Fashion Wednesday: Sac à patates

Miewacie takie dni, kiedy oczy wolałyby pozostać zamknięte, a włosy zupełnie nie chcą z Wami współpracować? Jedynym rozwiązaniem jest wtedy założenie czegoś wygodnego i wyjście na spacer, bo siedząc w domu można zamienić się w rozmemłane zombie. Ja zdecydowałam się na mój zielony swetronamiot (to jedna ze zdobyczy kupionych razem z koszulą) i wycieczkę do parku, żeby nakarmić kaczuchy. Ptactwo było bardziej rozbudzone niż ja i nawet nie kręciło dziobami na widok chleba :-)

Jak Wy radzicie sobie z "nicniechcemisiowymi" dniami? :-) Buziaki!
There are days when your eyes want to remain closed and even your own hair hates you. And the only solution is to compose a quick and comfy outfit and to go out for a walk, cause staying at home can turn you into a zombie. So, I decided to wear my huge sweater and to feed the ducks :-)

What is your favourite way to motivate yourself when you have a bad and lazy day? :-) Hugs!
Connaissez-vous ces journées "vides", quand vos yeux veulent rester fermés et même vos propres cheveux ne veulent plus collaborer avec vous ? Pour moi, la seule solution est alors de composer une tenue confortable et de sortir, parce que le fait de rester à la maison peut vous transformer en un zombie-râleur. Donc, j'ai mis sur mon dos mon énorme pull-tente et nous sommes allés nourrir les canards :-) Et même les canards étaient plus réveillés que moi ! ;-) 

Quelle est votre arme secrète pour survivre pendant une mauvaise journée ? :-) Bisous ! 
Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground creepers & jeans & necklace & bangles - gifts,  bag - my Boyfriend's,  sweater - sh & DIY,  tank top - sh,  *watch - DanielWellington


28 commentaires

  1. today my method was similar to yours- wear sth I like and go for a walk...I didn't see any ducks (thought Mostar is five rivers kind of city so ducks are not hard to find)

    I love the trend of oversized sweater...and yours looks really cozy...fabulous shoes!

    I was feeling a bit down because my internship has finished...Yesterday I've taken my legal/professional teacher exam and I should be happy because it went well...but I'm not because now I don't have a job.,,However, the walk today did make me feel bettter. We all face challanges each day.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dear Ivana! I cross my fingers for you. I hope that you will find a job as quickly as possible. And that it will be a nice job, of course! I send you big hugs!

      Supprimer
  2. Rewelacyjne kolory na ubraniach jak i Twojej głowie ! Ja również eksperymentuję z kolorami :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję! :-) Eksperymentów z kolorami nigdy dosyć :-))) Pozdrawiam!

      Supprimer
  3. oj ja ostatnio mam za dużo takich dni :/ jeszcze teraz mnie jakieś przeziębienie dopadło, więc w ogóle masakra! :P

    RépondreSupprimer
  4. Ja mam ostatnio same takie dni :( Ale co tam, trzeba jakoś im sprostać :P Ty wglądasz super! :) Bardzo mi się to swetrzycho podoba! :) buziakiii :***

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Trzeba, trzeba, nie ma co się poddawać :D Dziękuję Inuś! Buziaki! :D

      Supprimer
  5. Idealnie pasuj,a te kolory do ciebie!
    Właśnie przeczytałam poprzednie posty o szyciu, ale mnie kusisz!
    Jak już będę miala kiedys tą maszynę do szycia, wróce do tych postów ;))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękuję Olu! :-)
      Cieszę się :D I mam nadzieję, że się skusisz :D

      Supprimer
  6. uwielbiam swetronamioty lol ( fajna nazwa ) zwłaszcza zestawiane jak u Ciebie z rurkami czy legginami <3 ! ...a sama ostatnio takie dni miewam często :/ chyba zapadam w sen zimowy :D

    Buziole Martuś <3 !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihi :D
      A, to chyba ten "dołek jesienny" tak nas dopada. Byle do wiosny...! :-)
      Buziaki ogromne Daggiś! :*

      Supprimer
  7. no idealnie- kolor jest oversize jest mega obuw jest - cudowna Modenfer jest - wszystkie najważniejsze punkty odhaczone <3

    RépondreSupprimer
  8. Mnie się wydaje, że Twoje włosy zawsze z Twymi ciuchami współpracują. I , to idealnie!!!
    Bardzo mi się podobają i kolorki bluzy z topem, i Twoich włosów!:D
    Na nicniechcemisie nie mam rady... Najwyżej mówię sobie...co miałaś zrobić dziś, zrób pojutrze - będziesz miała dwa dni wolnego;))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziękujęęę :* Moje włosy są z tych niewspółpracujących, w tym dniu akurat walnęły ogromnego focha skubańce :D
      Twoje nicniechcemisiowe motto jest ekstra :D !

      Supprimer
  9. Oj bardzo często mam takie dni, ale godzę się z moimi okropnymi włosami i ich po prostu nie czeszę ;p
    Super stylizacja, widać, że masz swój niepowtarzalny styl, podobnego połączenia kolorów, wzorów i faktur chyba jeszcze nie widziałam, w każdym razie na pewno nie w takim wydaniu. Lubię to, co nietypowe i oryginalne ;D

    mój blog- ultradefensless

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oliwio, dziękuję! :-) Bardzo mi miło!! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Supprimer
  10. Kolor śliczny, bardzo dobrze w nim wyglądasz Martusiu...
    Trudno sobie radzić z takimi dniami, czasami ubieram się "na siłę" i wychodzę a czasami....nic nie robię, jest mi to potrzebne, żeby zregenerować siły, potem wszystko wraca do normy...pozdrawiam...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Też tak dobrze, czasem lepiej zostać w domu i nabrać sił! Pozdrawiam serdecznie Pani Basiu!

      Supprimer
  11. Magia!!
    Uwielbiam twoje zdjęcia, kolory i bijącą moc z każdego posta!!

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    RépondreSupprimer
  12. Również miewam takie "śpiące" dni :)
    Świetne zdjęcia, masz śliczne włosy ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    RépondreSupprimer
  13. Niestety bardzo często tak miewam, a teraz aż za często. Twój sweterek jest przepiękny!! <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mam nadzieję, że niedługo to się poprawi, trzymam kciuki!

      Supprimer
  14. wyglądasz tak ślicznie!!!!! <3 nie widać, że miałaś `ten` dzień <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !