5 things you didn't know about me

Cześć! Mam nadzieję, że miło spędzacie niedzielę :-) Ja zaraz biorę się za rysowanie, ale najpierw chciałabym zaprosić Was na dzisiejszy wpis!


Osobiście bardzo lubię posty typu "(ileśtam) faktów o mnie" i zawsze czytam je z zaciekawieniem. Dziś zdradzę Wam więc pięć rzeczy, których (chyba!) jeszcze o mnie nie wiecie :-) I mam nadzieję, że w komentarzach opowiecie mi trochę o Waszych upodobaniach lub dziwactwach :-)

Hi! I hope that you're all having a wonderful Sunday! :-) I want to spend mine drawing, but first I would like to invite you to read today's post!


Personally, I love all the "(5, 10, 15…) facts about me" posts and I always read them. Today I would like to share with you five facts about me :-) And I hope that you will share some fun facts about yourself in the comments as well!

Salut ! J'espère que vous passez un merveilleux dimanche ! :-) Je pense passer cette journée à dessiner, mais d'abord je voudrais vous inviter à lire le post d'aujourd'hui !


Personnellement, j'adore tous les posts du type "5, 10, 15… faits à propos de moi" que les autres postent. Je les lis toujours ! Aujourd'hui, je voudrais partager avec vous cinq faits me concernant :-) Et j'espère que vous partagerez quelques-uns sur vous-mêmes dans les commentaires ! 

1. UWIELBIAM SZCZURY



Owszem, lubię słodkie kotki, leniwce i inne alpaki, ale najbardziej kocham szczury. Jako nastolatka miałam masę gryzoni różnej maści, w tym kilka szczurów. Skubańce są tak inteligentne, a przy okazji śliczne i przymilne, że nie mogę się im oprzeć :-) Na (starym, ale cudem odnalezionym na dysku) zdjęciu powyżej widzicie mojego ostatniego szczurzego synka. Wciąż bardzo za nim tęsknię.

1. I LOVE RATS



Yep, I think that cats, sloths and alpacas are really cute, but most of all animals, I love rats. When I was a teenager, I used to own many different races of rodents, including several rats. They're so smart and cute and cuddly! On this old picture above you can see the last rat I had, my little rat son. I miss him a lot.

1. J'ADORE LES RATS



Oui ! J'aime bien les chats, les paresseux et les alpagas, car ils sont vraiment mignons, mais de tous les animaux du monde j'aime le plus les rats. Quand j'étais adolescente, j'ai eu beaucoup de rongeurs différents, y compris plusieurs rats. Ils sont tellement intelligents et mignons ! Sur cette vieille photo ci-dessus vous pouvez voir le dernier rat que j'ai eu, mon petit fiston d'amour. Il me manque beaucoup.


2. LUBIĘ RYSOWAĆ, GDY KTOŚ MI COŚ OPOWIADA



Źle mi się rysuje w ciszy, a jeszcze gorzej przy muzyce. W tle musi mi ktoś nawijać :-) Może to być fajny audiobook, mogą być filmiki na Youtube… ale najbardziej lubię słuchać programu "Les Enquêtes impossibles", którego prowadzącym jest Pierre Bellemare. Jest już grubo po osiemdziesiątce, a opowiada o morderstwach w tak cudowny sposób, że jestem w stanie odtwarzać jeden odcinek programu za drugim. Uwielbiam go słuchać.

2. I LIKE TO DRAW WHEN SOMEONE IS TELLING ME A STORY



I cannot draw listening to the music, someone just has to tell me a story! I can listen to audiobooks or Youtube videos, but most of all I love listening to episodes of "Les Enquêtes impossibles" with Pierre Bellemare. He's more than eighty years old and when he speaks about murders, he does it with such a class! I'm able to listen to him all day long :-)

2. J'AIME DESSINER QUAND QUELQU'UN ME RACONTE QUELQUE CHOSE



Je n'aime pas dessiner en écoutant de la musique, je préfère quand quelqu'un me raconte des histoires ! Alors j'aime bien écouter des livres audio, ou des vidéos sur Youtube, mais la plupart du temps j'écoute des épisodes de "Les Enquêtes impossibles" avec Pierre Bellemare. La façon avec laquelle il raconte toutes ces histoires d'investigations et de meurtres est tellement fascinante ! Je pourrais l'écouter en boucle pendant des heures :-)


3. JESTEM UZALEŻNIONA OD HEARTHSTONE



W Hearthstone gramy z Olivierem prawie od samego początku, a skusił nas mój Brat. Codziennie muszę pyknąć sobie przynajmniej jedną partyjkę :-) Nie gram już w inne gry, z braku czasu, jednak na HS znajduję choćby kwadrans :-)

3. I'M ADDICTED TO HEARTHSTONE



Together with Olivier, we started playing Hearthstone soon after it was released, because of my Brother. I love this game and I play it every day :-) I don't play other games anymore, since I don't have much time, but I always find few minutes for HS :-)

3. JE SUIS ACCRO À HEARTHSTONE



Avec Olivier, nous avons commencé à jouer à Hearthstone peu après sa sortie, en grande partie grâce à mon Frère. J'adore ce jeu et je joue tous les jours :-) Je ne joue pas à d'autres jeux, car je n'ai pas beaucoup de temps, mais je trouve toujours un petit quart d'heure pour HS :-)


4. MOIM ULUBIONYM ZESPOŁEM JEST LORDI



…i był nim już długo zanim pojawili się na Eurowizji ;-) Lubię dużo różnych zespołów i piosenek, ale numerem jeden jest dla mnie Lordi. Tylko nie mogę sobie darować tego, że nie udało mi się iść na ich koncert w Paryżu w zeszłym roku :-(

4. MY FAVOURITE MUSIC BAND IS LORDI



…and I loved them long time before they won Eurovision ;-) There're many bands and songs that I like a lot, but Lordi will always be my number one. I just cannot forgive myself the fact that I couldn't go to their gig in Paris last year :-(

4. MON GROUPE DE MUSIQUE PRÉFÉRÉ EST LORDI



…et ce depuis bien avant leur victoire à l'Eurovision ;-) J'aime pas mal de différents groupes et de chansons, mais Lordi sera toujours mon numéro un. Et je ne peux pas me pardonner le fait que je n'ai pas pu aller à leur concert à Paris l'année dernière :-(


5. MOJA PAMIĘĆ JEST DZIWNA



Pamiętam bardzo wiele bardzo nieprzydatnych rzeczy, ale na przykład zupełnie nie daję sobie rady z ksiażkami, filmami czy serialami. Nie dlatego, że nie skupiam się przy czytaniu lub oglądaniu, o nie! Mogę "żyć" daną książką przez wiele tygodni, dyskutować na jej temat, a kilka dni po jej skończeniu prawie nic nie pamiętam. Dzięki temu mogę czytać i oglądać tę samą rzecz wiele razy ;-) ale zazdroszczę osobom, których pamięć pracuje lepiej. Tak samo szybko zapominam nazwiska autorów i wszystkie możliwe tytuły :-( 


To już koniec na dziś! Powiedzcie, czy jeden z tych faktów odnosi się też do Was? I proszę, podzielcie się ze mną choćby jedną ciekawostką o Was! :-) Buziaki i miłej niedzieli! 

5. MY MEMORY IS STRANGE



I remember lots of very useless things, but, for example, I tend to forget everything that happens in books or movies or tv series. Not because I don't focus enough while reading or watching them, no! I can read a book for weeks, be fascinated by it, discuss it with others, and a few days after I finish reading it… I forget almost everything. As a result, I can read and watch the same thing many times ;-) but I envy those whose memory works better than mine. I also tend to forget all the titles and names of authors :-(

It's all for today! Tell me, does one of these facts is the same as yours? And please, share with me one fact about you! :-) I send you hugs and I wish you all a wonderful Sunday!

5. J'AI UNE MEMOIRE BIEN ÉTRANGE 



Je me souviens de beaucoup de choses vraiment inutiles, mais, par exemple, j'ai tendance à oublier des livres ou des films ou des séries TV. Pas parce que je ne me concentre pas assez pendant la lecture ou en les regardant, non ! Je peux lire un livre durant des semaines, être fascinée par celui-ci, en discuter avec les autres, et quelques jours après avoir fini la lecture… j'oublie presque tout. Par conséquent, je peux lire et regarder la même chose de nombreuses fois ;-) mais j'envie ceux dont la mémoire fonctionne mieux que la mienne. J'ai également tendance à oublier tous les titres et les noms d'auteurs :-(


C'est tout pour aujourd'hui ! Dites-moi, est-ce que vous partagez un de ces faits avec moi ? Et s'il vous plaît racontez-moi un fait sur vous ! :-) Je vous envoie plein de bisous et je vous souhaite un très bon dimanche ! 







Photos of "Les Enquêtes impossibles", Hearthstone and Lordi belong to their respective owners.

11 commentaires

  1. o mamuniu :D no to niezły pakiet informacji! Ale szczury FUJ!! Sorry, straszne fuj.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihi :D Jakbyś mojego znała, to byś go pokochała, gwarantuję :D

      Supprimer
  2. Naprawdę uwielbiasz szczury!? :O My nawet nie jesteśmy w stanie się na nie dłużej patrzeć..

    SiostryAndrzejewskie

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Nie trzeba patrzeć, trzeba głaskać! ;-) Buziaki :D

      Supprimer
  3. Punk 5 - mam to samo, zapominam i tytuły i autorów, no może treść zostaje.
    Szczury też lubię, nie tak dawno u córki były dwa, nawet miłe były.
    Pozdrawiam Martusiu, miłego dnia...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama! :-) Pozdrawiam i ściskam Pani Basiu!

      Supprimer
  4. 5 też tak mam :) poprawilaś mi humor tym wpisem :)

    RépondreSupprimer
  5. Super grafiki Kochana na Twoim blogu można spotkać :)
    Czy widzę między nami podobieństwo? Nieee :)

    RépondreSupprimer
  6. Super grafiki Kochana na Twoim blogu można spotkać :)
    Czy widzę między nami podobieństwo? Nieee :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !