My "back to school" wishlist

Jedną z rzeczy, które rozczulają mnie bardziej niż zdjęcia małych kotków, są wszelkiej maści długopisy, kredki i mazaki. Jestem w stanie oprzeć się pokusie kupienia kolejnej koszulki, ale z drobiazgami do pisania (i ogólnopojętego tworzenia) idzie mi znacznie gorzej... Dlatego wraz z nadejściem września postanowiłam stworzyć chciejlistę i mam nadzieję, że choć część z niej uda mi się w najbliższym czasie zrealizować! Zobaczcie co się na niej znalazło :-)

One of the things that I really love are all sorts of pens, pencils and markers. I'm able to resist the temptation of buying another T-shirt, but I just love buying new stationery and nice gadgets. So, since September is already here, I decided to share with you my little "back to school" wishlist! I hope that I will be able to buy at least some of these items :-) 

J'adore toutes sortes de stylos, crayons et marqueurs ! Je suis capable de résister à la tentation d'acheter un T-shirt, mais avec les stylos c'est une autre histoire... Donc, vu qu'on est déjà en Septembre, j'ai décidé de partager avec vous ma petite liste de vœux de la rentrée ! J'espère m'acheter au moins quelques-uns de ces articles au plus vite :-) 



Mam tysiąc pomysłów na ich zastosowanie! Najbardziej ucieszyłby mnie zestaw 24 kolorów, ale budżet optuje za tuzinem. Też sobie poradzę ;-) Ustrzelę je jako pierwsze i przy okazji stworzę na bloga kilka tutoriali (na pierwszy ogień pójdą buty, ale więcej Wam na razie nie zdradzę!)


I have so many ideas of DIYs using Sharpie markers! I would love to buy myself a set of 24 colours, but I will opt for a dozen, since they're quite expensive. I will buy them ASAP and I think I might prepare some tutorials for you! (I'd love to decorate a pair of shoes using them, but I won't tell you more for now!)


J'ai des milliers d'idées de projets DIY avec les feutres Sharpie ! J'adorerai m'acheter un lot de 24 couleurs, mais vu le prix, je commencerai avec un lot de 12. Je veux les acheter en premier et préparer quelques tutoriels pour vous ! (je commencerai par la déco d'une paire de chaussures, mais chut, je ne dis plus rien !)


Mam ogromny sentyment do produktów Pilot. To jedna z moich ulubionych marek :-) Gama FriXion wypuszczona na europejski rynek zupełnie mi się nie podoba (jako czepialska perfekcjonistka i estetka nie lubię ich wyglądu), ale kiedy zobaczyłam markery dostępne w Japonii... cóż, oszalałam! Muszę je mieć i przetestować, a przy okazji zobaczyć czy faktycznie będą "zmazywalne"! 


I love Pilot products, it's one of my favourite brands :-) But I don't like the look of their FriXion products available on the European market. When I saw their markers that are available in Japan... well, I fell in love! I must give them a try and see if they're really erasable!


J'adore les produits Pilot, c'est une de mes marques préférées :-) Mais je n'aime pas le design de leurs produits de la ligne FriXion disponibles en Europe. Quand j'ai vu leurs feutres qui sont dispo au Japon, j'en suis tombée amoureuse ! J'adorerai les tester et voir s'ils sont vraiment effaçables ! 


O moim nieudanym zamówieniu Tropicolorów pisałam Wam już TUTAJ. To moje ulubione kredki do szkicowania i przy najbliższej okazji zaopatrzę się w przynajmniej dwa tuziny. Tym razem kupię je jednak stacjonarnie, żeby uniknąć internetowych wpadek ;-)


I've already told you about my unlucky order of Tropicolors HERE. I love sketching using them and I will need to buy at least two dozens of Tropicolors. But this time I will buy them in a stationary shop, not online ;-)


Je vous ai déjà parlé de ma commande ratée de ces crayons ICI. J'adore faire mes croquis avec, alors la prochaine fois je m'en achèterai au moins deux douzaines ! Mais dans une boutique réelle et non pas en ligne, pour éviter les problèmes ;-)


Długo szukałam idealnego różowego długopisu. Pewnego dnia trafiłam na trójpak Pilota i przepadłam :-) Uwielbiam ich model V5 (oraz V7) w czerni, więc trio róż + fiolet + TURKUS (!) po prostu musi znaleźć się w moim piórniku :-)


I've been looking for a nice pink pen for ages! Lately I found this set of three V5 Pilot pens (I love their black V5 and V7 models) and I need to buy it! Pink, violet and turquoise, perfect!


J'ai recherché un beau stylo rose pendant des lustres. Dernièrement, j'ai trouvé ce lot de trois stylos V5 de Pilot (j'adore leur V5 et V7 en noir) et il me les faut ! En rose, violet et turquoise, ils sont parfaits !


Brakuje mi białego żelowego długopisu do dodawania akcentów światła na akwarelach. Pentelowski K118 zapowiada się świetnie :-) Chociaż po przejrzeniu oferty kusi mnie również złota wersja!


I need a white gel pen to add highlights on my watercolours and the Pentel K118 seems perfect :-) Although I'd like to get it in gold as well!


J'ai besoin d'un stylo blanc pour ajouter des reflets de lumière sur mes aquarelles et le K118 de Pentel semble parfait :-) Même si le stylo doré me tente également !


Przez wiele lat używałam produktów innej marki, by tworzyć kontury moich akwareli. Tym razem mam zamiar wypróbować sześciopak Staedtlera, bo oprócz grubości 0,1mm, 0,2mm, 0,3mm, 0,5 mm i 0,8mm znajduje się w nim maciupeńkie 0,05mm! Idealna grubość do mini detali :-)


For many years I used another brand to create outlines of my watercolours, but this time I'd like to try something new. This six-pack looks perfect, because apart from the standard thicknesses of 0.1mm, 0.2mm, 0.3mm, 0.5mm and 0.8mm it contains a 0.05mm liner as well! Perfect for really tiny details :-)


Pendant des années, j'ai utilisé des stylos d'une autre marque pour les contours de mes aquarelles, mais cette fois, je voudrais essayer quelque chose de nouveau. Ce lot de 6 est parfait, car en dehors d'épaisseurs standards de 0.1mm, 0.2mm, 0.3mm, 0.5mm et 0.8mm, il contient également du 0.05mm pour les petits détails :-)


Nie wiem jak Wy, ale ja mam słabość do zapachowych długopisów i pisaków! Mam nawet dość śmieszny zwyczaj obwąchiwania kartek, kiedy nimi piszę :-) Mam bardzo podobny zestaw mazaków Stabilo, który bardzo lubię, ale całkowicie przepadłam gdy zobaczyłam w internecie jego zapachową wersję. Muszę ją mieć!... i wąchać, o! :-)


I love scented pens and markers! I even have a quite funny habit of sniffing the paper when I use them :-) I already own a very similar set of Stabilo markers that I like a lot, but when I discovered that they exist in a scented version as well... well, I couldn't resist and had to place them on my wishlist!


J'adore les stylos et marqueurs parfumés ! J'ai même une habitude un peu folle de renifler le papier lorsque je les utilise :-) Je possède déjà un lot de feutres Stabilo très similaire à celui-ci, mais quand j'ai vu sa version parfumée... bref, il me la faut ! :-)


I na koniec mały umilacz. Nie sądzę, aby powyższe gumki sprawdzały się wyjątkowo, ale wyglądają prześlicznie i podobno równie pięknie pachną :-) Jako herbatomaniaczka musiałam umieścić je na mojej wishliście!

To już koniec długopisowo-mazakowego marzenia na dziś :-) Na liście nie znalazły się żadne farby ani ołówki, bo te wysypują mi się już z pudeł i dałam sobie na nie szlaban. Jednak całą resztę menażerii powitam z otwartymi ramionami ;-)

Powiedzcie, też macie fioła na punkcie artykułów piśmienniczych? Co znajduje się na Waszych chciejlistach? Buziaki!


And to finish my wishlist, a pack of scented erasers. I'm not sure if they'll be great quality erasers, but I love their packaging and as I said before I just love scented writing accessories :-) And since I love drinking tea, it's obvious that I fell in love with them!

That's all! As you can see, my list doesn't contain any paints or non-colour pencils, because I already own so many of them! Even though I'm always happy to receive some new ones ;-)

Tell me, are you crazy about pens and markers as I am? What item from my wishlist would you like to own? And what are the items from your "back to school" wishlist? Hugs!


Et pour clore ma liste, un petit lot de gommes parfumées. Je ne pense pas qu'elles vont être parfaites pour le dessin, mais j'adore leur emballage et j'aime tout ce qui est parfumé... en plus, je suis une grande accro au thé :-)

C'est tout ! Comme vous pouvez le voir, ma liste ne contient pas de peintures ni de crayons (sauf les crayons bleus), parce que j'en possède déjà beaucoup trop ! Haha :-)

Dites-moi, êtes-vous fan de stylos et de marqueurs, comme moi ? Quel produit de ma liste aimeriez-vous posséder ? Et quels sont les produits sur votre liste de vœux de cette rentrée ? Bisous ! 


9 commentaires

  1. taaak! ja też mam na swojej Twoją 1 i 5 :D dorzucam jeszcze ten sześciopak Staedtler'a i gumki- herbacianki ;-)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hihi :D A co jeszcze masz na swojej liście?? Bo ja jestem zawsze chętna do poznania nowych rysunkowych pomagaczy :D

      Supprimer
    2. mam jeszcze promarkery Latraset, piórnik Zipit i mniej rysunkowy a bardziej papierniczy zeszyt Unipap Blocks ;-) Nie pogardziłabym też kolorowymi ołówkami Grip Sparkle Mix od Faber- Castell :D

      Supprimer
    3. Ooo, promarkery Letraset też bym chętnie przygarnęła <3 W ogóle mogłabym mieć sklep papierniczy w domu haha :D A co do zeszytów Unipap Blocks, to mój facet ma dwa, bo strasznie mu się podobały i są super, ale tak łapią kurz, że szkoda gadać :-(((

      Supprimer
  2. Twoja lista mogłaby zostać moją :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    RépondreSupprimer
  3. Ja nie bardzo;)) No i syn mi się trafił, który od przedszkola tylko jedną kredką rysuje jak już musi;)
    Ale fajne te Twoje wybrańce:)))

    RépondreSupprimer
  4. Nie mam i chyba nigdy nie miałam ale podziwiam Twoja pasję...buziaki...

    RépondreSupprimer

Dziękuję za każdy komentarz i na każdy postaram się odpisać - proszę tylko o zero spamu i negatywnych emocji :-) Nie bój się, na pewno zajrzę na Twojego bloga. A jeśli mój Ci się spodobał, będzie mi miło, jeśli dodasz go do obserwowanych i zostaniesz ze mną w kontakcie poprzez Facebook. Do zobaczenia niedługo, buźka!



Thank you for every comment! Just please don't bring in any negative vibes or spam messages :-) And don't worry, I always visit back so you don't have to ask me to do it. If you like my blog I will be very happy if you add me via GFC or like my page on Facebook! See you soon, hugs!



Merci pour tous vos commentaires ! Je réponds toujours à tout le monde, mais SVP gardez en mémoire que Modenfer n'est pas un lieu destiné aux spams ou aux ondes négatives ! Je visite les blogs des personnes qui commentent ici alors vous n'avez pas à laisser vos pubs dans les commentaires. Si vous aimez mon blog, n'hésitez pas à me rajouter via GFC ou de liker ma Fanpage sur Facebook, ça me ferait un grand plaisir ! A bientôt, bisous !