Fashion Wednesday: Horses, ponies or... unicorns?

Pamiętacie mój wrześniowy wpis z polską chciejlistą? Jedna z zamieszczonych na niej pozycji trafiła już do moich ubraniowych zbiorów: trencz w konie, owoc współpracy Radzki z wrocławskim EmEmSzop! Śliniąc się do zdjęć trencza wiedziałam, że będzie świetny, ale dopiero widząc go na żywo zrozumiałam, że nie jest świetny, a cudowny :-) Pięknie wykonany, bardzo kobiecy i zupełnie niespotykany. I niebezpieczny, ponieważ przyciąga uwagę nie tylko przechodniów, ale również kierowców ;-) 

Trencz przeszedł już (obowiązkowy w przypadku wszystkich ciuchów z koła!) test wirowania. Zobaczcie na zdjęciach, jak pięknie się wtedy układa :-) Uwielbiam go! Dzisiaj wieczorem mam zamiar założyć go na wernisaż i jestem pewna, że świetnie sprawdzi się przy takiej okazji :-)

A jak Wam idzie realizacja Waszych list życzeń? Buziaki! 
Do you remember my 100% Polish wishlist? One of the items that I've listed is already mine: a trench coat designed by Radzka for EmEmSzop! I knew that it would be great, but seeing it in real life I realized that it was not only great, but simply wonderful :-) It's really well-made, feminine and unique. 

I always do a "spin test" to all my circle dresses or skirts, so this time I had to do one as well. And you can see on the photos how nicely it looks when I'm turning round and round :-) I love it! Tonight I'm going to wear it to the opening of an exhibition and I'm sure that it will be perfect for such an occasion :-) 

Kisses!
Vous rappelez-vous de ma liste de vœux 100% polonaise ? L'un des articles de ma liste est déjà dans ma garde-robe: le trench-coat signé Radzka pour EmEmSzop ! Je savais qu'il serait beau, mais en le voyant dans la vraie vie (et pas seulement sur les photos), j'ai compris qu'il n'est pas uniquement beau, mais tout simplement merveilleux :-) Il est vraiment bien cousu, très féminin et unique.

Je fais toujours un "test de rotation" à toutes mes robes et jupes circulaires, alors pour ce trench je l'ai fait aussi. Et vous pouvez voir sur les photos comme il est beau quand je tourne sur moi-même :-) Je l'adore ! Ce soir, je vais le porter à un vernissage et je suis sûre qu'il sera parfait pour cette occasion :-)

Bisous !
Photos: Olivier Daaram Jollant, edited by Modenfer

Underground creepers & longsleeve - gifts,  trench coat - Radzka for EmEmSzop,  bag - sh, circle skirt - I made it!


33 commentaires

  1. Jest absolutnie cudowny!!!!!!!
    A patrząc na Ciebie mam uśmiech od ucha do ucha Martusia....
    Lecę zobaczyć co tam mają jeszcze fajnego :-)

    RépondreSupprimer
  2. Rzeczywiście przyciąga uwagę !
    Podoba mi się jak czerwień z butów ożywia całą stylizację. Jak już jesteśmy przy butach to chyba nigdy nie wspominałam jak bardzo one mi się podobają ! Są śliczne, ale to już na pewno wiesz :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ojej, dziękuję! :D Wiesz, to moje pierwsze nie-czarne buty od laaaat, na początku nie mogłam się do nich przyzwyczaić (rozpraszała mnie ta czerwień :D), ale teraz mogłabym patatajać w nich na okrągło :D

      Supprimer
  3. mon dieu, wyglądasz po prostu bosko!

    RépondreSupprimer
  4. Wiedziałam, że będzie Ci w nim świetnie. Bardzo fajnie go zestawiłaś z tymi butami. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję Pani Krysiu! Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer
  5. o jeju jeju jeju jest absolutnie obłędny. Naprawdę niewiele rzeczy w sklepach jest takich , że kupiłabym nawet gdybym nie potrzebowała. Ten płaszcz własnie taki jest.....

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ja szalałam za nim od hohooo, to właśnie był taki ciuch, który widzi się raz i miesiącami nie można o nim zapomnieć :D (i wciąż nie wierzę, że wisi u mnie w szafie...)

      Supprimer
    2. hhahahaha :) no rozumiem...przyszłam sobie popatrzeć ;) znowu. Czas wybrać sie chyba do hurtowni i zobaczyć co tam mają nadającego się na uszycie czegoś żeby koncepcja się składała! Bo inaczej zniosę jajo tu z zazdrości :)

      Supprimer
    3. To trzymam mocno kciuki!! :D

      Supprimer
  6. Śliniłam się do niego jak tylko Radzka pokazała go w filmie. NA SZCZĘŚCIE nie do twarzy mi w czeni. Inaczej musiałabym kupić, haha.
    Czerwona podszewka to do tego strzał w dziesiątkę <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ja też! Od tamtej pory nie mogłam o nim zapomnieć :D i to właśnie chyba detal podszewki przesądził sprawę :D

      Supprimer
  7. Absolutnie bezbłędnie :) Kocham nieco przerysowane stylizacje

    RépondreSupprimer
  8. jestem zachwycona!!! Ale wspaniałe konie! Mistrzyni świata z ciebie!!!

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    RépondreSupprimer
  9. Wow. Jest cudowny! :)
    Slicznie wygladasz!<3

    http://helloitsjoann.blogspot.com/2014/11/what-new-in-jo-life.html

    -JoAnn

    RépondreSupprimer
  10. to jest cudowne takie paryskie i buty i ta podszewka diabeł tkwi w szczegółach <3

    RépondreSupprimer
  11. Przepięknie się układa!!! <3333 ach a Ty jak zwykle wyglądasz idealne :) Baaaaardzo na tak jestem :) buziaki Kochana :****

    RépondreSupprimer
  12. Bardzo fajny płaszczyk . Dodaje Ci uroku.
    Pozdrawiam :)

    RépondreSupprimer
  13. Trencz jest cudowny, idealnie do ciebie pasuje! :*

    RépondreSupprimer
  14. Muszę Ci powiedzieć, że jak oglądałam ten płaszcz na stronie EmEmSzop miałam wrażenie, że płaszcz jest mega kiczowaty. Trochę się martwiłam, że jak go założysz będziesz wyglądać po prostu źle, a ja będę starać się by nie napisać komentarza, a tu proszę jaka niespodzianka! Wyglądasz wspaniale!! Faktycznie kobieco i wyjątkowo. No i cieszę się, że masz swoje creepersy <3 tak Martuśkowo <3 !!!

    RépondreSupprimer
  15. Płascz wymiata... uwielbiam Twoje ubrania! Są takie niesamowite i tak świetnie je łączysz :)

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !