Sponsored: My Firmoo experience


W komentarzach pojawiło się kiedyś pytanie, czy mam jakieś wady? Mam, jak każdy i to całkiem sporo :-) Jedną z najmniej uciążliwych i najłatwiejszych do ukrycia jest fakt bycia krótkowidzem. Na co dzień noszę jednodniowe soczewki, od dłuższego czasu unikam okularów. Moje stare (mocno już niestety zużyte i nadające mi wyraz twarzy surowej matematyczki) idą w ruch tylko wtedy, gdy muszę wyskoczyć z domu na pięć minut i nie opłaca mi się marnować pary cennych jednorazowych soczewek.

Gdybym miała nowe, fajne okulary, pewnie częściej bym w nich chodziła - powtarzałam sobie, patrząc jak mój ukochany-fotograf wybiera u optyka parę dla siebie, ale moje wrodzone skąpstwo nie dawało za wygraną, bo przecież mam ogromny zapas soczewek, a i stare bryle jakoś jeszcze dają radę.

Koncept Firmoo znałam bardzo dobrze, tak jak pewnie większość z Was, bo recenzje ich okularów pojawiają się na wielu blogach. Jedna sprawa nie dawała mi jednak spokoju: jak to możliwe, że nie trafiłam jeszcze na ani jedną negatywną opinię? Opcje były dwie: albo naprawdę są świetni, albo blogerki są w stanie mydlić oczy czytelnikom w zamian za parę okularów. Po powrocie od optyka z nowymi okularami dla ukochanego-fotografa postanowiłam, że w weekend przejrzę ofertę Firmoo i spróbuję, korzystając z ich "Pierwszej darmowej pary" dla nowych klientów, a przy okazji będę mogła zamieścić szczerą i niesponsorowaną opinię na moim blogu. Możecie wyobrazić sobie moją minę, gdy zaledwie dzień później to oni się ze mną skontaktowali, potwierdzając moją teorię o istnieniu telepatii, i zaproponowali parę okularów w zamian za recenzję.

A recenzję chcieli szczerą, opisującą zarówno plusy jak i minusy ich okularów oraz podejścia do klienta. No to jedziemy!

Firmoo jest sklepem on-line oferującym imponujący wybór okularów korekcyjnych, zerówek oraz okularów przeciwsłonecznych. Wysyłają absolutnie wszędzie, wybór modeli jest ogromny, a w dodatku posiadają sprytny system wirtualnej przymierzalni.


One thing you probably didn't know about me is that I do wear contact lenses and glasses on a daily basis. But why had I never shown you a picture of me wearing my eyeglasses before? It's simple - my old pair was really nasty and I needed to get myself a new fancy one.

That's why I was really glad when Firmoo contacted me offering a pair of eyeglasses to test for you guys. In case you've never heard of Firmoo before (even if I think it's impossible, since EVERYONE needs to know about them!), Firmoo is an online eyewear store offering you a very large choice of regular and designer glasses as well as the sunglasses. Their website is easy to browse through, prices are amazingly low and they offer a free pair of glasses for all first-time customers!

They asked me for a really honest review, so here we go!


Możliwość "przymierzenia" okularów jest świetna, bez niej najprawdopodobniej nie dałabym rady się zdecydować. Po zarejestrowaniu się na stronie wrzucacie w system zdjęcie (lub robicie je sobie webcamem) i zaznaczacie na nim Wasze źrenice. Tu pojawia się problem - dokładne zaznaczenie źrenic na ciemnych oczach graniczy z cudem, dlatego najpierw namazałam je sobie na różowo, aby lepiej się odznaczały.

Wybrałam model #CP6077 , obecnie niestety wyprzedany.

Dzięki dokładnym wymiarom oprawek podanym w opisie produktu mogłam porównać je z moimi starymi okularami. Jedyne co mi pozostało do zrobienia to wpisanie jaka moc szkieł i rozstaw źrenic mnie interesują.


I loved their virtual Try-on system! It makes the choice of the right frames a lot easier. As I said they offer a choice of so many glasses that I don't know how it could be possible for me to choose without being able to virtually try them on :-) You can upload your photo or take it with your webcam, or just use one of photos that they already have in their system. The only problem I had was to precisely mark my pupils, since my eye colour is quite dark, that's why I coloured them pink. 

I've chosen this model #CP6077 (at the moment it's out of stock, unfortunatelly).

Thanks to all the dimensions of every frame listed in the description I compared the measurements with my old pair. Easy-peasy. The last thing I had to do was to fill in the details from my prescription and wait for my new glasses.





Okulary dotarły do mnie kurierem wraz ze ściereczką do czyszczenia, śrubokrętem-breloczkiem z dwoma zapasowymi śrubkami, saszetką i porządnym etui. Pełen profesjonalizm, przy którym mój były już optyk może się schować - u niego jedynym gratisem była marnej jakości saszetka.

Zgrzyt polega na tym, że na okulary czekałam ponad 3 tygodnie, przy czym sama wysyłka zajęła tylko 6 dni. Rozumiem, że zamówiłam okulary korekcyjne (podobno w przypadku zerówek lub przeciwsłonecznych czas oczekiwania jest krótszy, logiczne) ale jednak jak dla mnie było to stanowczo za długo. Dlatego uważam, że Firmoo jest świetną opcją jeśli chcecie mieć kolejną, lub "rezerwową" parę. Jeśli potrzebujecie szybko nowych okularów, idźcie do optyka w Waszym mieście i odbierzcie je na następny dzień.


I got my glasses together with many wonderful accessories, as you can see on the photo :-) The cases are great and very elegant, and the two additional screws are just awesome - you never know when you'll need one! I never got so many accessories with my glasses when buying them in stationary shops.

The only thing is that I had to wait three weeks to get them. I knew that it will be long since I've chosen the prescription ones, but anyway I think it was a bit too long. But since their glasses are great quality and really cheap, I think it's worth waiting!!




Same okulary są świetnej jakości, mają solidne, ale jednocześnie leciutkie oprawki. Nie widzę żadnej różnicy z okularami ze stacjonarnych salonów optycznych. Jedyne, co mi się nie podoba, to dołożona powłoka z antyrefleksem, której nie chciałam... Wiem, że to przydatna opcja, ale ja i tak nie potrzebuję okularów pracując przy komputerze, a zielona poświata bardzo mnie denerwuje. Rozumiem jednak, że dla innych mógłby to być plus - szkoda tylko, że mnie dołożyli ją automatycznie.


Glasses themselves are really fancy and great quality. I love how the frames are light while being very resistant at the same time. I'm sure they will stay with me for years :-)




A tak prezentują się na żywo :-) Są bardzo zbliżone do wirtualnej symulacji i świetnie mi się je nosi. Od kilku dni się z nimi nie rozstaję, a i Wy powinniście się przyzwyczaić do Modenfer-okularnicy, bo coś czuję, że od czasu do czasu będą się przewijać w moich zestawach!

Podsumowując - jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Firmoo i wiem, że nawet jeśli zdecydowałabym się na zakup ich okularów z własnej kieszeni nie byłabym zawiedziona. 

Na plus zaliczam:
- CENY! 36 dolarów za okulary już ze szkłami korekcyjnymi to dobra okazja, a w dodatku i tak mają ogromny wybór zaczynający się już od 8 dolców.


- Jakość nie odbiegającą od sklepowych okularów

- Ogromny wybór modeli

- Wirtualną przymierzalnię TryOn, która bardzo ułatwia wybór

- Świetny, szybki kontakt mailowy. Z tej strony pełen profesjonalizm.

Minusem pozostaje oczywiście czas oczekiwania oraz mój nieszczęsny antyrefleks, ale być może tylko ja tak długo czekałam na moją parę, bo na innych blogach widziałam komplementy mówiące o błyskawicznej wysyłce :-)

Co myślicie o kupowaniu okularów przez internet? Skusilibyście się?



And that's how I look like in my new glasses! They really look very similar to how they looked like in the virtual Try-on system. I can't stop wearing them and you can be sure to see me wearing my glasses more often from now on :-) 

So, to resume my Firmoo experience: I can honestly say that if you're looking for eyewear, you should check them out. I got my glasses for free but if I've had payed for them I would be as satisfied as I am anyway.

Great things about Firmoo are:
- PRICES! Super affordable, I've never thought that you can get prescription glasses for so cheap!


- High quality glasses that will last you ages

- Great choice of frames

- Very helpful virtual Try-on system

- Quick contact via e-mail with their Customer Service - that's really important!

The only thing I didn't like was that I had to wait so long for my glasses... But at the same time I've seen that other bloggers got their glasses really quickly, so maybe it's just my bad luck.

What do you think about buying glasses online? Have you ever tried?



22 commentaires

  1. Oooooooo cóż za wyczerpująca recenzja:) Świetna!!:)
    Ja miałam lenia trochę i tylko po pl zrobiłam:P
    Aaaa widzisz jakąś telepatią u nas zajechało :D hehe :)
    Mnie się Twoje też bardzo podobają :) W ogóle śliczna kurde jesteś! <3 :)
    A nawiasem jeszcze dodam, że moje burgundowe spodnie po wyschnięciu są.. pomarańczowe!!:D haha;D W weekend może dodam posta z nimi, jak będzie mi miał kto zdjęć porobić:P Szkoda, że nie mam lit, bo by świetnie pasowały :(
    Tak czy siak miłego wieczoru Piękna :)
    Buziaków 102 :*

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hehe dzieki Inka :* Chcialam zrobic ja najrzetelniej jak sie dalo, bo byly tez minusy :-) Nie jestem przyzwyczajona do "darmowych" rzeczy do recenzji i pomyslalam, ze jesli to dzieki czytelnikom bloga moge je dostac, to nalezy im sie jak najbardziej wyczerpujaca i szczera opinia :D

      Jak zobaczylam Cie w Twoich przeciwslonecznych to musze przyznac, ze az mnie zal scisnal ze wzielam korekcyjne :D I zrobilo mi sie mikro, ze nie zrobilam poki co w nich wiekszej ilosci zdjec :/

      Czy juz mowilam, ze bardzo bardzo chce zobaczyc spodnie? Taaak? :D Czekam na weekend!

      Buzka :*

      Supprimer
    2. Koniecznie musisz zrobić więcej zdjęć!:* :) Ty chcesz zobaczyć spodnie;D Ja chcę więcej zdjęć:D Justice musi być:D
      Hehe a co do przeciwsłonecznych.. Wiesz, może jeszcze raz się do Ciebie zwrócą:D To wtedy weźmiesz takie:D
      Ooooj no muszę jakiś outfit do nich skomponować:D
      baju baj:*

      Supprimer
  2. Ja mam dużą wadę wzroku, soczewki noszę od bodajże kwietnia albo maja. Okularów wcale od tamtego czasu nie zakładałam. Właśnie czekam na okulary od nich, ale wybrałam przeciwsłoneczne. :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Soczewki to wygoda, ale zaloze sie, ze za jakis czas zatesknisz za okularami :-) Tak bylo przynajmniej w moim wypadku (soczewki nosze juz 7? 8? lat) i czasami brakowalo mi starych, dobrych bryli :-)

      Czekam na recenzje przeciwsloneczniakow u Ciebie :*

      Supprimer
  3. Alez Ty jesteś piekna dziewczyna !!!!!!!!!!!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. To przez te okulary tak sie wydaje ;-)

      Dziekuje :*

      Supprimer
  4. Bardzo podoba mi się twój blog <333


    Zapraszam na mojego bloga, można obserwować:
    http://www.lastmorning.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Z teoretycznego punktu widzenia wszystkie blogi mozna obserwowac ;-)

      Supprimer
  5. naprawdę duży szacunek dla sklepu za wirtualną przymierzalnię! pewnie w przyszłości właśnie tak będziemy robić większość zakupów. i się cieszę, że jesteś zadowolona!:)

    RépondreSupprimer
  6. To żadna wada, pięknie Ci w tych okularach...pozdarwiam...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziekuje :-) Tez sie do nich przekonalam!

      Supprimer
  7. do nas też się odezwali, ale póki co nie zdecydowałyśmy się, choć czytam na wielu blogach, że warto :)
    ps. świetne dobrałaś te oprawki :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Warto, ja mysle, ze w przyszlosci chyba zaopatrze sie w jakies dodatkowe pary, tym razem z wlasnej kieszeni. Okulary sa super, poki co nawet odstawilam soczewki :-)

      Supprimer
  8. świetnie wyglądasz w okularach.
    Powinnaś nosić częściej.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Iza :-))) Obecnie nosze non-stop :D

      Supprimer
  9. naprawdę idealnie wpasowałas je w kontur twarzy :) genialnie ci w nich

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Rasz :* Ciesze sie, bo przewaznie malo ktory ksztalt mi pasuje, a tu jakos trafilam :-)))

      Supprimer
  10. A mi się bardzo bardzo podobasz w okularach. Wyglądasz w nich tak ciekawie, no .... jak niektóre modelki z reklamy. mam nadzieję, że będą też zdjęcia stylizacje z okularkami. :) pozdrawiam cieplutko jak zawsze

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !