dobrze, czy do duzej ilosci zestawow beda Ci pasowac biale okulary - ja jednak bym szukala czarnych, srebrnych lub zlotych, bo pasuja do wszystkiego. Ale to zalezy od tego jak sie w nich czujesz :-)

      Supprimer
  16. 10 pazdziernika ;) jak chcesz awsze mzoesz zrobic jeszcze jeden np tak jak masz ;)

    RépondreSupprimer
  17. bardzo mi sie twoj podoba jest mega sliczny : chodz mi wlasnie o sam napisz strony :D z jakims fajnym elementem :D

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !