DIY Monday: It's almost Christmas!

Święta już tuż tuż, najwyższy więc czas na stworzenie dekoracji! Wybrałam dzisiaj dla Was siedem tutoriali, które wydały mi się przeurocze :-) Wszystkie są bardzo proste i szybkie do zrealizowania!
Only few days until Christmas! So it's the best moment to create your own decorations :-) I would like to show you today a bunch of DIY tutorials that I really like. I hope you'll find them as inspiring as I did!
Noël, c'est pour bientôt ! C'est donc le meilleur moment pour vous montrer mes DIY de Noël préférés. J'espère que vous les trouverez inspirants !
source
Przezroczyste bombki z odrobiną koloru na pewno będą bardzo oryginalną ozdobą! Tutorial znajdziecie TUTAJ.
Transparent glass balls with just a touch of colour are simple and so pure! You can learn how to make them HERE.
Les boules de Noël transparentes avec juste une touche de couleur. Elles sont si simples et pures ! Vous pouvez apprendre à les faire ICI.
source
Genialny pomysł na ścienną dekorację ze śnieżynkami: klej, pomalowane na złoto patyczki do lodów i chwila czasu. Instrukcje znajdziecie TUTAJ.
Brilliant idea for a perfect wall decor with minimalist snowflakes: some glue and painted popsicle sticks. You'll find a tutorial HERE.
Une brillante idée pour une décoration murale avec des flocons de neige: un peu de colle et des bâtons de glace peints couleur or. Vous trouverez le tutoriel ICI.
source
Prosty, uroczy pomysł na kartkę :-) Podobają mi się również choinki zrobione z papierowych akordeoników wklejonych w karton. DIY z kartką jest TU.
Simple and cute idea for a Christmas card :-) The tutorial is HERE.
Une idée toute simple mais mignonne pour une petite carte de Noël :-) Le tuto est ICI.
source
Nie wiem jak Wy, ale ja od zawsze miałam słabość do szklanych kul :-) TU znajdziecie tutorial z wersją choinkowo- świąteczną, ale super sprawa z kulami polega na tym, że można wkleić do nich dosłownie wszystko!
I always loved snow globes! You can learn how to make your own HERE. And what is really cool about this project is that you can replace the miniature Christmas tree with literally any object you want :-)
J'ai toujours adoré les boules à neige ! Vous pouvez apprendre à les faire ICI. Et ce qui est vraiment cool avec ce projet est le fait que vous pouvez remplacer le sapin miniature avec littéralement n'importe quel objet :-)
source
source
Dwa szyszkowe projekty :-) Zarówno sowy (TU) jak i choinka (TUTAJ) są przeurocze!
Two simple DIYs using pine cones. Both owls (HERE) and a miniature Christmas tree (HERE) are so lovely!
Deux DIY simples avec des pommes de pin. Aussi bien les hiboux (ICI) et l'arbre de Noël miniature (ICI) sont si mignons !
source
I na koniec skarpetkowy bałwanek z bloga Agaty TUTAJ. Polecam każdemu ten tutorial, bo skarpetowa baza daje niezliczone możliwości. Niedługo pokażę Wam co sama wyczarowałam i już zdradzę, że choć stwór jest zimowy, to nie jest to bałwanek :D

A jakie są Wasze ulubione zimowe projekty DIY? Co zrobiliście już w tym roku? A może wolicie jednak "kupne" dekoracje?

Buziaki!
And last but not least, a little sock snowman DIY that I found on Agata's blog (HERE). I think that the idea of using a sock as a base for your creation is great, since it gives you endless possibilities. Soon I'll show you my version of this DIY :-)

And what are your favourite winter DIY projects? What kind of Christmas decorations you've already created this year? Or maybe you prefer to simply buy your decorations?

Hugs!
Et une idée trouvée sur le blog d'Agata (ICI) pour créer un bonhomme de neige en utilisant une chaussette. C'est une bien chouette idée, car le fait d'utiliser comme base une chaussette vous donne une infinité de possibilités pour l'accessoiriser. Bientôt, je vous montrerai ma version de ce DIY ;-)

Et quels sont vos projets DIY de Noël préférés ? Quel type de décorations de Noël avez vous déjà créé cette année ? Ou préférez-vous peut-être tout simplement les acheter en magasin ? 

Bisous !

23 commentaires

  1. Wszystko śliczne a bałwanek NAJ!...pozdrawiam Martusiu...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bałwanek roztapia serca! Pozdrawiam serdecznie Pani Basiu!

      Supprimer
  2. Małe sówki i choinki są meeeega! :) <3333 :) Piękny i przejrzysty blog Kochana! <3 :) Super jest ! :) buziaaaki :*

    RépondreSupprimer
  3. Bardzo ciekawe i fajne pomysły. Ja zazwyczaj wszystkie ozdoby świąteczne kupuję. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Krysiu! Ja też kupuję, ale sama też lubię robić jeśli mam czas :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  4. o jak mi sie podoba ta choineczka w słoiku chyba taka zrobie

    RépondreSupprimer
  5. I został tydzień, choć śniegu brak czuć świąteczny klimat ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. U nas było dzisiaj piętnaście stopni na plusie! Takiego grudnia nigdy nie widziałam :D

      Supprimer
  6. Świetne te inspiracje, fajnie powybierałaś. Początkowo chciałam się pokusić o wskazanie tej, która podoba mi się najbardziej ale poległam. Wszystkie są świetne :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Asiu! Miałam kłopot z wyborem, bo tyle jest fajnych pomysłów na świąteczne dekoracje :D Ściskam!

      Supprimer
  7. OO TAKK!!! JAKIE CUDA!!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Cieszę się, że Ci się podobają Olu! Buziaki! :D

      Supprimer
  8. Thank you Julie, I'm glad that you like my blog! But I'm not into the "following each other" thing :-) Hugs!

    RépondreSupprimer
  9. Ja ostatnio jestem takim leniem, że tylko kupuję dekoracje:D
    W stylu tego bałwanka wyszperałam sobie Mikołajka!

    RépondreSupprimer
  10. oooo tak kartka z choinką świetna według mnie. Musze z moją Anią takie zrobić!

    RépondreSupprimer
  11. Oooo, nawet nie wiesz jak się cieszę, że mój bałwanek się spodobał! ^^ :D
    Inne pomysły na ozdoby świetne! Chyba zrobię tą kartkę i choinkę z szyszki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo, bardzo mi się spodobał :-))) Mam nadzieję, że jego pokręcona i nie-bałwankowa wersja, którą niedługo pokażę, spodoba się i Tobie ;-)

      Supprimer
  12. I love DIY projects in general, but when it comes to Christmas DIY especially so!!!
    great idea...love those owl...so adorable! Have a great weekend dear<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !