Iconic Friday Week: Nabil Unity

Na zakończenie portretowego tygodnia mam dla Was portret Nabila z bloga Nabil Unity :-) Uwielbiam jego zestawy i modowe "ryzyko", które często podejmuje. Jest to bowiem jedynie pozorne "ryzyko", wypływające z dogłębnego przeanalizowania panujących trendów :-) W dodatku Nabil obłędnie wygląda we wszystkich odcieniach żółci i pomarańczu, kolorach, które uwielbiam i chciałabym częściej widzieć je na polskich blogach. Zapraszam Was serdecznie TUTAJ!
Today I would like to show you a portrait of Nabil, author of Nabil Unity fashion blog. I love the way he puts together his outfits. He knows the fashion trends by heart, and even if some of his looks might seem surprising, they're always a pleasure to watch. In addition, Nabil looks great in all shades of yellow and orange, colours that I like and would love to see them more often in Polish bloggers' outfits. Have a look at his blog HERE!

Aujourd'hui, je voudrais vous montrer un portrait de Nabil, l'auteur du blog Nabil Unity. J'adore ses tenues et la manière dont il mixe ses vêtements. Il connaît très bien les tendances et même si certains de ses looks peuvent sembler surprenants, ils sont toujours cool à regarder. En plus, Nabil porte très bien les nuances de couleurs acidulées comme du jaune et du orange, des teintes que j'adore et je serais ravie de les voir plus souvent dans les looks de blogueurs polonais. Jetez un œil à son blog ICI

19 commentaires

  1. Świetna galeria. Było mi miło ich wszystkich zobaczyć. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Krysiu! Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  2. Jak żywy! Nie wiem jak Ty, to robisz, że potrafisz tak uchwycić podobieństwo!:D
    Ma fajne te portki z łańcuszkami!

    RépondreSupprimer
  3. jeden z moich ulubionych Blogerów ! super grafiki Martuś <3 ale czy Tobie kiedyś coś nie wyszło ? never !

    Buziole Słońce <3

    RépondreSupprimer
  4. witaj ja to chyba nigdy juz, ale ale ale zdolniacha jestes a ja zelona z zadrosci Pozdro

    RépondreSupprimer
  5. Kolejny świetny facet na polskich ulicach!
    Talent jest <3

    RépondreSupprimer
  6. Jest boski! Lubie go, za to samo co Ty ;)

    RépondreSupprimer
  7. Jesteś Martusiu bardzo zdolna, portret świetny, dawno nie byłam na blogu więc zaczynam oglądanie od końca...pozdrawiam, miłej niedzieli...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Pani Basiu! Miłej niedzieli życzę i ściskam :-)))

      Supprimer
  8. Très sympa ces portraits. Je ne connaissais pas son blog, je vais aller y faire un tour, merci pour cette découverte :)

    RépondreSupprimer
  9. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  10. Hmm.. chyba lubimy go za to samo;))
    Pozdrawiam,

    jellybeanblack.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !