A postcard from Paris: L'Arc de Triomphe

Mam słabość do Łuku Tryumfalnego. Lubię patrzeć na niego z oddali, lubię spacerować pod nim i zadzierać głowę do góry, lubię tracić oddech wspinając się po krętych schodkach aby podziwiać rozpościerający się z niego widok na Paryż. Dzisiaj chciałam więc Was zabrać na małą, zdjęciową przechadzkę! Zobaczycie wraz ze mną makietę Łuku, która znajduje się w sali w jego wnętrzu, widok z góry i z dołu oraz znajdujący się tuż pod nim Grób Nieznanego Żołnierza wraz z Płomieniem Pamięci.

Mam nadzieję, że nasz wspólny paryski spacer umili Wam środowy wieczór :-)

Ściskam Was mocno!

I really love L'Arc de Triomphe! I always enjoy looking at it every time I'm passing near to it, I love to go in the center to watch the sculptures or climb the stairs to have one of the most beautiful views on Paris. Today I'd like to take you all with me for a little walk! We're going to see the miniature model of the Arc, the view from the top and from under as well as the Tomb of the Unknown Soldier. 

I hope that you'll enjoy this little photo-walk!

Hugs!

J'ai un faible pour l'Arc de Triomphe :-) J'adore le regarder de loin à chaque fois que l'on passe par les Champs Elysées, j'adore aller au centre pour voir les sculptures et j'adore grimper ses marches pour apprécier la vue sublime sur Paris. Alors aujourd'hui j'ai pour vous une petite ballade en photos ! On va voir le modèle réduit de l'Arc qui se trouve à l'intérieur du monument, la vue sur Paris, quelques sculptures vues d'en bas et la Tombe du Soldat Inconnu.

J'espère que cette ballade va vous plaire !

Bisous ! 


26 commentaires

  1. Widoki cudne, zazdroszczę, że masz Paryz na co dzień. Ja byłam w grudniu, nie było tak ślicznie...pozdrawiam piękną Paryżankę...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Trzeba mieć szczęście, nam akurat trafił się piękny, pogodny dzień po ponad tygodniu deszczu... Pozdrawiam serdecznie Pani Basiu!

      Supprimer
  2. Oj Kochana, dzięki Tobie możemy się tam przenieść chociaż na chwilkę (wiem, że pisałam to już milion razy:P). Przepiękne miejsce :**.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tak sobie wirtualnie pospacerujemy :***

      Supprimer
  3. Uwielbiam spacery z Tobą po moich marzeniach :*
    <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. :**** Oby marzenia stały się rzeczywistością!! :***

      Supprimer
  4. cale szczescie, ze z Toba moge sie poprzechadzac po Paryzu.. od kilku dni chodzi za mna obsesyjnie mysl o wizycie znów.
    i w sumie...moze Cie powykorzystywac? znasz jakies fajne, niedrogie hostele?

    buuuuziaki,
    lena

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hej Lena! :** Kurczę, niestety ani w kwestii hosteli (i ogólnie zakwaterowania) ani np. knajpek niebardzo mogę pomóc bo zupełnie się nie orientuję :-( Ale loty, dojazd z lotniska plus transport na miejscu mam obcykany jakby co :-))) Buziaki :***

      Supprimer
  5. Piękne fotki! Też się wkrótce wybieramy do Paryża, a prez Ciebie nie mogę się doczekać ;)
    Pozdrawiam
    Marta :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mam nadzieję, że fajnie spędzicie czas i traficie na piękną pogode! Pozdrawiam :-))))

      Supprimer
  6. Jak ja bym chciała mieszkać w Paryżu. Moje marzenie.

    RépondreSupprimer
  7. przepiękne zdjęcia :) zgadzam się z Moniką i uważam że naprawdę masz szczęście że tam mieszkasz :)

    RépondreSupprimer
  8. zabrałaś mnie Martuś na cudowną wycieczkę ...aż znów zatęskniłam za Paryżem i jego atmosferą <3

    ściskam i buziaki ślę !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mam w planach jeszcze sporo takich wirtualnych wycieczek, mam nadzieję, że nimi nie zanudzę :-))))) Buziaki ogromne!! :*

      Supprimer
  9. Przepiękne zdjęcia Kochana :) Obejrzałam z uśmiechem na gębuli :)
    buuuuziaki :****

    RépondreSupprimer
  10. Dziękuje Ci za ten spacer, Marto! Piękne miejsca!
    Thx za komentarz!
    Buziaki- Ania

    RépondreSupprimer
  11. jak to się stało, że się przeniosłaś do Francji? :)
    zazdroszczę Martuś tych widoków :)

    RépondreSupprimer
  12. Ojejejjejee umilił piątkowy poranek hahaha :-)
    Jakie słońce piękne aż żal, bo tutaj w Krakowie tak ponuro dzisiaj :-(
    Piękne fotki i dziękuje za spacerek!!!

    RépondreSupprimer
  13. modenferko jak ja ci zazdroszcze ze tam mieszkasz - widoki zapierajace dech w piersiach - raj <3

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !