Iconic Friday: Smells Like Fashion


Today my "Iconic Friday" series are coming back and I will do my best to have then at Modenfer every Friday since now! For today's illustration my choice was simple - Sylwia from SmellsLikeFashion. Why? I can't really explain you this, but there's just something special in her blog that makes me want to come back there over and over again. It's not even about Sylwia's style (she loves to mix very girly clothes with rock ones), not about the photos that are always taken in very beautiful places. There's just something special in her eyes, a bit hypnotising. So when I saw her wearing >>this headband that made her look like an elf,<< I knew I had to draw her :-)
And you, what are you looking for the most while visiting blogs? Is the style important to you or the quality of photos, beautiful models or good style of writing?



Dzisiaj powrót Iconic Friday, który będzie od tej pory gościł na Modenfer co piątek (będę się starać!). Mój wybór był szybki i prosty - Sylwia z SmellsLikeFashion. Dlaczego? Jej blog działa na mnie jak magnes. Nie chodzi o sam styl Sylwii (która bawi się często połączeniem dziewczęcych ubrań z rockowymi akcentami!), ani o zdjęcia, często robione w bardzo klimatycznych i dobrze wybranych sceneriach. Sylwia ma po prostu "to coś", przenikające na wskroś spojrzenie ogromnych oczu i niewymuszony wdzięk. Kiedy zobaczyłam >>tę stylizację z opaską<<, w której przypominała elfa, po prostu musiałam ją narysować :-)

A czym Wy się kierujecie przy wyborze interesujących Was blogów? Stylem, jakością zdjęć, urodą modelki, pisanym w notkach tekstem?



Aujourd'hui c'est le grand retour de l'Iconic Friday ! Pour l'illustration de ce vendredi j'ai choisi Sylwia de SmellsLikeFashion. Pourquoi ? Moi même je ne le sais pas vraiment. C'est ni son style (qui est un mélange de vêtements très féminins avec des accents bien rock) ni ses photos, très souvent prises dans des cadres superbes qui m'attirent le plus. C'est son regard perçant et >>sa dernière tenue où elle ressemblait à un elfe<< qui m'ont donné l'envie de l'illustrer !
Et vous, qu'est-ce qui est le plus important pour vous dans vos choix de blogs à suivre ? Le style de la personne, la qualité des photos, sa beauté ou le contenu écrit de ses notes ?


40 commentaires

  1. Bardzo mi sie podoba Twoj digital-owy styl, perfekcyjnie! + spojrzenie Sylwi supertrafione! :) <3 Sa juz dwa powody by lubic piatki! :D hehe

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje :-))) :* Jesli da sie ja rozpoznac, to bardzo sie ciesze :D Ach, piatek, weekendu poczatek :D Biore sie za kolejne portrety, co by i w przyszlym tygodniu serie moc kontynuowac :-)

      Buzka :*

      Supprimer
  2. To Twoje? jezu, jakie genialne!
    zawsze marzyłam by ktoś zrobił takie coś "ze mnie". Kiedyś nawet na rocznice mojego związku chciałam podarować ukochanemu coś takie z naszego zdjęcia,ale nie było chętnych :( a za tydz. mamy 2 lata, a ja dalej bez prezentu xDD
    aj się rozpisałam!
    a i masz świeeeeeeeetny nagłowek :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Moje, moje :-) Dzieki!

      Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :*

      Supprimer
  3. Jak zwykle świetnie!
    Wychwytujesz wszystkie detale i niuanse. W Merci wśród muchomorów najbardziej wzruszyły mnie przydeptane butki (nagle zrobiło się jej gorąco i chciała je zdjąć :) )

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Izo! :-)) Lubie sie przypatrywac i "chlonac" szczegoly zanim zabiore sie za rysowanie. To chyba moj ulubiony etap :-) Ale musze przyznac, ze na ilustracji z Mercia buty rysowalam jako zupelny freestyle, bo niebardzo moglam zrozumiec co to za butki z lekko sportowymi czubkami i z golymi pietami - teraz juz wiem! :D

      Supprimer
  4. ja sugeruje się kontaktem jaki złapię z właścicielką bloga - może to głupie ale ja szukam takiej blogo-przyjaźni :D- świetnie uchwyciłaś ta dziewczynę - - rzeczywiście jest subtelna delikatna i mega dziewczęca -aaa i podobało mi sie określenie glam attitude :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Wcale nie glupie!! Bo ja tez tak mam :D Kontakt jest bardzo wazny.

      Dziekuje Ci za mile slowa kochana :*

      Supprimer
  5. Hey great blog, love your posts! Wanna follow each other? Visit my blog and let me know....hope you will like my posts!
    XOXO
    Ylenia

    RépondreSupprimer
  6. Dobre pytanie! tak się właśnie zastanawiam co mnie potrafi zainteresować w innych blogach i szczerze mówiąc nie mam pojęcia, musi być tam 'to coś' tak jak sama napisałaś :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. :-) Oj tak! A w dodatku jak juz znajdziemy u kogos "to cos", to potrafi uzalezniac :-)))

      Supprimer
    2. I to uzależnienie jest chyba najgorsze z wszystkich możliwych :D Tylko czeka się na kolejny post, żeby znów coś przeczytać, znów zobaczyć jakieś zdjęcia :) Można nawet obsesyjnie wchodzić kilkanaście razy dziennie na bloga, ale to już jest wyższy poziom :) Co ten internet robi z ludźmi :P

      Supprimer
    3. Ja tak mam z odswiezaniem bloggera - klikam i klikam, no, ja chce nowe posty! :-)

      Supprimer
  7. dzięki! łaaał jaka prmococja :D

    RépondreSupprimer
  8. Woow this outfit is really classy, I like what you did there! Keep it up your blog is very interesting! Please check out my new post, thanks :)

    RépondreSupprimer
  9. Jeśli idzie o blogi i blogerów, stosuję zasadę dobrego pierwszego wrażenia - jeśli zawartość bloga mnie nie zainteresuje od samego początku to małe jest prawdopodobieństwo, bym nań wrócił. Traktuję je całościowo, z tego powodu ważne są dla mnie nie tylko zdjęcia, ale także zawartość tekstowa jak i osobowość autora :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Fakt, pierwsze wrazenie jest bardzo wazne - to troche jak z poznaniem nowej osoby, po kilku sekundach mozemy juz miec wlasne zdanie na jej temat, ktore pozniej trudno zmienic. Ale osobiscie lubie czasem przypadkiem odnalezc w necie blog, ktory nie przykul mojej uwagi jakis czas wczesniej i zobaczyc jak ewoluowal :-)

      Supprimer
  10. Réponses
    1. Thank you Meganne! I'm glad that you like it :-))))

      Supprimer
  11. awesome illustration dear! your blog has an awesome layout! <3

    Letters To Juliet

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much dear Mitha! I'm trying to do my best to make this blog a nice place :-)

      Supprimer
  12. Jakie piękne*.* Niezły masz talent:)

    RépondreSupprimer
  13. byłoby miło, gdyby ludzie kierowali się tekstem, a nie tylko zdjęciami :)
    rysujesz genialnie!
    obserwuję :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Tulla :* :-))) No, byloby milo :-) Chociaz kazdy szuka czegos innego, jedni tylko zdjec, inni lubia tez poczytac :-)

      Supprimer
  14. Zdolniacha z Ciebie (...wiem,wiem...już to pisałam, ale powtarzać się zamierzam i to jeszcze nie raz ;))) potrafisz uchwycić to "coś" w swoich pracach ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje, dziekuje!! Powtarzaj mi to prosze ile tylko chcesz, bo czesto podupadam na duchu jesli chodzi o moje prace :D

      Buziaki :*

      Supprimer
  15. Jak ja Ci zazdroszczę tego talentu! Taka grafika jest świetnym pomysłem na prezent :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Angeliko :-))) Fakt, byby z tego dobry prezent - nie myslalam o tym! Buzka :*

      Supprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !