Fashion Wednesday: Double Illusion



Hej hej! Uwaga na wrażliwe oczy, dziś może się w nich nieco mienić! A wszystko za sprawą mojej psychodelicznej koszulki oraz znanego już Wam tęczowego sweterka :-)


Dzisiejszy zostaw jest praktycznie całkowicie lumpeksowy. Tylko buty nie są z drugiej ręki, ale za to z wyprzedaży ;-) To w zasadzie taka zbieranina moich ulubieńców :D Mam jeszcze dwie inne pary Levisów 501 (czarne i zielone), ale w niebieskich chodzę najczęściej. Pasują do wszystkiego!


Ślę moc buziaków! :-)
Hello hello! Be careful if you have sensitive eyes, because my psychedelic t-shirt and rainbow cardigan can hurt them :-)


Today's outfit is almost completely second-hand. Only my shoes don't come from the thrift shop, but I got them on sale so they were fairly cheap as well :-) This OOTD is a mix of my favourite autumn pieces! And I love this pair of Levi's 501. I've two other pairs of 501 (black one and green one), but the blue one is my favourite. These jeans go well with every outfit!


I send you loads of hugs! :-)
Salut salut ! Attention les yeux, car mon t-shirt psychédélique et mon petit cardigan arc-en-ciel peuvent leur faire du mal :-)


Presque tous les éléments de ce look viennent de friperies polonaises, sauf mes chaussures, achetées en soldes. Et c'est un mélange de mes pièces automnales préférées :-)  J'adore cette paire de Levi's 501 et même si j'ai deux autres paires du même modèle (en noir et en vert), ce jean bleu se marie le mieux avec mes tenues :-)


Je vous envoie des bises ! :-)



Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

cardigan & top & Levi's 501 & leather backpack - sh,  shoes - H&M





2 commentaires

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !