3!

Dziś mijają trzy lata istnienia Modenfer! Nie mogę w to uwierzyć! Jeszcze niedawno mój blog stawiał pierwsze kroki, a dziś biega i skacze :-) 

Niesamowite, jak szybko płynie czas w miłym towarzystwie. Wy, mili moi, jesteście dla mnie ogromnie ważni. Obojętnie, czy śledzicie Modenfer od początku, czy też dołączyliście dopiero niedawno - wszystkim Wam dziękuję za Waszą obecność i miłe słowa. Jesteście moją motywacją, moim jednorożcowym support team :-) Mam nadzieję, że nasza tęczowa przygoda będzie trwać jak najdłużej!

Przy okazji chciałabym poprosić Was o radę. Jaki typ postów najbardziej Wam się podoba? Jakich brakuje lub jest zbyt mało? Chciałabym, aby Modenfer przynosił Wam (jak i mnie!) maksimum radochy. Wasze komentarze pomogą mi w dalszym rozwoju bloga, jeśli więc chcielibyście poświęcić kilka minut na napisanie co w Modenferze się Wam podoba, a czego brakuje - będę bardzo wdzięczna! 

Ślę Wam moc buziaków i lecę świętować z Olivierem, najbardziej cierpliwym facetem na świecie, który dzielnie pomaga mi w blogowaniu :-) Miłego weekendu kochani!
Today my blog turns 3, wooow! I can't believe it! It was a tiny baby blog just a while ago... :-)

It's incredible how quickly the time flies with you guys! You're very important for me. Whether you've been following Modenfer from the very beginning, or you've discovered it recently, I would like to thank you all for being here with me! You are my motivation and my unicorn support team :-) I hope that our rainbow adventure will last as long as possible!

By the way, I would like to ask you for an advice. What type of blog posts do you like most? What posts are missing or are not published as often as you'd like? Your comments will help me to develop my blog more and to make it a really fun place for you and me. If you would like to spend a few minutes and to write down in a comment section about what you like reading on my blog and what is missing here, I would be really grateful!

I send you loads of hugs and I'm going to celebrate my blog anniversary with my Olivier, the most patient man in the world, who is brave enough to help me in my blogging adventure :-) Have a great weekend everyone!
Aujourd'hui, mon blog fête son 3ème anniversaire ! Je ne peux pas y croire ! Il y a seulement un petit moment il n'était qu'un mini bébé blog... :-)

C'est incroyable comme le temps passe vite avec vous les gars ! Vous êtes très importants pour moi. Que vous ayez suivi Modenfer dès le début ou que vous l'ayez découvert récemment, je tiens à vous remercier d'être ici avec moi ! Vous êtes ma motivation et mon support team de bébés licornes :-) J'espère que notre aventure haute en couleurs va durer très, très longtemps ! 

En passant, je voudrais vous demander quelques conseils. Quel type de posts aimez-vous le plus ? Quel type d'articles manque ou n'est pas publié suffisamment souvent ? Vos commentaires m'aideront à développer mon blog pour en faire un endroit vraiment fun, aussi bien pour vous que pour moi. Si vous souhaiteriez me consacrer un petit instant et d'écrire un commentaire avec vos avis sur vos articles préférés sur mon blog et sur ceux qui manquent, je vous serais vraiment reconnaissante !

Je vous envoie une tonne de câlins et je pars célébrer l'anniversaire de mon blog avec mon Olivier, le mec le plus patient au monde, qui est bien courageux de m'aider dans mon aventure de blogging :-) Je vous souhaite un bon week-end

22 commentaires

  1. Gratuluje :) Życzę dalszych sukcesów, pełno inspiracji i motywacji :)

    RépondreSupprimer
  2. Gratuluję Martusiu 3 lat blogowania. Miło mi, że Cię znalazłam w sieci, bo zawsze chętnie tu zaglądam.
    Czego brakuje? Może jakiś cykl o Modzie Paryża , tej ulicznej., tyle się pisze o stylu Paryżanek. Jak Ty to widzisz?Gratulacje dla Olivera za cierpliwość, masz szczęście, że masz takiego fotografa...pozdrawiam Was serdecznie...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Basiu! Cieszę się, że nasze internetowe ścieżki się zbiegły :-) I dziękuję za radę! Tak czułam, że tej Francji jest na blogu zbyt mało... Muszę nad tym popracować!

      Wraz z Olivierem ślemy moc uścisków!

      Supprimer
  3. Gratulacje!!!! Jesteś wyjątkowa i bardzo się cieszę, że kiedyś, przypadkiem tutaj trafiłam:)))
    Ja najbardziej lubię Twoje rysowanki i posty ciuchowe:D

    RépondreSupprimer
  4. Gratulacje Kochana! :) Bardzo lubię czytać Twój blog <3

    RépondreSupprimer
  5. Gratuluje! Zyczę coraz więcej sukcesów i przyjemności z blogowania:)

    RépondreSupprimer
  6. gratulacje :)
    ja uwielbiam oglądać Twoje stylizacje... i Twoją piękną buźkę! :)
    lubię też jak prezentujesz nam swoje prace... :) I lubie... gdy tutaj jest kolorowo :)
    i gdy pokazujesz nam kawałek Francji na zdjęciach... :>

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dominiko kochana, dziękuję! Ogromnie mi miło <3

      Supprimer
  7. Gratulacje, oby tak dalej ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Wow, gratuluję! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    RépondreSupprimer
  9. Tyle do gratulowania! Najpierw Twoje prace do kupienia w świecie szerokim, teraz jubileusz bloga - a więc gratulacje, zresztą bardzo zasłużone. Twój blog jest super i Ty też - dlatego lubię tu zaglądać. Zawsze pokazujesz coś wartościowego i widać, że wkładasz w to dużo serca - bardzo to doceniam.
    Czy mi czegoś brakuje? Raczej nie! Może czasem bym chciała częściej widzieć nowe posty, ale o to nie można prosić - jeśli ma być jakość tak dobra, jak teraz, to nie ma potrzeby, żebyś częściej pisała :).
    Więc może - chciałabym widzieć jeszcze wiele Twoich ilustracji. Bardzo lubię je oglądać i z chęcią też przyglądam się Twojemu procesowi twórczemu (wydaje mi się, że kiedyś pokazywałaś, jak rysujesz, krok po kroku...?). Chętnie bym zobaczyła na przykład posta z Twoją historią twórczych prób - kiedy zaczęłaś, jak się rozwijałaś, jakich technik próbowałaś zanim doszłaś do swojej ulubionej itd. A może już pisałaś takiego posta kiedyś, tylko przeoczyłam?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ojej, Klaro, dziękuję! Jest mi przemiło czytać tak piękne słowa, w dodatku płynące od jednej z moich ulubionych blogerek!!
      Wiesz, z tymi postami jest ostatnio kicha i biję się w pierś. Miałam nadzieję na owocne wakacyjne blogowanie, a praca tak mnie przycisnęła, że nie dałam rady utrzymać rytmu... a nie chcę publikować na siłę postów-dziurozapychaczy. Mam nadzieję, że od września będę mieć większy spokój, bo głowa od pomysłów pęka, a doba nie chce się rozciągnąć skubana :/
      Tak, kiedyś wrzucałam filmiki z etapami rysunków! Ale przechodziły praktycznie bez echa i przestałam je umieszczać... Chciałabym przygotować serię postów okołorysunkowych, z poradami, opisami ulubionych przyborów i tak dalej :D Muszę się za to zabrać!
      Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę uściski! I dziękuję za rady :*

      Supprimer
  10. najlepszy blog pod słońcem <3 spóźnione zyczenia!

    RépondreSupprimer
  11. Nie mogę się doczekać, gdy moja Fabryka Mięty skończy trzy lata, ale jak na razie ma roczek i miesiąc :)
    Życzę Ci wytrwałości na dalsze lata! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !