Some little drawings



Hej hej! :-) Dziś spokojnie i niedzielnie, chciałabym podzielić się z Wami kilkoma rysunkami :-)


Przyznaję - nie są najświeższe. Rysowałam je pod koniec zeszłego roku, ale jakoś nigdy nie wylądowały na blogu. W ogóle ostatnio złapałam się na tym, że bardzo rzadko pojawiają się tu moje różnorakie malowanki i chciałabym to zmienić :-) Wrzucam je co prawda regularnie na Instagram (i jeśli mnie tam śledzicie, prawdopodobnie już widzieliście rysunki z dzisiejszego postu!), ale na blogu mogę pokazać je w większym rozmiarze, wrzucić zbliżenia na detale… wiadomo :-) 

Mam słabość do tradycyjnych rysunków. Lubię połączenie pisakowej bazy z cieniowaniem kredkami Progresso (o których jakiś czas temu pisałam na blogu), z bielą dołożoną moją ukochaną kredką Lyra, która pięknie wygląda na kolorowym papierze. W tradycyjnym rysowaniu jest coś uspokajającego, choć końcowy wynik jest mniej wymuskany niż przy komputerowych pracach. Ich stworzenie zajmuje też więcej czasu, więc jeśli już biorę się za kredki, to najczęściej po to, by wykonać rysunki, które później podaruję najbliższym. Te z dzisiejszego wpisu to głównie imieninowe i urodzinowe "laurki" :-)


Życzę Wam przemiłej, słonecznej niedzieli! Buziaki :-)
Hello hello! :-) Today, since it's Sunday, I would like to share with you a colourful post with some cute drawings :-)


I must admit that they're not really recent. I've created them at the end of past year, but somehow I've never shared them on my blog. In fact, I've just realized that I don't show here my drawings as often as I used to in the past, and I would like to change that :-) However, I tend to show my works quite regularly on my Instagram account (and if you follow me there, you must have already seen these drawings). Anyway, I like to show them on my blog since I can add some more close-ups :-)

I have a soft spot for traditional drawings. I like to combine a marker base with shading done using my Progresso pencils (I've reviewed them on my blog a little while ago), and to add some whites with my beloved Lyra pencil. It looks so beautiful on a tan-coloured paper! There's something soothing in traditional drawing, since it takes more time to complete the work and I can relax myself while I'm drawing. But, since it takes more time, in most cases when I finally create a traditional drawing, is when I want to offer it as a gift to my loved ones. Drawings from today's post were mostly done to be "birthday cards" :-)


I wish you all a wonderful Sunday! Hugs! :-)
Salut salut ! :-) Aujourd'hui, puisque nous sommes dimanche, je voudrais partager avec vous un petit article tout léger, avec quelques uns de mes dessins :-)


Je dois admettre qu'ils ne sont pas très récents. Je les ai créés à la fin de l'année dernière, mais je ne les ai jamais partagés sur mon blog. En fait, je me suis rendue compte que je ne montrais pas ici mes dessins aussi souvent que j'avais l'habitude de le faire par le passé, et je voudrais que cela puisse changer :-) Cependant, je montre mes dessins sur mon compte Instagram (et si vous m'y suivez, vous avez déjà sûrement vu ces dessins). Quoi qu'il en soit, j'aime les montrer également sur mon blog, car je peux ajouter plus de gros plans et les montrer dans un plus grand format :-)

J'ai un faible pour les dessins traditionnels. J'aime mélanger une base faite avec des feutres, et l'ombrage fait en utilisant mes crayons Progresso (j'ai fait le review de ces crayons sur mon blog, il y a quelque temps) et d'ajouter les valeurs de blanc avec mon crayon Lyra que j'aime à la folie. Il est si beau sur ce papier "craft"! Il y a quelque chose d'apaisant dans le fait de réaliser un dessin traditionnel. Mais vu que cela prends plus de temps que de créer un dessin numérique, j'utilise mes crayons surtout quand je veux créer des cadeaux pour mes proches. Les dessins que vous voyez aujourd'hui ont été, dans la grande majorité, créés afin d'être offert en temps que "cartes de vœux" :-)


Je vous souhaite un merveilleux dimanche bien ensoleillé ! Bisous :-)





10 commentaires

  1. Podziwiam, śliczne rysunki, wszystkie. Masz talent, zazdroszczę, ja nie potrafię rysować...pozdrawiam Martusiu...

    RépondreSupprimer
  2. Zachwycam się, masz talent. Mogłyby być ilustracjami do książeczki dla dzieci.

    RépondreSupprimer
  3. Wow, Ale zdolniacha z Ciebie. Piękne rysunki:)

    RépondreSupprimer
  4. Jestem zachwycona, masz prawdziwy talent... i popieram poprzedniczkę - czekam na Twoje ilustracje w książkach dla dzieci. :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bardzo dziękuję, jest mi ogromnie miło! :-)
      A ilustracje - już są, choć nie te z dzisiejszego wpisu :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Supprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !