Iconic Friday Week 2014!

Witam Was niedzielnie drodzy moi! :-) Przychodzę dzisiaj do Was z zapowiedzią portretowego tygodnia, który zacznie się na blogu już jutro. Mijają właśnie dwa lata odkąd rozpoczęłam serię Iconic Friday. Od pewnego czasu portrety pojawiały się na blogu bardzo rzadko... Muszę przyznać, że po prostu potrzebowałam trochę czasu, aby zastanowić się nad tą serią wpisów. Nie lubię nudy, mój styl się rozwija, a z iconicowymi portretami miałam czasem wrażenie, że stoję w miejscu. Nareszcie jednak zebrałam się w sobie, aby na nowo podjąć serię, która jest dla mnie ogromnie ważna! Tym razem jednak pozwolę jej ewoluować wraz ze stylem moich rysunków. Opisy notek również będą krótsze, ponieważ to ilustracje powinny mówić same za siebie. W dodatku jeśli zdecydowałam się na sportretowanie konkretnej osoby, to i tak wiadomo, że zrobiłam to dlatego, że lubię jej styl, wygląd, charakter - nie będę więc się w kółko powtarzać :-)

Zapraszam Was więc serdecznie na tydzień portretów! Mam nadzieję, że nowa odsłona Iconic Friday się Wam spodoba :-) A jeśli wolicie wpisy innego typu, zapraszam Was ponownie za tydzień :-) Buziaki!
Hello everyone! :-) I would like to announce that next week will be Iconic Friday Week! It's been two years since I started my Iconic Friday series. I must admit that lately I've been creating less portraits than before... I just needed a break I think. I hate feeling bored. My style is changing and developing with time, and with my Iconic portraits I sometimes felt like if they were looking always the same. But finally I decided to continue this series of posts! But this time I will let it evolve along with the style of my drawings. I will also write less text in my Iconic posts, because my illustrations should speak for themselves. What is more, if I decide to portray a particular person, it's clear that I do it because I like his/her style, beauty or character. I don't need to write this over and over again :-)

So I invite you to follow my Iconic Friday Week! I hope that you will like it :-) And if you prefer different type of blog posts, come back in one week :-) Hugs!
Bonjour tout le monde ! :-) Je tiens à vous annoncer que la semaine prochaine sera consacrée à ma série Iconic Friday ! Cela fait deux ans que j'ai commencé cette série. Je dois avouer que dernièrement j'ai eu besoin de faire un break avec les portraits. Je déteste m'ennuyer. Mon style change avec le temps et avec les portraits de ma série Iconic Friday j'avais parfois l'impression que je ne progressais pas. Mais finalement j'ai décidé de reprendre cette série de posts ! Mais cette fois je vais la laisser évoluer avec le style de mes dessins. Je vais également écrire moins de texte dans mes posts d'Iconic Friday. Si je décide de représenter une personne, il est clair que je le fais parce que j'aime son style, sa beauté ou son caractère. Je n'ai pas besoin de l'écrire et de me répéter à chaque fois :-)

Donc, je vous invite à suivre ma semaine d'Iconic Friday ! J'espère que vous l'aimerez :-) Et si vous préférez d'autres posts, revenez la semaine prochaine :-) Bisous ! 

21 commentaires

  1. I love your icon Friday posts! I plan to do something similar, though painting an actual person makes me a bit nervious!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Ivana! You should definitely try, drawing or painting others is scary but very cool at the same time :-)

      Supprimer
  2. Wspaniały news! Bee zaglądać!

    RépondreSupprimer
  3. Ja, to jestem sierota jeśli chodzi o takie zagadki;) Z niecierpliwością będę czekać na całe portrety:D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Taro kochana, powiem Ci, że gdyby nie to, że portrety sama narysowałam i wiem, które oko czyje, to pewnie też bym nie odgadła haha :-)))

      Supprimer
  4. Tak jak piszesz - teksty nie powinny być za długie, jeśli mamy do przedstawienia wartość merytoryczną graficznie :D

    RépondreSupprimer
  5. w takim razie czekam z niecierpliwością;)

    RépondreSupprimer
  6. jetem bardzo ciekawa, jak to wyjdzie :) pozdrawiam cieplutko! :)

    RépondreSupprimer
  7. Super pomysł ja oczywiście będę regularnie i niezmiennie śledzić Twoje poczynania :-)

    RépondreSupprimer
  8. Cieszę się, że wracasz do tego pomysłu. Portret Dawida jest świetny. Idealnie pasuje do jego osobowości /miałam okazję poznać go osobiście/. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Krysiu! Ogromnie się cieszę, bo jeśli zna Pani Dawida i uważa, że portret dobrze go oddaje, to oznacza, że mi się udało :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  9. Kocham wszystko co Tworzysz, już nie mogę się doczedoczekać co tam wyczarujesz ^^ ♥♥

    RépondreSupprimer
  10. tajemnice, tajemnice! jeszcze jeden portret, ale nie mam pojęcia któż to może być....

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !